X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Glem Halo 2 - Valve viser vejen


Svar
OkottaOkottaSkrevet 10/04-05 16:28 
En 10/10 FPS'er kommer til Xbox, til sommer.

Når Doom III kan se så godt ud på Xbox, hvordan kommer Half-Life 2 så ikke til at se ud?

Her er lidt scans:

http://www.jeux-france.com/news9427_half-life-2-confirme-sur-xbox.html

Half-Life 2 til sommer
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/04-05 16:39 
Med den slags profetiske udtalelser er Okotta måske den nye hemmelige pave-kandidat :-)
OkottaOkottaSkrevet 10/04-05 16:41 
Det er da ellers almindelig kendt, at HL2 er bedre end Halo 2.

Selv Edge mener det samme.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 10/04-05 16:56, rettet 10/04-05 16:57 
Well - folk der mener at Halo 2 er bedre end Half Life 2, har ikke spillet Half Life 2 :-)

EDIT: Æh, hvor blev Palle's indlæg af!?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/04-05 17:21 
Jeg slettede det selv... Jeg fortrød... :-/
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 10/04-05 17:25 
Havde læst et sted at de måske ville vente med at udgive det og så smide det afsted når "xbox2" kom ud, men det kunne være rigtig lækkert hvis det kom her til sommer :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DarkenDarkenSkrevet 10/04-05 18:43 
Jeg personligt mener halo2 er en bedre spiloplevelse, HL2 har ellers alle kortene på hånden til at kunne lave et nyt HL1, men spillet er bare superkort og de 2 racer sektioner optager alt alt alt for meget, på nær grav gunen og feromon-squicky-ting (som var super fede!) var våben udvalget småt og ret standard, jeg kunne rigtigt godt have tænkt mig at HL1 source, ikke kun var kværnet igennem HL2 enginen men lavet om ala CS Source, DET ville have været VILDT (så lidt svencoop oven i så man slet ikke ville kunne få armene ned igen)

... det kan jo godt hænge sammen med at jeg have forventningen at HL2 ville være mindst lige så go som forgængeren, men ok det var vel nok også lidt urealistisk.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
crying outcrying outSkrevet 10/04-05 18:45 
Okotta>
Selv Edge mener det samme.

jamen ... så er skid jo slået - Nå først Edge har sagt, at det er sådan (og når det så samtidigt er almindelig kendt), så _ER_ det sådan !

Hvad skal vi alle de gaming-sites, magasiner osv. - vi kan jo nøjes med Edge !

:)
Jusqu'a ici tout va bien....
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 10/04-05 19:20 
Eller bare Okotta;)
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/04-05 19:26 
Jeg tror at det er normalt anset, at den tekniske side af Half-Life 2, er meget stærkere end Halo 2's.

Men som Multiplayerspil, så mener jeg at Halo 2 tørre gulvet så hårdt med næsten alt andet på markedet. Jeg ved godt at mange er træt af party systemet, hader sværdet og mener at Shotgun er overpowered, men for mig så er Halo 2 på Xbox Live, bare noget af det fedeste.
CS:S og HL2: Deathmatch siger mig ikke rigtig noget.

Som single playerspil, ved jeg ikke. HL2 er rigtig flot og ser realistisk ud, men personligt tror jeg bare at jeg bliver mere fascineret af farverige ting.
Jeg synes bare at det er mere interresant at skyde på ting der sjove ud, og kæmpe i områder med massere af farve, lys og indhold.
Fra det synpsunkt, syntes jeg det var sjovere end at kæmpe i city 17's europæiske gader. Jeg tror også det er derfor at jeg fortrækker fiktion, fremfor realistiske shooters som Ghost Recon og Rainbow Six.

Er jeg den eneste der tvivler på denne port? Doom 3, kunne jeg forstå. Der var aldrig mange fjender på engang og det hele var små områder, men Half-Life 2? Er det muligt at de kan bevare det hele? Jeg tror ikke Source var designet til Xbox. Jeg har hørt at en af grundene til Doom 3s, flotte præsentation, var fordi at Carmack havde Xbox i tankerne da han lavede Doom 3s, engine.
Er Half-Life 2, ikke også meget afhængig af DirectX 9? Jeg mener kun at Xbox har 8,1!?:)
Well crucify the insincere tonight...
KalicolaKalicolaSkrevet 11/04-05 09:31 
valkyrie: jeg er 100% enig i det med de farverige spil. Jeg hader de der grå/brune/triste "realistiske" spil. Mange spil udviklere tror at det bliver mere realistisk at fjerne alle farvene i et spil. For mig skal et spil være farverigt. Det er et under at jeg syntes mercenaries er så godt.

Jeg holder også mere på halo2 en halflife 2. HL2 er kedeligt, man træser bare rundt i en grå verden i sådan en vand-cykel i evigheder. Jeg har svært ved at se hvorfor HL2 er så meget bedre end alle andre spil. Næh, så hellere H2, mere farve, mere action, mere humor.
For The Love Of The Game
MurphyMurphySkrevet 29/04-05 12:01 
http://xbox.ign.com/articles/608/608385p1.html

Frameraten skal lige op på 30 fps, men det lover Valve også.

Filmene ser rigtigt lækre ud.
Excuse me, I have to go. Somewhere there is a crime happening
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/04-05 12:28 
Okay - for det gør screenshotsne bestemt ikke...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig