X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt Turtles spil !


Svar
ComradeComradeSkrevet 05/05-03 18:19 
"Alle der troede at Turtles konceptet for længst er overskredet sidste salgsdato, kan godt tro om igen. Konami har nemlig som vi tidligere har fortalt købt rettighederne til at lave spil over den engang populære serie, og nu dukker så de første screens op.

Der ser ud til at Konami har kastet sig over Cel-shading teknikken for at give Turtles, og mon ikke der også er tale om et actionspil med slagtendenser?. " - Fra GR.

Jeg glæder mig nu til det. Elskede spillene til NES især 2'eren var et klasse spil!
Kommer til at vække nogle gode minder fra ens barndom :-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SumezSumezSkrevet 05/05-03 19:18 
Nu har Turtles siden februar i år jo også kørt med en helt ny tegnefilmsserie på amerikansk tv, og den er faktisk ret god :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 05/05-03 19:31 
Synes du? Jeg har set halvdelen af et afsnit... Lidt bedre end den gamle serie, men stadig ikke noget der kommer i nærheden af de bedre japanske serier som Magical Nyan Nyan Taruto, .hack, Shuushouheiki Kanojo, Pita Ten osv...
SumezSumezSkrevet 05/05-03 19:36 
Det vil jeg mene er uretfærdig sammenligning. Husk at det er en amerikansk serie henvendt til børn/yngre.
Animationen er flot, historien er velfortalt, og den holder sig bedre til den oprindelige tegneserie end den gamle serie gjorde.
Den er ikke det store, men alt i alt velgjort.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 06/05-03 14:18, rettet 06/05-03 14:18 
der er screens på gamereactor og det ser pænt nederen ud...det ligner faktisk noget fra NES-versionerne...øv! blev ellers helt overrasket over at der ville komme et nyt spil. men meget kan jo nå at ændre sig!

EDIT: glemte link...

/NM1

Link
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
quadquadSkrevet 06/05-03 14:26 
Med en høj framerate og Coop bliver det der fedt...
SumezSumezSkrevet 06/05-03 14:27 
Ja, fedt ser det ud. Det er bare ikke helt min kop te. Jeg er stadig mest til det første Turtles spil. Det der ligger klart mere hen af efterfølgerne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kimmerkimmerSkrevet 07/05-03 11:41 
Det er kun to af billederne der er fra GC/PS2/Xbox versionen. Det lille billede i højre hjørne er fra GBA udgaven.

Billederne er lidt bedre her...

The Magic box
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
quadquadSkrevet 07/05-03 11:48 
Det må jeg nok indrømme at den havde jeg regnet ud ;)

Det ser stadig fedt ud...4 player coop på Xbox Live...Gaaaah ;D
kimmerkimmerSkrevet 07/05-03 11:57 
Det minde meget om Turtles in Time til SFC... ret cool! Glæder mig da til det kommer.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
ChronoChronoSkrevet 08/05-03 07:26 
Konami har lavet et lille Flashspil vi kan varme op med.

TMNT
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
kimmerkimmerSkrevet 18/05-03 21:59 
Har lige set et par E3 videoer fra spillet. Kan bare sige mums!
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SephirothSephirothSkrevet 18/05-03 22:20 
Jep, det ser ud til at bibeholde den geniale stemning fra NES/SNES spillene...

IGN Trailer
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 18/05-03 22:34 
Er der også SNES-spil? Hvad hedder de?
kimmerkimmerSkrevet 18/05-03 22:43 
Teenage Mutant Ninja Turtles - Turtles in Time
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 18/05-03 22:50 
Er de på højde med Nes-spillene?
kimmerkimmerSkrevet 18/05-03 22:58 
Det er bedre!
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 19/05-03 07:04 
Må jeg godt spørge om noget, måske er det lidt OT. Men i de gamle tegnefilm havde Turtles der tænder?? Det kan jeg altså ikke huske, de havde. Jeg synes bare, når jeg ser Turtels med tænder, så tænker jeg på en billig plastic kopi eller noget.
Derfor synes jeg heller ikke det nye Turtels spil ser ud til at være "de helt rigtige" Turtler.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
SumezSumezSkrevet 19/05-03 08:24 
Jeg mener faktisk de havde det.
Jeg husker i hvert fald selv at jeg tit tegnede en turtle-mund med sammenbidte tænder. Et eller andet sted må jeg have fået den fra, for jeg var ikke særlig original til selv at finde på noget dengang ;)
Jeg er også ret sikker på at den officielle Turtles-figur jeg havde/har, har tænder.
Men for at komme med en relevant afgørelse, er her et link til det allerførste officielle billede af Teenage Mutant Ninja Turtles i det allerførste tegneseriehæfte nogensinde udgivet:

Link...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 19/05-03 09:58 
Nogle gange havde de, nogle gange havde de ikke...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 19/05-03 10:04 
Jeg tror kun det er når de "vrisser" :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 19/05-03 10:05 
Ja, og når de skulle fråde pizza, kom de også nogle gange frem.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 19/05-03 11:07, rettet 19/05-03 11:07 
Sumez >
Jeg er også ret sikker på at den officielle Turtles-figur jeg havde/har, har tænder.

Hmm det havde den plastik figur min søster havde nu ikke.. og den var officel og en af de første. De havde heller ikke på de glas jeg havde. Men tak for linket. Kan godt se de har tænder der, men de er ikke så tydelige...
Jeg må se de gamle tegnefilm igen for at få det afklaret. Selvom de altid gav mig lyst til pizza EDIT: desperat lyst...
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
SumezSumezSkrevet 19/05-03 12:15 
Som sagt, ser man vistnok stort set kun tænderne, når de "vrisser", eller "skærer tænder", hvilket min Donatello-figur gjorde.
Men det har vist altid været et temmelig klassisk turtle-udtryk med "næbet" nedover to vrissende sæt hjørnetænder ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 21/05-03 11:22 
LOL, det er jo ren nostalgi at sidde og diskutere Turtles! undskyld udtrykket, men det var fandme tider! man får jo helt lyst til at finde sin klistermærkesamling frem og se et par afsnit på de slidte videobånd. håber da at de nye afsnit kommer til dk, hvis ikke de helt har ødelagt den gamle stil...

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
NaieraNaieraSkrevet 21/05-03 11:32 
Den nye serie er rigtig god, det var bare svært for mig at vænne mig til stemmerne i starten ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/05-03 12:48 
Sumez >
Jeg mener faktisk de havde det.
Jeg husker i hvert fald selv at jeg tit tegnede en turtle-mund med sammenbidte tænder. Et eller andet sted må jeg have fået den fra, for jeg var ikke særlig original til selv at finde på noget dengang ;)

Hehe! Jeg tegnede også turtles. Og spillede NES spillet, til jeg besvimede af hovedpine.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ckruseckruseSkrevet 21/05-03 13:31 
Var der nogen der havde den originale pizzakaster? Hvis der fandtes en ting i verden der kunne torturere en storesøster, så kunne det kun være den! :D
KTCKTCSkrevet 21/05-03 15:19 
Ja, min lillebror havde faktisk en. Det var altid et helvede at finde alle pizzaerne igen, og det gik helt galt, da en pizza havnede i en busk med en hvepserede. Ja, man må gå meget igennem, og min lillebror fik et par hvepsestik på grund af den pizza...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 21/05-03 17:15 
Havde en, tror stadig den står et sted.

Genialt legetøj... :D
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 21/05-03 18:01 
har lige set det første afsnit af den nye serie...nice! de har virkelig formået at tage det gode fra den gamle serie og give det er mere nutidig stil. men naiera, jeg skal vist også lige vænne mig til stemmerne...splinter lyder helt forkert! er det shredder man ser unmasked til sidst?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
NaieraNaieraSkrevet 21/05-03 18:28 
Det kan godt være, det kan jo være de lige skal smide ham ned i et eller andet sammen med noget metal eller noget rimeligt snart...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 21/05-03 18:53 
Hvor ser I de afsnit henne?
SumezSumezSkrevet 21/05-03 21:19 
Ja. Saki er The Shredder, det burde enhver Turtle fan da vide ;)
Jeg mener det er omkring afsnit 9 man ser ham som The Shredder, men man ser rustningen stå i hans dojo allerede noget tidligere..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 22/05-03 14:35 
Pieyanthikos >
Hvor ser I de afsnit henne?

tys tys...

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 27/05-03 19:25 
de har også ændret historien bag turtel'erne og splinter: splinter var oprindeligt bare en almindelig rotte, der sammen med de fire padder blev udsat for tgri-slammet og derfor udviklede sig. han var altså ikke, som i den oprindelige serie, ninja og god ven med shredder. det, der så bare ikke giver nogen mening er hvorfor han så lærer padderne kampsport. i afsnit 3 af den nye serie siger han godt nok, at det var fordi han vidste, at verden var farlig (!?) men den forklaring holder jo ikke helt, og man får heller ikke forklaret hvorfra splinter lige pludselig kan kampsport. det lader til, at den nye serie har et par ridser i lakken...øv...

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SumezSumezSkrevet 27/05-03 20:28 
NM1, de har ikke ændret historien. Det var den gamle tegnefilmserie, der ændrede historien. De "ændringer" du taler om er nøjagtig som den oprindelige Turtles tegneserie, der kom før tegnefilmen.
Splinter kender til kampsport fordi han var kæledyr hos den ninja han ifølge den gamle tegnefilm selv var, før han blev rotte. Den nye tegnefilm går altså tilbage til rødderne, hvor Splinter kun var kæledyr hos ham.
I den nye tegnefilm bliver han faktisk så vidt jeg husker spurgt hvordan han kendte til ninjitsu, og han siger at der er en grund dertil, men det vil han ikke forklare endnu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 27/05-03 23:11 
yeah, han siger nemlig at han ikke vil forklare det endnu, men jeg troede bare, at det var fordi de havde et par løse ender. men okay, jeg var ikke klar over, at det er den oprindelige historie de kører videre på...det er jo faktisk ret cool. men april har jo aldrig været scientist...så meget ved jeg da!?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 27/05-03 23:15 
Turtles (NES) var rigtig grineren,,,
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
JoachimMAJoachimMASkrevet 27/05-03 23:42 
Jeg så et afsnit af De nye Turtles, og jeg må indrømme jeg ikke helt har vænnet mig til at de ikke har nogen øjne etc. Det kommer nok:)
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
SaturinoXSaturinoXSkrevet 27/05-03 23:49 
HVA, har de ingen øjne`??, nogle der kan give link til evt. billede af de nye serier?
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SumezSumezSkrevet 28/05-03 00:16 
NowhereMan1 >
men april har jo aldrig været scientist...så meget ved jeg da!?

Måske ikke direkte scientist, men så vidt jeg husker VAR hun faktisk Stockman's hjælper i den oprindelige tegneserie (kan dog godt være jeg tager fejl her). En anden lighed mener jeg er at Casey Jones spiller en større rolle.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kimmerkimmerSkrevet 28/05-03 05:34 
April har da altid "kun" været journalist?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/05-03 11:46 
XperteN >
HVA, har de ingen øjne`??, nogle der kan give link til evt. billede af de nye serier?

jeps, værsgo!

Turtles...nu uden øjne!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/05-03 11:48 
kimmer> ikke i følge den oprindelige tegneserie, der var forløber for tegnefilmen. den nye tegnefilm lægger sig tættere op af den gamle tegneserie end den gamle tegnefilm gjorde...

gav det nogen mening?!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
NaieraNaieraSkrevet 28/05-03 16:02 
Ja ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
quadquadSkrevet 28/05-03 16:18 
NowhereMan1 >
XperteN >
HVA, har de ingen øjne`??, nogle der kan give link til evt. billede af de nye serier?

jeps, værsgo!

yuuurk! Scary pilskadde!
SephirothSephirothSkrevet 12/10-03 10:02 
Nogen, der har en europæisk udgivelsesdato på spillet? Der kommer en masse gode minder frem bare ved at kigge screenshots!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 27/11-03 19:37 
Måske lidt OT, men fra på mandag d.1 december sender DR1 Ninja Turtles kl. 1705 og alle hverdage frem så vidt jeg kan se. Om det er de nye afsnit skal jeg ikke kunne sige. Men det skal ses (sammen med en pizza)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 27/11-03 19:49 
forhåbentlig ikke med dansk tale...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig