X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sæsonåbning 2005


Svar
RJKRJKSkrevet 14/04-05 21:35, rettet 14/04-05 21:44 
Sporup Arcade Museum åbner 2005-sæsonen lørdag den 14. maj på traditionel vis. Det vil sige masser af arcadespil og lidt grillpølser og cola. Der er åbent fra 12:00 til 18:00.

Blandt de nye spil der kan spilles i denne sæson er titler som Zaxxon, Elevator Action, Cadash, Decathlete og Raiden Fighters Jet. Endvidere kan en komplet og original, japansk Space Invaders fra 1978 opleves i levende live.

Vi glæder os til at åbne igen og håber at se både mange nye ansigter og mange gengangere. Af hensyn til indkøb vil vi sætte pris på, at deltagere på åbningsdagen annoncerer deres ankomst. Vi ses.

Sporup Arcade Museum
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 14/04-05 21:41 
Nogle sjællendere der er interesserede i fællestransport? Det var fedt sidste år =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Le RoofLe RoofSkrevet 14/04-05 21:52 
Selvfølgelig. Jeg er klar igen :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
FizbanFizbanSkrevet 14/04-05 21:52 
vi kommer nok også et par stykker =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 14/04-05 22:25 
Ville rigtig gerne igen, men desværre ligger det på den mest åndsvage weekend overhovedet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 14/04-05 22:28 
Hmmm...det er min fødselsdag...hmm...omvendt ville det jo ikke være den ringeste måde at holde fødselsdag på. Vi får se.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 15/04-05 00:57 
Jeg skal selvfølgelig også gøre mit for at være der igen :)
Det kan være mine yderst underholdende udfordrere i Super Puzzle Fighter vender tilbage?
Men der skal selvfølgelig også være plads til noget Puzzle Bobble, ikke Le Roof?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Le RoofLe RoofSkrevet 15/04-05 01:26 
Selvfølgelig skal vi spille Puzzle Bubble :)
Men denne gang tror jeg lige vi skal ha' nogle 20'ere klar istedet for at bruge 30 x 2 kr og lignende småpenge :S
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
solid snakesolid snakeSkrevet 15/04-05 01:31, rettet 15/04-05 01:39 
Jeg regner stærkt med at komme. Jeg håber at Rune vil sætte Super Dodge Ball i en af maskinerne?
Og forhåbeligt Super Sprint i?
Så skal i alle få baghjul.. :O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
flusweflusweSkrevet 23/04-05 19:28 
Hej,
Hur går det? Blir det en bil till Sporup och i så fall:
finns det plats för en svensk?

Man måste ju bara kasta bort några kronor på Zaxxon.
Det var många kronor som gick och jag lärde mej aldrig! ;)
WehnerWehnerSkrevet 09/05-05 23:48 
Wehner>
Hmmm...det er min fødselsdag...hmm...omvendt ville det jo ikke være den ringeste måde at holde fødselsdag på. Vi får se.

Og det er hermed besluttet - jeg fylder bilen op og kigger ned en tur.

Hvem kommer ellers?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Michael_Michael_Skrevet 10/05-05 09:24 
Jeg kommer da. Har hørt noget om Raiden Fighters Jet;)
RJKRJKSkrevet 10/05-05 19:57 
solid snake>
Jeg håber at Rune vil sætte Super Dodge Ball i en af maskinerne?

Og det har han så gjort nu :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 14/05-05 21:49, rettet 14/05-05 21:50 
Hyakotake, Gaku, min girlie og jeg har i hvert fald en fed, fed tur. Masser af Wonder Boy in Monster Land og Gauntlet, krydret med lidt Golden Axe 2, Bubble Bobble, Operation Wolf, Out Run og grillpølser. Også hyggeligt at sludre lidt om løst og fast bagefter.

Kommer der et galleri, Rune?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 14/05-05 22:18 
Ja, jeg fik taget lidt billeder undervejs. Og det var rart at se en pæn del gæster - også jer helt fra Aalborg (med omveje etc. bliver det jo en halvlang tur ;)) og København. Godt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 14/05-05 22:21 
Det var kanon hyggeligt. En begivelsesrig dag med nye rekorder og så en ægte gyser da der skulle skiftes spil til "Super Puzzle Fighter 2 Turbo". Denne type spil er boobytrapped med et batteri som holder gang i en dekrypteringsnøgle, og får denne chip ikke strøm i 10 sekunder, kan spillet lige så godt bruges som dørstopper. Spillet besluttede sig så for at lege død da vi skulle skifte, og det var først da jeg aede spillet og talte pænt til det, at vi fik billed på skærmen. Nervepirrende!

Gensyn med mange af de trofaste retrogamere, men en del sjællændere mødte jo ikke op som lovet :(
Karl, du har smæk til gode, men indtil videre kan du jo prøve at slå min nye hiscore i Puzzle Bobble ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 14/05-05 22:45 
Det viser sig faktisk også, at jeg slog min egen Wonder Boy in Monster Land rekord.

Kan man egentlig se highscore-listerne til alle de enkelte spil? Jeg synes ikke jeg kan finde andet end de udvalgte.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 14/05-05 22:49 
Fra oversigten kan du vælge den enkelte maskine, og trykke Hall Of Fame på den.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 14/05-05 22:55 
Ah, takker.

WBiML fortjener i øvrigt et lidt bedre (og især højere) kabinet :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Le RoofLe RoofSkrevet 14/05-05 23:07 
KTC>
Gensyn med mange af de trofaste retrogamere, men en del sjællændere mødte jo ikke op som lovet :(
Karl, du har smæk til gode, men indtil videre kan du jo prøve at slå min nye hiscore i Puzzle Bobble ;)

Nu blev fællestransporten jo, af endnu uklare årsager, ligesom ikke til noget :(
Beklager jeg ikke var der til at visse dig hvordan man spiller Puzzle Bubble, men det må jeg så gøre ved næste givene lejlighed...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Michael_Michael_Skrevet 15/05-05 19:48 
RJK>
Ja, jeg fik taget lidt billeder undervejs. Og det var rart at se en pæn del gæster - også jer helt fra Aalborg (med omveje etc. bliver det jo en halvlang tur ;)) og København. Godt.

Det var alle 700 km værd;)
RJKRJKSkrevet 18/05-05 18:02 
Så er der billeder fra åbningsdagen. Blandt folk herinde fra medvirker vist Naiera, KTC, Fizban, Regn, Wehner, Gaku, Hyakotake, Exa, tobiasl og MKL. Palmer Eldritch og Noah glippede jeg vist at få i søgeren.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Michael_Michael_Skrevet 18/05-05 18:44 
RJK>
Så er der billeder fra åbningsdagen. Blandt folk herinde fra medvirker vist Naiera, KTC, Fizban, Regn, Wehner, Gaku, Hyakotake, Exa, tobiasl og MKL. Palmer Eldritch og Noah glippede jeg vist at få i søgeren.

Helt i orden. Vi bevægede os også ret hurtigt;)
WehnerWehnerSkrevet 18/05-05 18:59 
Vi kommer igen, inden sæsonen er omme.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
solid snakesolid snakeSkrevet 22/05-05 02:06 
RJK>
solid snake>
Jeg håber at Rune vil sætte Super Dodge Ball i en af maskinerne?

Og det har han så gjort nu :)

Ja jeg er ked af jeg ikke kunne være der på åbningsdagen, men uheldigvis gik min bil istykker også kunne jeg ikke komme afsted. Og det var ikke engang samme bil som sidste gang min bil gik istykker... surt, men jeg håber at jeg kan komme til sporrup i løbet af sæsonen og prøve de 2 spil
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig