X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super Abe Kugle video


Svar
keddeweddekeddeweddeSkrevet 05/05-03 14:53, rettet 05/05-03 14:53 
Til dem der spiller smb er her lidt at leve op til!

hvordanialverden?
In your face space coyote...
LWSLWSSkrevet 05/05-03 14:57 
Mmmm hmmm
I mellemtiden præsterer jeg at skvatte ud over kanten, selv ved baner med rækværk. *snøft* ;)
keddeweddekeddeweddeSkrevet 05/05-03 15:02 
Her er lidt flere videoer:

følglinket
In your face space coyote...
RitesRitesSkrevet 05/05-03 15:23 
En af mine venner og jeg, blev nu enige om at det hedder Super Abe Nosse...
» a winner is you «
HulleHulleSkrevet 05/05-03 15:29, rettet 05/05-03 15:30 
Det er en tand for tosset. Min første tanke var snyd, den hænger stadig i baghovedet. Hvis det ikke er, så er det godt nok extremt..

Super Abe Nosse :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
keddeweddekeddeweddeSkrevet 05/05-03 15:40 
Hulle >
Min første tanke var snyd, den hænger stadig i baghovedet. Hvis det ikke er, så er det godt nok extremt..

Så vidt jeg ved er der ingen snyd involveret - Packattack, som står for de fleste af videoerne, rangerer som nr. 1 på den uofficielle SMB verdensrangliste.
In your face space coyote...
tastasSkrevet 05/05-03 15:57 
Jeg er mundlam.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/05-03 16:29 
hvordan får de bolden til at hoppe ????
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
tastasSkrevet 05/05-03 17:18 
Støder ind i kanterne.
De har satme praccet de baner over'n'over.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig