X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tomb Raider UDSKUDT til efteråret?!


Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/05-03 23:21, rettet 06/05-03 23:24 
Skulle være udkommet sidst i april måned, men er nu p.t. sat til at udkomme i juni 2003 iflg. Nordisk Film Interactive (nordiskfilm-interactive.com), men jeg har *hørt* af pålidelige kilder, at det endda er UDSKUDT til helt hen i efteråret??? Hvad sker der lige for dem? Det er dog endnu ikke helt officielt, og ingen sites nævner det, så hold lige lav profil (som mig her :)). Offentligheden burde i det mindste have en god begrundelse for den konstante udskydelse. Det er jo blevet til en farce.

Gad vide om det nogensinde udkommer?

Eidos bliver ved... det er til at blive gammel og bitter over. Der er godt nok også grund til at frygte et ramaskrig hos pressen og forbrugerne, hvis de ikke en gang for alle beviser, at serien har noget radikalt nyt at byde på.

Citeret ordret fra Nordisk Film Interactive News April-Juni 2003, som netop er udsendt til butiksindehavere:

"...I Angel of Darkness presser Eidos PlayStation 2'ens indre kræfter og præsenterer Lara Croft i ti gange flere detaljer end på PS one og hele 250 forskellige bevægelser til at give mere liv til spillets unægteligt mange krævende situationer. Ikke nok med at Lara har nye evner, hun får også følge af Kurt Trent, en ny spilbar figur, der på mere end en måde kan supplere Lara. Spillet vil sætte nye standarder for grafik og lyd, og i særdeleshed brug af dynamiske lyskilder og kompliceret kunstig intelligens hos de personer, som Lara enten må konfrontere eller forsøge at undgå. Der er lagt op til en gyser af et eventyr, i selskab med verdens første og største cyberbabe. Tomb Raider er tilbage!"
---

"Tomb Raider er tilbage!"... ja, men guderne må vide hvornår. Magasinet 'Tjeck' var endda så smarte at levere en kortfattet anmeldelse sidste år af spillet. Et spil, som ikke var udgivet?! Sikke en informationsservice...

Tjeck November 2002:

"Så er vores heltinde tilbage! Og det i en udgave, der kun kan efterlade de mange mandlige fans med frådende mundvige, for Lara Croft er mere toptrimmet end nogensinde.
Tingene tager en helt ny drejning for Lara i dette spil, for hun bliver pludselig anklaget for mord og er dermed genstand for en større politijagt og eftersøgning. Det giver naturligvis spillet en helt ny vinkel, da Lara skal holde sig skjult. Og det kan betsemt være et problem, når hun samtidig er nødt til redde verden fra en herskesyg videnskabsmand og finde nogle
vigtige malerier.

Lara er tilbage. Og hun er topform. Behøver vi at sige mere?"
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/05-03 23:24 
Tja ja ho hum... spil bliver jo udsat hver dag.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/05-03 23:25 
Ja, men i det her tilfælde er det snart bizart...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
3of193of19Skrevet 07/05-03 00:00 
Who cares? Endnu et spil i en serie der efter del 1 ikke har leveret noget som helst banebyrdende. For min skyld kan det udkomme 2010 :)
SumezSumezSkrevet 07/05-03 01:29 
Damn, er det spil ikke kommet endnu? ;)
Ej, jeg tror det nye spil kan blive temmelig interessant. Det skulle jo efter sigende også fornye serien temmelig meget. (men ikke noget jeg ville bruge særlig mange penge på at erhverve)
Jeg vil også lige tilføje at Tomb Raider 2 klart er et genialt spil, der langt overgår 1'eren, der efter min mening er temmelig kedeligt og ensformigt.
Mangel på udvikling i serien eller ej, det er stadig fede spil IMO.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JAAJAASkrevet 07/05-03 02:34, rettet 07/05-03 02:34 
Jeg købte 1'eren til Saturn på udgivelsesdagen og var ret pjattet med det. Siden har jeg dog stort set ikke rørt serien. Med alle de mennesker, der ligesom jeg har mistet interessen, gør de nok klogt i at tage sig tid til at gøre det næste spil til noget helt særligt.
MarcKMarcKSkrevet 07/05-03 14:50, rettet 07/05-03 14:50 
Sumez >
Jeg vil også lige tilføje at Tomb Raider 2 klart er et genialt spil, der langt overgår 1'eren, der efter min mening er temmelig kedeligt og ensformigt.

Jeg mener lige omvendt. 2'eren var et kedeligt forsøg på, i endnu højere grad end for 1'erens vedkommende, at appellere til den brede spillende masse. Flere monstre, mindre udforskning og spændig.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/05-03 14:24 
NFI understreger, at det udkommer i juni...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 09/05-03 13:45 
gider alligevel ikke det spil.... siger mig intet
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
BaggyBaggySkrevet 10/05-03 21:30, rettet 10/05-03 21:31 
Sumez >
Damn, er det spil ikke kommet endnu? ;)
Ej, jeg tror det nye spil kan blive temmelig interessant. Det skulle jo efter sigende også fornye serien temmelig meget. (men ikke noget jeg ville bruge særlig mange penge på at erhverve)
Jeg vil også lige tilføje at Tomb Raider 2 klart er et genialt spil, der langt overgår 1'eren, der efter min mening er temmelig kedeligt og ensformigt.
Mangel på udvikling i serien eller ej, det er stadig fede spil IMO.

Det kommer an på hvordan du opfatter Tomb Raider..
For mig var 1'eren federe i det at man følte sig mere som en " TOMB RAIDER". I 2'eren begynder man og rende rundt i venedig og skyder vildt omkring sig...( du skyder også masser i nr 1 men ikke på samme måde) Kunne nok bedre lide at der var mere "adventure" over nr 1.
Kan ikke lige se hvordan jeg skal forklare mig.. men 1'eren havde bare et flair 2/3/4 eller hvor mange der nu er ikke har / havde...
At de siger der kommer metal gear elementer i det nye... ja ok, men nu er MGS 3 også under udvikling så jeg tror ikke der er tvivl om hvilken en jeg vælger....
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
SumezSumezSkrevet 11/05-03 14:23 
Jeg synes ikke 2'eren bærer VILDT meget præg af skyde-action fremfor puzzle elementer. Det har meget mere variation end etteren, også indenfor de enkelte baner og man kommer vidt omkring og får en spændende Indiana Jones-agtig "eventyr-fornemmelse", der går meget mere klart igennem end 1'eren, der bare er opdelt i 4 langtrukne scenarier (dog med enkelte spændende højdepunkter - synes da også 1'eren er fed nok).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BaggyBaggySkrevet 11/05-03 18:17 
: ) mener bare at 2'eren var lidt en overgangstitel til en helt elendig nr 3 ..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
MarcKMarcKSkrevet 11/05-03 19:01 
III'eren er da okay :(
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig