X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Brother in Arms


Svar
WikzoWikzoSkrevet 03/04-05 20:44 
Da jeg meget snart skal have en ny PC efter min konfirmation, har jeg tænkt på at købe mig et nyt spil til den også :)

Jeg så lidt på GRTV(Game Reactor TV) om Brother in Arms og syntes at det så virkelig godt ud. Kan rigtig godt lide det med at man skal hjælpe sine holdkamerator og meget mere.

Nu vil jeg så gerne høre fra jer af der har prøvet det:
Hvad syntes I om det?
AmbyAmbySkrevet 03/04-05 20:50 
Det er er ret godt spil, og hvis man kan lide genren skal man ikke have skrubler over at købe spillet.
Det er dog ikke så intenst som f.eks Call Of Duty, nok primært fordi det strategiske element også skal fungere.

Det er spændende at man kan flytte rundt på 2 grupper, men det udvikler sig meget hurtigt til at man sætte dem til at beskyde fjenden, og så klarer man ærterne selv.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
WikzoWikzoSkrevet 03/04-05 20:52 
Det eneste lign. spil jeg sådan set har er nok Battlefield Vietnam, som jeg også syntes meget godt om :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/04-05 21:54 
'Brothers In Arms' er nærmest en kombination af 'Call of Duty' og 'Full Spectrum Warrior'.

Der er FPS-elementer fra førstnævnte, mens der er taktiske elementer fra sidstnævnte. Jeg har gennemspillet 1 gang, og er i gang igen på en højere sværhedsgrad. Første gennemspilning holdt virkelig godt, både historiemæssigt og gameplay-mæssigt. Rimelig variation i missionerne, og en tilpas længde.

Jeg vil anbefale et køb.
WikzoWikzoSkrevet 04/04-05 15:02 
Hvordan er det på onlinedelen? Er det godt der (:
NumbedNumbedSkrevet 04/04-05 15:21 
dit avaltar fucker siden op................
I love Deadlines - I love the wooshing sound they make as they go by...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/04-05 18:34 
Numbed: Off-topic, men det er Link's navn som er lidt "for" langt. Billedet er der ikke noget galt med. Ved ikke om det kan/skal ændres. Moderator?
WikzoWikzoSkrevet 07/04-05 21:24 
Vil da gerne ændre det, hvis jeg viste hvor knappen til at gøre det var...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 07/04-05 21:38 
Numbed>
dit avaltar fucker siden op................

Det er hans navn der er for langt!?!
soon the world will be one big computer
WikzoWikzoSkrevet 09/04-05 14:25 
Hvor og hvordan kan jeg ændre det? :)
PapandPapandSkrevet 09/04-05 23:51 
Vælg "ret profil" og ret navnet. Sværere er det ikke.

Din privatprofil
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
WikzoWikzoSkrevet 10/04-05 15:38 
Vupti :)
Mange tak for det...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig