X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E-mail underretning på Playright


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 18/04-05 09:51 
Alle andre forums jeg fiser rundt på, er der det som hedder email notification. Det vil sige at man sætter et lille kryst i en box, når man har svaret på en tråd, og så modtager man en email hver gang der er en som svarer på tråden. Det savner jeg meget herinde. Jeg er ikke så tit på, at jeg hele tiden har styr på hvad der er nyt og hvad der ikke er. Jeg skal bruge lidt tid på at finde de tråde hvor jeg selv har skrevet et indlæg.

Ja, de tråde hvor der er skrevet noget nyt siden sidst jeg kiggede står skrevet med fed-skrift. MEN nogle gange gør det altså IKKE. Nogle gange er der alligevel kommet nye indlæg i tråde som står med almindelig skrift, tråde som jeg også har indlæg i.

Det forvirrer mig. Hvis det er mig som har misforstået systemet, er der så ikke lige en som vil uddybe det engang?

Og så syntes jeg stadig at email notification er en super opfindelse (hint, hint).
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 18/04-05 10:15 
Darknon>
Jeg skal bruge lidt tid på at finde de tråde hvor jeg selv har skrevet et indlæg.

Du klikker dig bare ind på din profil - der finder du et link til søg på seneste svar, i dit tilfælde:

http://www.playright.dk/forumsog.php?forfatterid=518&action=svar
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 18/04-05 10:22 
Email-notification er også noget jeg savner - så en stemme mere herfra :)
SumezSumezSkrevet 18/04-05 11:03 
Der er mange ting i den henseende, jeg savner på P:R, altså med henblik på at "abonnere" på tråde.

Som det er nu, kan du jo tilføje tråde (og alle andre sider) til dine favoritter, som kan ses http://www.playright.dk/privatprofil.php]her[/LINK]" target="">her.
Men det er selvfølgelig ret mangelfuldt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 18/04-05 12:52 
Darknon>
Nogle gange er der alligevel kommet nye indlæg i tråde som står med almindelig skrift, tråde som jeg også har indlæg i.

Systemet fungerer efter at udregne forskellen på hvornår du kom ind på sitet, i forhold til hvornår du sidst forlod sitet. Det tror jeg ikke der er noget galt med. Men hvis du fx bruger din sidste halve time med alt muligt andet end forummet, så vil du jo ikke ved næste besøg blive informeret om de "nye ting" der skete i pågældende halve time. Det forvirrer måske nogen.

Personligt synes jeg ikke der er så mange forskellige tråde, og så få interessante der skiller sig ud, at man har brug for at blive informeret per email om aktivitet heri. Medfører det ikke bare en "ensporing", hvor man så kun læser pågældende tråde, og ignorerer alt andet? Det ødelægger noget "gå-på-opdagelse"-konceptet.

Men hvis mange gerne vil have det - og jeg tror faktisk ikke det har været foreslået før, heller ikke af Sumez, trods alle muligheder herfor ;) - er det vel ikke noget større problem at indføre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 18/04-05 13:18 
I samme ombæring kunne der måske tilføjes mulighed for at få en e-mail (eller besked) ved nye ønskelistetilbud? Det har jeg savnet og glemt at foreslå :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 18/04-05 14:23 
Der ligger til gengæld en del ventende opgaver til mig på netop dét område (beskeder i forbindelse med køb/salg, etc.).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 18/04-05 18:54 
En god anledning til at spørge om et par ting, jeg ikke fik svar på, sidst jeg spurgte.

- Det vil IMO være en rar ting i Favoritter, hvis overskriften blev markeret med fed skrift, når der er nye indlæg - det vil til en vis grad også eliminere behovet for notifikation pr. mail. Er det noget I kan/vil ændre?

- Et par RSS-feeds eller tre vil også være fedt. Fx af aktive emner, Handel og Arkiv. Er det noget I vil overveje?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/04-05 18:58 
Thumps up for RSS!

Så ville man også kunne se det på Xbox Media Center og Unleash-X.
Spiller nu: Phantasy Star IV
MIKA-LMIKA-LSkrevet 19/04-05 09:06 
Alle disse ting er allerede i planlægningsfacen - som altid er vi ét skridt foran, vi har bare ikke helt tid nok til at implementere alt det vi gerne vil ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
MrCaseMrCaseSkrevet 19/04-05 09:30 
Hvorfor er i bare så sexede?... (in a stictly now sexual way)

RSS-feeds ville også gøre mig til en rigtig glad dreng!
Have you considered sucking less?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig