X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 2 bliver til Halo?


Svar
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 16/04-05 00:11 
På mandag kommer den længe ventet "auto update" til Halo 2.
Og det med nogle drastiske ændringer:

I Bungies Weekly What's Update, står det hele forklaret. Bl.a. at de vil få Halo 2 til mere at ligne det første spil i serien. Det vil Bungie gøre ved at gøre granater og "melee attacks" kraftigere. Endvidere vil de også resette stats systemet.

Bung... Se hele indlægget


Bungies Weekly What's Update
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
58 emne(r).
« < 1 2

Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 16/04-05 23:10 
Det her er jo vanvittigt.

Bungie forudså at folk ville hade deres partysystem, og den manglende mulighed for at bruge almindelig OptiMatch.
Jeg troede ikke for alvor, at nogen ville påstå at Halo 2 multiplayer er "dårligt" efter at have prøvet det et par gange.
I længden er deres system langt langt langt bedre fungerende end nogen andre spil i samme stil.
Man skal ikke spille Splinter Cell: Chaos Theory på Live ret længe, før man ville ønske at UbiSoft havde lært noget af Bungie på dét punkt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
OkottaOkottaSkrevet 16/04-05 23:27 
Omen>
Hvorfor bliver du VED med at køre diskussionen over på noget andet. Da vi før diskuterede Halo 2 multiplayeren begynder du pludseligt at snakke om singleplayer (igen, uden at kunne argumentere for noget) og nu kører du den over på et helt andet spil.

Jeg vælger ikke at diskutere mere med dig, når du vælger at snakke udenom.

Du forsøgte med en dumsmart bemærkning, ang. at jeg ikke kendte forskellen på en patch og en update. Da jeg så henviser dig til hele Ghost Recon 2 miseren, så slår du bak og begynder at snakke udenom.

Sjovt nok, så bruger du samme skrive stil, li'som på Game Reactor; En lind ordstrøm, uden indhold.

Det gider jeg ikke bruge tid på.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
jaesjaesSkrevet 16/04-05 23:39, rettet 16/04-05 23:39 
Hyakotake>
og så er det gået over i at være en nitpicking diskussion om dybere detaljer i de to titler

Nitpicking vil altid være på grænsen i min bog, og når der er tale om nitpicking med et ubehageligt snert af mudderkastning, så står jeg personligt af - specielt når der er mindst 5-6 tråde i samme rille alene om Halo og Halo 2.

Og der er da rigelig kant på snakken *sching*

Det er jo det. Der mud wrestles på krumsabler :)

Tror bare jeg laver mig noget urtete og klapper et par fredsduer.
OmenOmenSkrevet 16/04-05 23:45 
Og så ramte vi bunden...

Jeg spørger dig om en påstand, som du snakker uden om.

Jeg spørger dig igen om du ikke vil uddybe din påstand, og du snakker endnu engang uden om.

Jeg siger at jeg synes det viser noget om din måde at "diskutere" på at du straks begynder med mudderkastning, og du kommer med mere mudderkastning.

Til sidst ser du ingen anden udvej end at afvise det hele, uden at have svaret på de simple spørgsmål jeg har stillet dig hele tråden igennem.

Flot Okotta, flot.

Om ikke andet har vi vel i fremtiden en referencetråd her på PlayRight for hvordan du tackler en diskussion som du ikke kan argumentere for. Men det kan vel efterhåden ikke komme nogen som en overraskelse mere...

Nu ved da i det mindste hvorfor så mange andre har givet op...
Vote Ficus!
OkottaOkottaSkrevet 16/04-05 23:58 
For sidste gang, Omen, og så stopper det:

Læs hvad jeg allerede HAR skrevet i bl.a denne tråd, ang. singleplayer og multiplayer + brug P:R's søgefunktion, hvis du skal ha' nogle ting uddybet. Jeg er ikke ansat som din støtte pædagog. Har du overhovedet læst i "Conker" tråden!?

Spørg en moderator om hjælp til at finde indlæg jeg har skrevet, hvor jeg fortæller om mine singleplayer og multiplayer synspunkter, i Halo 2, hvis du ikke selv kan finde ud af det. Men lad være med at HELE TIDEN prøve at dreje den over i noget andet.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
WehnerWehnerSkrevet 17/04-05 00:27 
SeventhSun>
I længden er deres system langt langt langt bedre fungerende end nogen andre spil i samme stil.

Helt enig. Vi skal have nogle flere spil med party-system. Det holder, selvom det i starten var uvant.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/04-05 08:28 
Okotta>
... Har du overhovedet læst i "Conker" tråden!?

Jeg kiggede kun i Conker-tråden efter et godt tip, men hvem skulle også tro, at den diskussion var røget over i Halo? Det fremgår jo ikke ligefrem af titlen. Og det er måske meget godt, at de seneste tråde ikke har været modereret så hårdt (som jeg havde forventet). Det giver et mere korrekt billede af holdningerne (omend snakken ikke har været helt så pæn som Helle & Franks valgkamp :-) )
RJKRJKSkrevet 17/04-05 15:18 
Vi har valgt at lukke denne tråd som signal om, at vi ikke ønsker at se denne form for udvikling på forummet. Ønsker nogen at diskutere trådens oprindelige emne på sober vis, bedes det gjort i en ny tråd hertil, tak.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
58 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig