X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Videnstest #2


Svar
RJKRJKSkrevet 05/05-03 01:40, rettet 05/05-03 01:41 
Som sidst... Her er en tråd til kommentarer, spørgsmål, resultater med mere omkring videnstesten - men nu ingen spoilers...

Her er oversigten over, hvordan folk har klaret sig i testen:

Resultater
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
66 emne(r).
« < 1 2

Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/05-03 00:04 
Hva' f*nden laver Kristian helt deroppe på skalaen...det er lidt af et spring siden sidst, men det må være det 'tekniske spring'. Jeg er sikkert også bare irriteret over min forhastede gennemgang af testen for at opnå bonussekunder... >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
RJKRJKSkrevet 07/05-03 00:08 
Du har ret. Det er kun "lidt" af et spring. Naiera blev nummer fem sidste gang... Og vi er jo ikke færdige endnu, såeh...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 07/05-03 00:25 
StrideR >
Hva' f*nden laver Kristian helt deroppe på skalaen...

Tjaa, lige nu sidder jeg og er irriteret over at være nummer fire af "dem der er først", og at du reagerer sådan på, at jeg ved nok til at score så meget mere end dig i sådan en test her, IGEN...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/05-03 00:35 
Det var mere, at du scorede SÅ meget mere end mig denne gang ift. sidste gang (det var kun få %)... men generelt set var denne test SÅ meget mere atypisk end den sidste.

Jeg fik 91% i firmaer sidste gang, men måtte ned med nakken denne gang... what doesn't kill you just makes you stronger >:)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
RJKRJKSkrevet 07/05-03 00:47 
Nu er gennemsnitsresultatet for Firmaer så også 20% lavere end sidste gang :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JAAJAASkrevet 07/05-03 01:07, rettet 07/05-03 01:09 
Hvad f....., jeg fører efter finoptælling? Fedt, men kan en eller anden ikke lige slå mig, så jeg ikke skal lave den næste test? :P
SumezSumezSkrevet 07/05-03 01:32 
Synes også jeg ligger lidt længere fra StrideR denne gang end sidst ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RaGeRaGeSkrevet 07/05-03 02:01 
Ahem! Har opdaget en lille fejl. Der hvor der står resultater har jeg kun fået 45 i samlet % selvom der står 54 % i min profil - kan jeg så få de resterende 9 % tilgode? ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RJKRJKSkrevet 07/05-03 02:17 
Der er et par enkelte brugere der på uforklarlig vis har fået to sæt resultater på enkelte underkategorier, som om de havde snydt og taget denne to gange, hvilket ellers ikke burde kunne lade sig gøre. De er så at sige dermed automatisk blevet fratrukket point fra resultatsiden, fordi de har to resultater (det ene altid på nul).

Jeg har nu fjernet denne fra dig, men det kunne da være rart, hvis du privat fortalte mig hvad du gjorde, så jeg fik lukket det af til næste gang...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OmenOmenSkrevet 09/05-03 13:31 
Er alle mon ved at være igennem?
Vote Ficus!
RJKRJKSkrevet 09/05-03 14:15 
Vi mangler stadig et par stykker (KTC...).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 09/05-03 15:44 
Ja, men jeg er syg lige nu, så reaktionstid og så videre er stærkt nedsat, hvilket jeg helst gerne vil være ovre først ;)

Hvornår er deadline?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 09/05-03 16:04 
Hvor kan man tage den?? Eller er jeg for sent på den?
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
PlaykidPlaykidSkrevet 09/05-03 16:07 
Søg og du skal finde;)

Vindentest #2
Spiller nu: Halo 3
Zzap!Zzap!Skrevet 10/05-03 00:28, rettet 10/05-03 00:28 
3of19 >
Synd for Zzap! at han måtte afbryde, det ser ud til han kunne have vundet stort..

Hvadbehager? Så vidt min tågede hukommelse kan genkalde, så tog jeg hele testen :-)
Born to kill space
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 10/05-03 22:11, rettet 10/05-03 22:12 
Rites >
..når det kommer til japanske navne på spil jeg ikke kender går jeg kold...

Ja, jeg fatter hat af ½delen

Nå, men nu har jeg taget den... det gik... middelmådigt. Gættede helt tilfældigt ved de Japanske navne og andre underlige spørgsmål ;)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
66 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig