X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jade Empire 9.9


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 09/04-05 15:16 
tja hvad kan jeg sige? Holy crap!!!

http://xbox.ign.com/articles/602/602787p1.html
For The Love Of The Game
MrCaseMrCaseSkrevet 09/04-05 15:27 
Hold da helt k....

Godt nok er ign meget glade i låget nogle gange, men det lyder nu godt nok imponerende!
Have you considered sucking less?
OkottaOkottaSkrevet 09/04-05 15:40 
Som Hilary skriver i sin bemærkning:

"I almost feel like going back and lowering the scores of every other RPG on Xbox. Yes, Jade is that good."

Det kan sgu ikke være særligt svært at give en mindre score, til de andre Xbox RPG'ere, så ringe de fleste i forvejen er.

Men - IGN gav osse GTA: San Andreas 9.9, og den score holder bare ikke.

Anyway; Jade Empire lyder spændende - selv for mig. Og så har det et minigame i 1942's ånd. Kudos for det!
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KalicolaKalicolaSkrevet 09/04-05 16:33 
tja. ham hilary er måske lige lovlig overglad for spillet. Han fortæller desværre ikke så meget om hvad spillet indeholder, men mere om hvor godt nogle enkelte dele er (combat, figthing styles). Jeg ville gerne vide noget mere om gameplayet, f.eks om man får et ekstra liv hvis man finder 100 bananer og den slags, og hvad de forskellige combat-styles egentligt indeholder af skills og spells.

For mig lyder det som en mere avanceret udgave af Fable, og det lyder skam ok, for det fik jeg aldrig spillet, selvom jeg gerne ville. Så er jade empire ("fable 2") jo et godt valg :)

lige en note.. Jade Empire er IKKE Fable 2
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 09/04-05 17:37 
Endnu et eksempel på en "bloated" IGN score...
RuneSPRuneSPSkrevet 09/04-05 20:05 
Fable var bestemt et ganske godt spil så det her lyder helt sikkert spændende.
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/04-05 21:29 
Jeg prøvede det sidste år på E3 og det rammer lige dér hvor det gør godt for folk med hang til martial arts og rpg. Jeg glæder mig!
OmenOmenSkrevet 09/04-05 23:22 
Jeg tror også at Jade Empire bliver fantastisk, men jeg må indrømme at jeg også tror det er en af IGNs (typiske) hysteriske anmeldelser.

E3 demoen var dog alt for kort til at kunne sige noget om spillet, efter min mening.
Vote Ficus!
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/04-05 09:49, rettet 10/04-05 09:51 
...det ved jeg nu ikke... der var en fra udviklingsholdet som holdt mig i hånden... jeg kom i øvrigt i tanke om at der er en demo af spillet med det nyeste nr. af OXM (#41)... jeg har godt nok "glemt" af prøve den fordi jeg er helt opslugt af WoW :P

Btw OXM giver spillet 9.3, men deres karakterer er der nu også inflation i.
KalicolaKalicolaSkrevet 10/04-05 10:57 
haha.. ja wow er farligt...

off-topic
Sig mig engang, hvordan kommer man til E3? Kan alle købe billeter? hvor køber man dem fra? hvad koster det? og hvor bliver det holdt henne.. Jeg har nemlig i sinde at tage derover denne gang, eller næste gang..

On-topic
ja uha, martial arts og rpg. Lyder som den fed combo,, Jeg kunne forstille mig at jade empire bliver et af de få spil jeg køber på release dagen :)
Jeg håber at spillet kommet med en logisk forklaring på, hvorfor man kan skyde ildkugler ud af hænderne... Det savner jeg lidt i wow :)
For The Love Of The Game
AnastacioAnastacioSkrevet 10/04-05 12:10 
off-topic svar:
E3 afholdes hver gang i LosAngeles.
For at komme til E3 skal du være en del af spilpressen, herefter vil det såkaldte firma betale transporten eller ikke - forskelligt fra site til site.

Hvis du ikke er en del af spilpressen har du ingen muligheder for at komme til E3 desværre.

On-topic:
Ja, tror JadeEmpire bliver fedt, men alligevel har det ikke fanget mig 100% endnu.
Winners make it happen, Losers let it happen!
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/04-05 00:13 
Så kom Gamespots review op.

Lets gamespot!!!
Well crucify the insincere tonight...
Bede-xBede-xSkrevet 12/04-05 02:59 
Virker noget mere nede på jorden.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/04-05 08:25 
Ja.. Men der er vel heller ingen der regner med IGN's anmeldelser...??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 12/04-05 09:05 
HAHA 8.4 vs 9.9 ... Ja der kan man se hvad personlige meninger har at sige. Det ville jo osse gå helt galt hvis jeg skulle anmelde HL2.. lol
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 12/04-05 11:25 
Udvikleren taget i betragtning er jeg næsten ikke i tvivl om at Jade Empire er et fantastisk spil. Bioware har sådan set aldrig lavet noget der er ringe, og hele konceptet bag spillet, lyder også glimragende. (Nej, det er ikke et rigtigt ord.)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 12/04-05 11:42 
Tja, personligt synes jeg da det er vildt, at de kan gå fra en kedelig suppe som KOTOR til et såkaldt mesterværk. Men jeg ser da frem til at prøve det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OkottaOkottaSkrevet 12/04-05 12:23, rettet 12/04-05 12:24 
Ifølge Gamespot, så er det jo nærmest ikke engang et rigtigt RPG; Det er nærmere lavet til folk, som normalt ikke gider spille RPG'ere, fordi de er for omstændige osv.

Derudover skulle det være for nemt og ensformigt.

Lyder til MS endelig har erkendt, at de ikke kan lave et godt, eksklusivt, RPG til Xbox, og nu hellere istedet vil forsøge at appellere til alle gamere, med en solid omgang action.

Det kan jeg da kun bifalde; Jeg er glad for, at Jade Empire ikke endte med at blive en omgang anal RPG ligegyldighed.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KalicolaKalicolaSkrevet 12/04-05 12:40 
Okotta: ja det er jo så ifølge gamespot. Ign siger det stik modsatte. Bedste RPG ever!

Det er nok et af de spil man må dømme helt selv. ign reviewet fik mig til at sige. Wee!! sådan mand! det SKAL jeg ha... Gamespot reviewet fik mig til at sige, ok det lyder kedeligt, jeg tror jeg springer over. wtf!
For The Love Of The Game
DommergaardDommergaardSkrevet 12/04-05 15:23 
Har lige set Gamespots Video Review, og jeg kan hurtigt sige at dette ikke er en titel jeg vil anskaffe mig. Det minder mig på en eller anden måde om Fable, og det spil skuffede mig rigtig meget! Jeg tror at jeg vil spare pengene og så se at få gennemført Mecenaries, Strangers Wrath og Chaos Theory!

:)
KalicolaKalicolaSkrevet 12/04-05 15:45 
ja, det lyder ski som en go ide sonic. tror også jeg holder mig til mercenaries og wow, indtil Conker udkommer :)
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 12/04-05 16:41 
Jeg tror ikke man skal undervurdere Jade Empire. Historiemæssigt har Bioware altid været nogle af de bedre, og der synes jeg selv at Fable fejlede.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/04-05 17:27 
Jeg synes Jade Empire lyder meget spændende - jeg er heller ikke til det stats-tunge rollespil som Morrowind. Jeg er mere til action rollespil som Fable, som jeg synes var rigtig fedt. Så, Jade Empire, here I come... :-)

Sonic.dk>
Jeg tror at jeg vil spare pengene og så se at få gennemført Mecenaries, Strangers Wrath og Chaos Theory!

Det er også tre fremragende spil! Jeg har gennemført Stranger og er nået til 8. mission i Chaos Theory - det er gode oplevelser begge to. Mercenaries har jeg til gode...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 31/12-07 14:45 
Here’s an opportunity for BioWare to get it right and for all of you fans out there to rejoice. Rumors have been swirling about the possibility of a sequel to BioWare’s Xbox hit, “Jade Empire.” For years, people have predicted it would come and Ray Muzyka, co-CEO of BioWare, even spilled the beans of something coming back in 2005. But I talked with someone who saw code for Jade Empire 2. It’s coming for the Xbox 360, and it’s real.


Jade Empire 2
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 29/01-08 09:58, rettet 29/01-08 10:02 
Er der nogen som ved om Jade Empire: Special edition kan køre på 360'eren? .. Altså ikke den almindelige udgave, men Special Edition udgaven.

EDIT: Er pc udgaven bedre at spille end 360 udgaven?
For The Love Of The Game
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/01-08 10:25 
Egentlig ikke. Udover lidt ekstra som jeg ikke engang kan huske hvad er(intet betydningsfuldt) så kan man cranke up sin resolution for at få det til at se bedre ud.

kontrollen er bedre på Xbox IMO. styringsformen var altid latterligt simpel og dumped down, i forhold til KOTOR.
Med det sagt fortrækker jeg PC udgaven, simpelthen fordi jeg har det på Steam. Og Steam > alt.
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig