X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super Ghouls 'n' Ghosts


Svar
silverstarsilverstarSkrevet 01/04-05 14:26 
Argh, dette spil er pænt vanskeligt at gennemføre! Det er omsider lykkedes mig at komme igen, blot for at finde ud af, at jeg skal finde et bracelet for at kunne slå den sidste boss!!! Er der nogen der kan fortælle mig, hvor man finder det i spillet, jeg synes man har rigeligt at gøre med at holde sig i live?

Jeg fandt dette indlæg på et engelsk board, rimelig morsomt :o)

"I know what it is now, IT'S ALMOST IMPOSSIBLE TO BEAT! G&G games are understandibly difficult, but this goes one step further. You now have to find a braclet to truly defeat Satan at the end. ????....What?!!! It's hard enough just trying to stay alive in this game, but now you have to find a bracelet? Not to mention, if you happen to pass it up, you can't go back to gt it. Then there is a level where you are required to jump to a ledge, before the one you're on falls, but that ledge is concealed. You're expected to phychicly know where it is.
It was frustratingly fun to play, but once I beat it and found out about the braclet search, I quickly put it away to collect dust. My sanity is worth more than Princess Gueniever's life. Satan can have her."
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SumezSumezSkrevet 01/04-05 14:29 
Jeg synes ikke spillet er SÅ svært igen.
Eller, jo, det er pænt svært, men det er udfordring på den gode måde. :) Spil igen og igen, og det bliver lettere med tiden. Der er jo heldigvis uendelige continues.

For at finde det bracelet skal du spille spillet igennem to gange i træk. Det starter jo forfra efter du klarer sidste bane. I anden gennemspilning vil du så finde den i den første kiste. Den fungerer som et ultragodt våben, så anden gennemspilning er ikke HELT så svært.

Fantastisk fedt spil iøvrigt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 01/04-05 14:30 
Sumez>
Eller, jo, det er pænt svært

Når det nu kommer fra dig, må det nærmest betyde, at spillet er umuligt ;pp
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
silverstarsilverstarSkrevet 01/04-05 14:39 
Ja, spillet er fedt, ellers var jeg blevet vanvittig for længe siden. Det kan være jeg er blevet blødsøden med årene, nææh, dengang far var dreng var der svære spil til :o)
Godt så, jeg gennemspiller en gang til, og hvis prinsessen på ærten til sidst stadig ikke er tilfreds falder der brænde ned, bracelet eller ej... hehe

Jeg fandt forresten denne side med lidt info om spillet
http://www.gamewinners.com/FAQ/SGhoulsNGhosts.htm
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SumezSumezSkrevet 01/04-05 15:01 
RJK>
Når det nu kommer fra dig, må det nærmest betyde, at spillet er umuligt ;pp

Ja, nu om dage er et spil jo "pissesvært", hvis man dør mere end én gang på en gennemspilning..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 01/04-05 15:01 
Sad, but true...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig