X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Andet forum


Svar
CanonCanonSkrevet 06/05-03 14:19, rettet 06/05-03 15:11 
Se her er en anden forum end den her.
www.newgamez.tk

Forum
Bah...
quadquadSkrevet 06/05-03 14:25 
Danmarkse sprog et sværere.
SumezSumezSkrevet 06/05-03 14:28 
Fint. Med risiko for at lyde arrogant, så kan folk gå derhen, og vi beholder vores begrænsede gruppe af seriøse konsol-entusiaster.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 06/05-03 15:04 
gamesX >
Se det her en anden forum end den her.
www.newgamez.tk

Ja det ville også været fjollet at linke til Playright
Hvad sker der?
TurricanTurricanSkrevet 06/05-03 15:05 
Wagner >
Danmarkse sprog et sværere.

Det er ikke flinkt at drille de ældre. Som 94 årig vil du sikkert også få staveproblemer.

Virker linket overhovedet?
The Gods pause for a moment...
SumezSumezSkrevet 06/05-03 15:16 
Se her, det er det samme forum som her!

Link...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CanonCanonSkrevet 06/05-03 15:20, rettet 06/05-03 15:22 
www.newgamez.tk er der mere at skrive end det her forum

www.newgamez.tk
Bah...
quadquadSkrevet 06/05-03 15:28 
Ja, der er mere at skrive end her...Så bare hop derind og skriv alt det du vil....Tak
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 06/05-03 15:29 
errrr reklamer?
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
SumezSumezSkrevet 06/05-03 15:34 
Ja tak. Alle der falder for den slags reklamer vil vi gerne have derind. Så slipper vi for dem her.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
keddeweddekeddeweddeSkrevet 06/05-03 15:41 
gamesX >
www.newgamez.tk er der mere at skrive end det her forum

Undskyld jeg spørger, men er de klar over, at deres link ikke virker?

Her er dit

Link
In your face space coyote...
CanonCanonSkrevet 06/05-03 16:00 
Kan i ikke gå ind

www.newgamez.tk
Bah...
dchangdchangSkrevet 06/05-03 16:04 
Jeg kan ikke. Tror der er noget galt med min browser, for hver gang jeg prøver kommer jeg ind på en slovakisk side om spagnum...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
CanonCanonSkrevet 06/05-03 16:10 
Hvorfor kan i ikke det

Link...
Bah...
quadquadSkrevet 06/05-03 16:14 
Fordi vi ikke gider...
SolaegSolaegSkrevet 06/05-03 16:15 
Jeg har kunnet (de fleste gange), og jeg tror ikke ligefrem at det hjælper, hvis du linker til forummet igen og igen.
SumezSumezSkrevet 06/05-03 16:38 
keddewedde stjal min (ekstremt uoriginale og oplagte) joke! >:)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 06/05-03 16:46 
gamesX >
www.newgamez.tk er der mere at skrive end det her forum

Jeg syntes da det er iorden, at du fortæller om jeres omtalte forum, men jeg syntes det er flad at du begynder at sige at jeres forum er "bedre" for så kan du jo bare "fette af" eller reklamerer på et andet forumer

For vi ved jo alle sammen at Playright er Forummet!
Sælg mig en Xbox =)
tue hazukitue hazukiSkrevet 06/05-03 16:46, rettet 06/05-03 19:30 
---> GamesX
Hvor meget tror du helt ærligt at der skal til for at skifte herfra hvor man "kender" alle (ca. 260 brugere) til et forum med 11 brugere???!!!

Sagde du at der er mere at skrive om på dit link? er det fordi man selv skal svare på sine indlæg???

STOP med at annoncere med det sk*** link - du har snart skrevet det "en million gange"!

Nå smut du ind og skriv lidt med dig selv...!!!! Vi gider nemlig ikke!

EDIT: Og lige endnu en kommentar! Kig på min tagline - fjern 'never' og byt det ud med 'always'!
»You'll never walk alone«
olmeolmeSkrevet 06/05-03 16:52 
Ja folk er sq så søde og flinke her på P:R (ironi)
RitesRitesSkrevet 06/05-03 17:13 
Det er ikke spam eller reklame, bare mega morsomt :)
» a winner is you «
tue hazukitue hazukiSkrevet 06/05-03 19:32 
olme >
Ja folk er sq så søde og flinke her på P:R (ironi)

Jeg ved det godt :D
»You'll never walk alone«
SumezSumezSkrevet 06/05-03 20:49 
olme >
Ja folk er sq så søde og flinke her på P:R (ironi)

Og så er vi aldrig sarkastiske i vores posts, nosiree.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
keddeweddekeddeweddeSkrevet 07/05-03 08:54 
Sumez >
keddewedde stjal min (ekstremt uoriginale og oplagte) joke! >:)

Bøjer mig i støvet og undskylder ydmygt!
In your face space coyote...
JimPPJimPPSkrevet 07/05-03 12:21 
Etisk set er det vel heller ikke så fedt at reklamere for sit eget forum på et ”konkurrerende”?

Eller hva?… Moderator?
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
SumezSumezSkrevet 07/05-03 12:26 
Jim, ikke noget at bekymre sig om. Hvis vi rent faktisk mister brugere til sådan noget reklame, er det ikke nogen vi gider have her alligevel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OmenOmenSkrevet 07/05-03 13:06 
JimPP >
Etisk set er det vel heller ikke så fedt at reklamere for sit eget forum på et ”konkurrerende”?

Ehmmm man fristes lidt til at stille dette spørgsmål til de MANGE, der synes det var grænseløst fedt at smutte over på Konsolforum.com og "reklamere" for Playright i sin tid... ;)
Vote Ficus!
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/05-03 13:26 
tue hazuki >
---> GamesX
Hvor meget tror du helt ærligt at der skal til for at skifte herfra hvor man "kender" alle (ca. 260 brugere) til et forum med 11 brugere???!!!

Sagde du at der er mere at skrive om på dit link? er det fordi man selv skal svare på sine indlæg???

STOP med at annoncere med det sk*** link - du har snart skrevet det "en million gange"!

Nå smut du ind og skriv lidt med dig selv...!!!! Vi gider nemlig ikke!

EDIT: Og lige endnu en kommentar! Kig på min tagline - fjern 'never' og byt det ud med 'always'!

Man kan jo ikke kritisere andre, når man selv kommer med sådan en omgang ****!

Det har ikke noget med emnet at gøre, men folk kan da ikke sige at dette er det "hyggeligste" sted, når de sviner andre til. Tænk før du skriver!
Home is where the hardware is..
RJKRJKSkrevet 07/05-03 13:27, rettet 07/05-03 13:28 
Vi baserer ikke vores forum på at skjule at der findes andre fora. Som information til folk er det såmænd fint nok.

Vi baserer vores på at lave et godt forum og give nogle tilbud, som andre ikke har. Synes folk ikke grundlæggende om forummet, vil vi da ikke forhindre dem i at opholde sig andre steder.

Omvendt er jeg lige ved at tro, at mange faktisk sætter mere pris på dette forum, når de lige bliver mindet om alternativerne :)

Kort sagt: information er selvfølgelig tilladt, uhæmmet reklame er ikke.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 07/05-03 13:57 
Omen >
Ehmmm man fristes lidt til at stille dette spørgsmål til de MANGE, der synes det var grænseløst fedt at smutte over på Konsolforum.com og "reklamere" for Playright i sin tid... ;)

De to ting kan dårligt sammenlignes, uden at tage forhistorien i betragtning.

Jeg synes også at det er fint nok at folk reklamerer for alternativer, så længe det foregår på en sober måde. Jeg ville dog bare ønske at de så i det mindste lever op til kravene om et rimeligt sprog (en syntaks der giver mening ville f.eks. hjælpe gevaldigt i det her tilfælde) og kun at poste relevant og uddybende for emnet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JimPPJimPPSkrevet 07/05-03 14:07 
RJK: Ok, så er det jo på det rene ;)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
SumezSumezSkrevet 07/05-03 14:37 
RJK >
Vi baserer ikke vores forum på at skjule at der findes andre fora. Som information til folk er det såmænd fint nok.

Lyder det som noget vi kender *host* *host* :)

Omvendt er jeg lige ved at tro, at mange faktisk sætter mere pris på dette forum, når de lige bliver mindet om alternativerne :)

God pointe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
tue hazukitue hazukiSkrevet 07/05-03 14:44, rettet 07/05-03 14:48 
---> Søgaard...
Tænk før jeg skriver???!

Hvad med Hr. GamesX - synes du ikke det er møj irreterende at han har skrevet adressen på det "bedste" forum hundrede gange???

CITAT: RJK "Kort sagt: information er selvfølgelig tilladt, uhæmmet reklame er ikke."

Jeg synes det er helt i orden at reklamere for et andet forum - bare ikke vha hvad jeg vil kalde spam.

Og jeg er helt enig med Sumez CITAT:"Hvis vi rent faktisk mister brugere til sådan noget reklame, er det ikke nogen vi gider have her alligevel."

Det virker faktisk lidt som om de fleste er enige med mig...

Jeg har før udtrykt mig om phpBB baserede foraer, og jeg synes at de mangler personlighed - da de alle ligner hinanden.

Playright har personlighed og et veletableret "community"... Jeg kan ikke pt finde bedre alternativer til P:R!

Desuden er jeg ked af hvis jeg har sat P:R i et dårligt lys - hvilket jeg bestemt ikke selv mener... Men det er vel op til Moderatorerne at bestemme, og dem har jeg ikke hørt fra.
»You'll never walk alone«
AsseAsseSkrevet 07/05-03 18:40 
Turrican >
Wagner >

Det er ikke flinkt at drille de ældre. Som 94 årig vil du sikkert også få staveproblemer.


LOL! Ja, det er sq den første 94 årige konsolspiller jeg har hørt om:p Jeg tror lige jeg skal ha en snak med min farmor!;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig