X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pariah... Hmm....


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 15/04-05 12:05 
Har i andre hørt om det spil her? skulle komme på gaden i May.

For mig ligner det en single player udgave af unreal tournament 2004, som også indeholder multiplayer, og co-op og en mapmaker. Det er allerede rigtig gode ingredienser til et spil.

Af de klip jeg har set på ign. Ser det faktisk rimeligt kedeligt ud. Standard grafik, standard havok, kedeligt action. Men alt det kan man vel formodentligt ændre på med multiplayer + mapmaker.

Jeg er bidt af en gal mapmaker. Elsker at bygge fede baner og spille på dem bagefter. Kan bruge timer på det. Hvor timesplitters er indendørs, er pariah udendørs... Så mangler vi bare et spil med en mapmaker som kombinerer begge dele, kom nu, kom nu, kom nu!

spillet kommer vidst også til pc sikkert med bedre grafik og mere plads i mapmakeren. men x-boxen har jo co-op exclusive. og det holder jo max :D

link til ign hands-on .. bare for at linke til ét eller andet.
http://xbox.ign.com/articles/601/601786p1.html
For The Love Of The Game
Thomas TanggaardThomas Tangga...Skrevet 15/04-05 12:40 
Jeg sidder med en preview-version i øjeblikket og du stort set ret i dine antagelser. Havok fungerer godt, grafikken er rimelig, men det er faktisk også underholdende rent actionmæssigt, om end det hele er set før.

Det jeg savner i previewet er en reel historie. Ud over det jeg kan læse mig til i fact-sheetet er jeg ikke blevet præsenteret for noget der minder om en sammenhængende historie. Det kan være fordi der mangler cut-scenes, det er lidt svært at sige på nuværende tidspunkt, men det føles som en masse ting strikket sammen uden en råd tråd.

Baneeditoren er dog virkelig god og hvis det lykkes mig at komme på i aften via Xbox Live, så skal jeg da også lige se hvad det kan der.
KalicolaKalicolaSkrevet 15/04-05 13:02 
Vi glæder os til at høre lidt mere om hvad du syntes om spillet... specielt mapmakeren.

en ting jeg bemærkede som jeg syntes er ret fedt. Er den armor som fjenderne har på. Lader til at man først skal skyde deres armor i stykker, stumper og stykker ryger af når man plaffer på dem, ret cool. Minder mig om goal-keeperen i sega soccer slam. Og jeg så et klip hvor han havde en sniper, og noget af de ammo han kunne vælge at bruge hed noget med "armor panetrators" eller noget i den retning. ret cool.

Gad vide hvornår de lærer at blande animation med ragdoll, så ragdoll ikke bare overtager på en bestemt frame.

Jeg syntes ikke at den action der er i Pariah virker særlig intense eller hæsblæsende på nogen måde... Passer det, er der gas på eller ej? :)
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 18/04-05 10:52 
Weeee!!! Der kan hentes en multiplyaer-demo på www.fileplanet.com

Jeg har spillet det lidt i weekenden, og jeg morede mig helt fint med det.

Impressions:

gameplay... deathmatch, capture the flag, og en til mode jeg ikke kan huske hvad hedder, men dër skal man indtage hinandens baser. Alle modes er sjove at spille, og alle indeholder vehicles.
Man vælger hvilken type spiller man vil være, altså hvilke 2 våben han har til rådighed. Jeg er tilhænger af shotgun/sniper comboen eller machinegun/grenatelauncher comboen :) Det holder meget godt. Man kan tilhver en tid heale sig selv med et healing-værktøj, tilført en cool visuel effect :)
banerne er godt pakket med objekter og gemme steder, så man har en go mulighed for at overleve, og ikke som i så mange andre spil, hvor man kommer rundt om et hjørne og pludselig er man død... Man har health i det her spil, hvilket vil sige at man har en chance for at overleve selvom man bliver beskudt. Og det kan jeg li.

Grafik... Grafiken er fed. Minder meget om unreal tournament 2004 (onslaught), men banerne er lidt mindre og fyldt op med flere objekter og ting og sager landskabet, så det ikke bare er flat med lidt bakker. Der er brugt normal mapping på vehicles, våben og characters. explotionerne er 10%ild og røg og 90% distorsion/refraction effect (er ikke sikker på stavningen). Det ser meget cool ud, men jeg savner skarpe indtense explosioner med mere power i (spil mercenaries hvis du er i tvivl om hvad jeg mener). Og så ser det faktisk lidt latterligt ud når man springer et køretøj i luften. Boom, alt forsvinder bortset fra de 4 hjul som ryger op i vejret, og lige ned igennem jorden. Det ser mega ØV ud :(

Lyd... Standard, hverken mere eller mindre.

Jeg har fået et rigtigt godt indtryk af spillet, og det virker som om at det holder rigtigt godt, til trods fra nogle uheldige ting.

Nu må de gerne komme med en map-maker-demo :) jeps.. hit med den :)
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 18/04-05 11:48 
Selve historien virker meget cool, selvom det er forholdsvis lidt jeg har set til den indtil videre.

Gameplayet synes jeg nu holder - Upgrade-ideen er god, for du kan selv vælge hvilket udstyr du vil opgradere, og du får som regel ekstra funktionalitet ud af det. Mit første indtryk er at det virker meget helstøbt - så jeg glæder mig til den færdige udgave. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/05-05 17:25, rettet 09/05-05 19:53 
Darknon>
og en til mode jeg ikke kan huske hvad hedder, men dër skal man indtage hinandens baser.

Front Line Assault var det.

Er helt enig i jeres førstegangsindtryk. Min første tanke - udover at det er åbenlyst "Haloristisk" på visse områder - var også at køretøj-ekplosionerne føles lidt "pappede".

Det er virkelig sjældent at jeg henter en PC-demo ned for at prøvekøre multiplayer-delen. Men det er ganske enkelt pga min oplevelse med Unreal fra samme udvikler. Den mest fænomenalt stemningsfyldte FPS med et gribende spilmiljø og en fantastisk sci-fi-setting, jeg til dato ikke synes er set bedre indenfor genren.

Men det er Pariahs singleplayer, jeg specielt ser frem til med håb om et engagerende manuskript, lavet af folk der har solid erfaring med det område (omend jeg ikke håber der går "Hollywood" i hele plotforløbet).

Jeg er også direkte begejstret over våbenopgraderings-featuren indtil videre og det spændingsmoment, der opstår mellem at finde et pusterum til at heale sig selv, og derefter kæmpe videre. Synes det giver multiplayer-delen en fin balance, så man ikke "kører sig selv død" i den lige med det samme.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig