X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Chubby Maguire


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/04-05 00:07 
Hmmm... Jeg fandt lige dette billede af Toby Maguire.

Er der nogen der ved om han ser sådan ud nu, eller om det var fra før, han lavede Spider-Man, fordi det der virker ret ekstremt?(i forhold til hans rolle i Spider-Man):)

Han tjente ikke det store på Spider-Man 2?
Well crucify the insincere tonight...
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 13/04-05 09:35 
Alle kan have en dårlig dag =)
KalicolaKalicolaSkrevet 13/04-05 10:01 
Han trænede som en syg abe til spiderman... bemærk hans krop inden han bliver spiderman i filmen... Se sådan gør man noget ud af en film.

minder mig om at christian bale tabte 30kg til rollen i the machanist, eller hvad den nu hedder.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 13/04-05 10:25 
Det er utroligt hvad lidt pudder og kindrødt kan gøre ;)

Og husk: "The camera adds 10 pounds."
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 13/04-05 10:46, rettet 13/04-05 10:54 
Darknon>
minder mig om at christian bale tabte 30kg til rollen i the machanist, eller hvad den nu hedder.

Jeg så nogle billeder af ham fra filmen forleden... uhyggeligt at se på, lignede noget fra en KZ lejr!

Kan umuligt have været sundt.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/04-05 13:29 
Det kan jeg kun være enig med dig i...

Jeg har hørt, at han efter at have tabt det instruktøren havde i tankerne, ikke selv mente at han så syg nok ud. Derfor blev han ved med at tabe sig, til trods for eksperternes råd, og endte med at have tabt noget i stil med de 30 kg Darknon nævner...

Han brugte vist også stort set alt den tid de ikke filmende på enten at sove eller ligge og have det dårligt
KalicolaKalicolaSkrevet 13/04-05 14:09 
christian bale for for sej, sådan er det bare :)
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig