X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 2 teaser website online


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 08/04-05 15:28 
Klip fra gamesradar.com

- - -

Ourcolony.net: the latest in a series of Microsoft-initiated 'viral' campaigns

According to self-appointed internet detectives and conspiracy theorists, Microsoft has begun the initial stages of yet another one of its viral advertising campaigns, just as it did with Halo 2.

Previously, the behemoth publisher used ad company 4orty 2wo Entertainment to begin a lengthy viral campaign (started by ex Microsoft employees) for Halo 2.

Taking the form of ilovebees.com, a site which appeared to be some recently-hacked bee farmer's website, the campaign gradually leaked information on Halo 2, initiating some of the hype that resulted in the game's monumental sales achievement last year.

This time, heads are turning towards ourcolony.net, a website which follows the traditional 4orty 2wo Entertainment tactic of being some kind of game, requiring the player to participate before being drip-fed information.

Players are required to recruit five others, who then receive a challenge. When the challenge is complete users get special gifts, with some being partial pictures hinting at Xbox 2.

As expected, Microsoft is remaining predictably distant from the site and it's all down to the fertile imaginations of should-be-detectives embarking on challenges to piece together the vital clues that link ourcolony.net to Xbox 2.

Pieces of Xbox-esque imagery, such as a glowing power button and, more importantly, a white variation of what looks like a portion of an Xbox control pad, are currently the only pictures available, but more will undoubtedly filter through in time.

Like ilovebees.com, ourcolony.net has a countdown clock feature, which, as it runs down, will presumably initiate certain events for users, just as the ilovebees.com site did...

- - -

Læs selv resten på:
http://gamesradar.msn.co.uk/news/default.asp?pagetypeid=2&articleid=35268&subsectionid=1586

Besøg xbox 2 viral sitet på:
http://www.ourcolony.net/
(prøv at skrive "play" i søgefeltet på forsiden - og hvis i finder andre adgangsgivende ord, så skriv dem i denne tråd)
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
MrCaseMrCaseSkrevet 08/04-05 15:52, rettet 08/04-05 15:59 
Learn

Uret tæller ned til d. 12/5... blot 5 dage før e3 starter...
This should be very exciting... for ilovebees.com var mega-genialt!

EDIT: Ja nu bliver jeg pludselig i tvivl om learn giver noget. Men men... lad os se hvad der sker
Have you considered sucking less?
SephirothSephirothSkrevet 08/04-05 23:13 
Skal vi 'gætte' på en iPod-agtig hvid Xbox360?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ValkyrieValkyrieSkrevet 08/04-05 23:20 
Er jeg den eneste der ikke synes at XBox 360 er et særlig godt navn?:)

Personligt er jeg heller ikke vild med "Xbox 2", "Xenon" eller "Xbox Next".

Så synes jeg at Nintendo's navne er bedre(måske med undtagelse af Nintendo 64 - Det virker så uinspirerende at bruge tal, i deres navne). Gamecube, Dolphin, Super Famicom, ValBox og Revolution, er alle efter min mening, rigtig gode navne.
Well crucify the insincere tonight...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 08/04-05 23:36 
Sephiroth>
Skal vi 'gætte' på en iPod-agtig hvid Xbox360?

MS udtalte engang, at de fremover vil satse på mere stilet design på deres maskiner. Her tænkes der nok på PC, men tror da godt vi kan regne med et flot design til Xbox360.
At gøre den hvid og stilren vil dog virke lidt rip-off i mine øjne, selvom iPod'en måske ikke er i bagtankerne.
SephirothSephirothSkrevet 08/04-05 23:36, rettet 08/04-05 23:38 
Valkyrie -> Well, det må du jo lære at leve med, for du kommer nok til at høre det en del gange de næste par år.

Pie -> Hvid er den nye sort ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/04-05 09:31 
Try
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SonicSonicSkrevet 09/04-05 10:11 
Skriv "play" i feltet :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
MrCaseMrCaseSkrevet 10/04-05 14:50 
Skal der ikke laves en Play:Right gruppe?
Have you considered sucking less?
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 10/04-05 16:07 
Hvad går legen egentlig ud på?
I win, you loose
SephirothSephirothSkrevet 10/04-05 16:44 
Første billede af controlleren?

Link
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/04-05 21:40 
Den ser crappy ud!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SonicSonicSkrevet 10/04-05 21:44 
Sephiroth>
Første billede af controlleren?

Det ser meget rigtigt ud. Nogle af de billeder man finder frem til på ourcolony.net afslører brøkdele af en controller, og det ligner meget det der ses på de billeder der afsløres der.

Men nu er der snart E3, så ved vi vel mere :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
kingsizekingsizeSkrevet 10/04-05 22:13 
ja den ligner da godt nok pis, håber ikke det bliver den!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/04-05 22:16 
Jeg syns den ser fin ud, sort ville jo nok være pænere IMO. Men den er jo trådløs, og så den er god nok til mig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 10/04-05 22:25 
Hmm.. gad vide hvor længe sådan en fætter kan klare sig på et sæt batterier. Jeg går ud fra at der stadig er rumble i, da det ellers bliver en noget nedtonet oplevelse at spille xbox.
I win, you loose
flottenheimerflottenheimerSkrevet 10/04-05 23:49 
Hvis rygtet om 3 stk. G5 processorer holder stik, så bliver 2'eren ihvertfald enten fysisk meget stor eller meget larmende. G5'erne bliver super varme og kræver rigtig meget nedkøling (stort luftigt kabinet eller kraftig, larmende blæser).
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Bede-xBede-xSkrevet 11/04-05 00:35 
Born2Play>
Den ser crappy ud!

Ja. Den ligner en typisk trediepartfirmas controller...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
yokanabsteryokanabsterSkrevet 11/04-05 01:14 
Fra et design-mæssigt synspunkt er den da klart smukkere sat sammen. Hvid går jo bedre med pastel, end sort. Controlleren altså. Den er ikke _meget flot_, men da klart en fremgang fra den næsten vulgært grimme sorte duke som vi glædeligt bruger nu.
soon the world will be one big computer
Bede-xBede-xSkrevet 11/04-05 01:27 
Duken er grim, men den fungerer ret godt, så længe man ikke skal bruge D-paddet.

Måske er det samme tilfældet med den næste Xboxs controller, men udfra billedet (som måske ikke er rigtigt)ligner stadig lidt noget billigt tredieparts bras.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
MrCaseMrCaseSkrevet 11/04-05 08:43 
Det er jo bare en plast-prototype. Manglen af logoer og skidt og pjank burde jo ligesom afsløre at det ikke var den endelige model. Jeg tipper på at det bare er en prototype-skal der er blevet brugt i udviklingsarbejdet.
Have you considered sucking less?
MrCaseMrCaseSkrevet 11/04-05 08:47 
'Want to play a game? I'm inviting you to join my team on Colony. Go to http://www.ourcolony.net and enter 'play' into the empty field. When you're in the lounge, go to 'Join Existing Colony' and enter 63940621. See you in the game.'

Er der ikke nogen der er friske på at lege lidt?

www.ourcolony.net
Have you considered sucking less?
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 11/04-05 12:49 
flottenheimer>
Hvis rygtet om 3 stk. G5 processorer holder stik, så bliver 2'eren ihvertfald enten fysisk meget stor eller meget larmende. G5'erne bliver super varme og kræver rigtig meget nedkøling (stort luftigt kabinet eller kraftig, larmende blæser).

Der er kun 1 CPU med 3 kerner.

Mon ikke de udvikler en ny køleteknik specifikt med henblik på Xbox 2? En "dustbuster" ville næppe være acceptabel i de fleste hjem.
I win, you loose
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/04-05 19:36 
Jeg synes nu den controller er meget lækker - taget i betragtning at den klart kommer til at få et mere poleret udseende.

Men MrCase - hvordan i alverden spiller man det spil?

Min udfordring er:
"Up for anything as she marches to the beat of 11 drummers. No that's superficial."
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 11/04-05 20:09, rettet 11/04-05 20:11 
RQvsnapz>
Der er kun 1 CPU med 3 kerner.

Mon ikke de udvikler en ny køleteknik specifikt med henblik på Xbox 2?...

OK. Men, da de G5'ere som vi kender i dag med én kerne, udvikler uhyggelige mængder af varme, kan problemet vel kun blive større. Hvis man overhovedet kan udvikle en bedre kølingsteknik, undrer det mig, at Apple ikke bruger den allerede.
Uanset hvad, så ser det ihvertfald ud til at MS/IBM står over for en seriøs udfordring. Lad os håbe at de løser den til U.G.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 11/04-05 21:36 
De skal i hvert fald have gang i de kreative hjerner, så vi ikke får en ny støjmaskine ligesom v. 1.0 xbox.
I win, you loose
jaesjaesSkrevet 12/04-05 00:58 
Den nye iMac G5 er efter sigende forholdsvis støjsvag. Processoren bliver kraftigere i Xbox 2, men det er da et tegn på, at med lidt fiflen her og der, er det muligt at køle G5'eren ned, uden at det lyder som om, at man har glemt at slukke støvsugeren.
SephirothSephirothSkrevet 12/04-05 12:36, rettet 12/04-05 12:37 
Første screenshot fra PGR3?
http://www.gfdata.de/archiv04-2005-gamefront/pgr3.jpg (copy/paste)

Billedet stammer fra OurColony.
Jeg kunne godt forestille mig, at det er realtime, for publikum i baggrunden er for grimme til at det kan være andet. Men bilen (Ferrari?) ser jo fantastisk ud!

Mindre version
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/04-05 18:44 
Det er en Ferrari 360 modena, flot ser den jo ud!

Xbox-Scene skriver også lidt om det.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephirothSephirothSkrevet 12/04-05 19:38 
Ferrari 360? Mon det er tilfældigt?! ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/04-05 19:08, rettet 14/04-05 19:15 
Tilbage til controlleren.

Har lige opdaget at Sort og Hvid mangler. Til gengæld ser det ud som om, der er 2 skulder knapper.

Hvad mener i om, at Sort og Hvid, nok bliver til L2 og R2?

EDIT:

Xbox 2 teaser website online
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/05-05 09:19, rettet 04/05-05 09:51 
Nyt billede af controlleren. Nu med ledning!?

EDIT: Ledningen kunne jo også være en oplader?

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 04/05-05 09:33 
Der er ikke lang tid til den 13. maj, og der får vi vel det hele at se..
I win, you loose
APHAPHSkrevet 04/05-05 09:35 
Konsolkongen>
Hvad mener i om, at Sort og Hvid, nok bliver til L2 og R2?

Det er kanont. Sort og hvid er malplaceret på S-controlleren, de er noget nær ubruglige.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BeanoBeanoSkrevet 04/05-05 11:14 
Det lader nu mere til at sort/hvid knapperne er flyttet op på midten af controlleren, lidt a.la. dual shock.

Controlleren på billedet ser også noget prototype-agtig ud pga. ledning og manglende skrift/logo.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/05-05 15:14 
Knapperne i midten er Back og Start. Det kan du se hvis du ser billedet i stor størrelse.

Hvad angår logoet, så skyldes det vel at MS endnu ikke har offentlig gjort det endelig logo.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig