X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fordele til PR-brugere og/eller til PR


Svar Sortering
IkarugaIkarugaSkrevet 19/04-05 21:43, rettet 19/04-05 21:44 
Vi har tænkt lidt over følgende:

Lad det være sagt med det samme. Jeg ejer Overstock. Bare så der ikke er misforståelser.

Vi kunne godt tænke os at lave et eller andet for PR's brugere - evt. til gavn for PR.

Det kunne være:
Hver uge finder vi et 'ugens PR-spil' Dette spil kunne f.eks. være Pro Evo Soccer 4 til Xbox. Vi fik det hjem i sidste uge og kan... Se hele indlægget
52 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
HeroldHeroldSkrevet 23/04-05 17:35 
Murphy: Og det er også en fair nok observation, for sådan kan det sagtens se ud. :)

Men summen af vores (og et par andres) posts er at der sådan set ikke er noget ivejen for at gøre det, men at vi føler at den rigtige vej at gå, ville være gennem PlayRight først, og så bagefter til brugerne (og det har jo ikke noget med evt. konkurrenceforhold at gøre - de to shops). Tommy siger det er spild af tid at gøre det den vej først. Jeg hævder nu at summen af spildt tid lige nu er langt højere - nok mest pga. uenighederne. Hvor besværligt ville det være at slynge en mail til staben, hvori der står "Hej, jeg har tænkt over følgende, hvor vi begge har fordele af det..." og så få et klart ja, nej eller "spørg du bare brugerne"? Det er trods alt der den står og falder, for hvem herinde er ikke interesseret i gode tilbud eller at støtte Play:Right? :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JloweJloweSkrevet 23/04-05 18:44 
RuneSP>
Hvad så med at finde ud om idéen dur til noget og hvordan det skal være, i stedet for at sidde fast i samme rille omkring noget som alligevel ikke fører til noget?

Smukt sagt. Folkene bag ideen skulle have emailet P:R staben først. Godt, så er det på plads og alle der har lignende planer ved det nu. Kan vi komme videre nu?
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
52 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig