X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Conkers bad fur day


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 14/04-05 20:42 
Hvor meget må man højst give for spillet i Mint og PAL version?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Michael_Michael_Skrevet 14/04-05 20:53 
Med box og manual (varierende stand) ville du nok kunne komme til at give mellem kr. 250.- og 600.- (mint komplet).

Spillet er absolut det værd uanset pris (op til kr. 600.- vil jeg mene).
JmogJmogSkrevet 14/04-05 20:54, rettet 14/04-05 20:55 
Nok ikke meget mere end 300 kroner for selve spillet. mere hvis boksen skal med. Du kan få det på Amazon.co.uk via en marketplace seller til 30£:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/tg/detail/offer-listing/-/B00005ARV7/used/ref=sdp_usedvg_h_/202-0231339-5166268

På Ebay kan du få det buy-it-now for 25£:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=3582&item=8184316814&rd=1&ssPageName=WDVW
Danny SallingDanny SallingSkrevet 14/04-05 20:58 
Nå men så kan jeg jo roligt købe af den Dansker der vil sælge det for 350,- mint og komplet :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Michael_Michael_Skrevet 14/04-05 21:01 
Absolut. Det er et fantastisk spil.
JmogJmogSkrevet 14/04-05 21:08 
Jeg ville nu foretrække at vente på Gamecube-udgaven, der er lige om hjørnet. Udover bedre grafik og lyd, så vil det være meget rart at kunne se spillet igennem et RGB eller component signal fremfor composite.
Michael_Michael_Skrevet 14/04-05 21:13 
Det kommer selvfølgelig an på om man gerne vil se et af de definitivt bedste N64 spil "in action".
dRxLdRxLSkrevet 14/04-05 21:29 
Kommer der en GC version af spillet selvom det også er på vej til xbox?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Michael_Michael_Skrevet 14/04-05 21:56 
Nej. Rare ejes såvidt jeg ved 100% af Microsoft nu, og producerer udelukkende for XBOX på denne generations konsoller.
På det håndholdte marked ser det lidt anderledes ud, og Rare producerer stadig spil til GBA.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 15/04-05 00:10 
Er GC udgaven så nøjagtig ens med N64 udgaven, altså gameplay mæsigt?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
JmogJmogSkrevet 15/04-05 03:14 
Der skrev jeg vist hurtigere end jeg tænkte. Xbox var det selvfølgelig jeg mente og ikke GC.

Gameplaymæssigt skulle spillene være ens. Der vil selvfølgelig være en masse lir over Live på Xbox-udgaven. På trods af at kontrollen efter min mening ikke er god (i hvert fald i demoen), så vil en Xbox-controller med dens to sticks også være meget nemmere at styre med end N64-controlleren.
Michael_Michael_Skrevet 15/04-05 09:23 
Her vil det sikkert være upassende af mig at postulere, at N64 controlleren uden tvivl er DEN bedste controller nogensinde;)
JmogJmogSkrevet 15/04-05 14:44 
Den ligger glimrende i hånden, men i et spil hvor du både har brug for at kigge og bevæge dig analogt, er den jo langt fra optimal. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre, når den kun har ét analogt stick.
seebergseebergSkrevet 15/04-05 15:33 
GoldenEye, Perfect Dark?
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
KalicolaKalicolaSkrevet 15/04-05 15:39 
præcis.. golden eye, perfect dark. Perfect kontrol.. Det der med 2 analog stik, får man jo stress af... det andet er langt nemmere at have med at gøre, og mindre stesset :)
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 15/04-05 15:58 
Hvis du får stress af at bruge to sticks, burde du holde dig fra videospil generelt :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 15/04-05 16:30 
Palmer Eldritch>
Her vil det sikkert være upassende af mig at postulere, at N64 controlleren uden tvivl er DEN bedste controller nogensinde;)

I hvert fald til fps er den uovertruffen.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 16/04-05 15:13 
Rent ergonomisk og knap-mæssigt er den uovertruffen. Det eneste drawback ved den er den dårlige kvalitet på analog-pinden. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 16/04-05 15:15 
Seeberg>
GoldenEye, Perfect Dark?

Kan man da bevæge sig samtidigt med at man sigter?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/04-05 14:08 
Ja, du bruger de 4 gule knapper. Det fungerer fantastisk godt.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 17/04-05 14:14 
Man strafer vel på de fire gule og bruger den analoge som pistol. Det er faktisk venstrehåndsstyring. Gode gamle Miyamoto.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 17/04-05 19:05 
Samme måde som på DC :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SumezSumezSkrevet 17/04-05 19:22 
Det ville jo også være lidt vel underligt, hvis man bruge C-knapperne til at sigte med. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 17/04-05 22:34 
Danny Salling>
Samme måde som på DC :-)

Ja, den duede bestemt heller ikke til FPS-styring.

Nå, men med den styring i beskriver, kan der vel ikke være meget tvivl om, at dual analog styring er mere optimal til FPS. Hvadenten man bruger knapperne til at sigte eller styre med, så vil enten sigte eller bevægelse være sværere/mere upræcist end med en controller, der har to sticks.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 18/04-05 02:28 
Må sige da jeg "startede" med FPS spil, var det på N64, så der jeg så skulle til at spille FPS spil på DC var det bare som at vende tilbage til den "gamle" styring, så det gik ganske fotrineligt fra min side, det var dog være da jeg skulle vende mig til to analog pinde at styre med, men den dag i dag er jeg da glad for at jeg kunne holde "pinen" ud på PS2 med to analog pinde. man har jo ikke helt samme kontrol når man kun kan trykke on/of(Digitalt)som med analog.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig