X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad er jeres yndlings arcadespil?


Svar
tobiasltobiaslSkrevet 01/04-05 10:23 
hvad er jeres ynglings arcade spil mit er Bubble Bobble spillene
65 emne(r).
« < 1 2

Svar
Alf81Alf81Skrevet 07/04-05 19:00, rettet 07/04-05 19:00 
Åh ja SnowBros... :) Efter et eller to warm-ups kan
jeg stadig one-credit det spil. Der hvilede en forbandelse over det spil, det blev ved at komme tilbage ca. en gang
om året på den lokale grill??
Ting om dét og pis.
solid snakesolid snakeSkrevet 09/04-05 23:54 
Den minder af udsende om Super Spike Volleyball.
Figurene ligner lidt den samme stil.
Er der nogen der har et vildt gæt?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 10/04-05 00:44 
Jaaaaaaa, så er mysteiet løst.
Nu håber jeg bare på at det er et spil Rune ligger inde med? :O)
Så skal den spilles når jeg kommer til Sporrup

Super Dodge Ball
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
RJKRJKSkrevet 10/04-05 01:20 
Det er jo ikke volleyball. Det er dødbold Vi har Neo Geo-versionen, i hvert fald.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 10/04-05 01:55 
Bare lige for sjov, så kan du her hygge dig med en sammenligning af Neo Geo og NES udgaverne af Super Dodge Ball: http://www.neo-geo.com/reviews/neo-reviews/superdball/superdodgeball1.html
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 11/04-05 07:09 
RJK>
Det er jo ikke volleyball. Det er dødbold Vi har Neo Geo-versionen, i hvert fald.

Ja det kan jeg godt se, jeg huskede bare forkert, Det var heller ikke nemt når det var så mange år siden jeg havde spillet det. Det eneste jeg kunne huske var at spillet var fedt.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KalicolaKalicolaSkrevet 11/04-05 09:55 
nåh ja, jeg glemte et spil, kan ikke huske hvad det hedder. Man kunne spille 2 samtidigt, den ene styrede en tank, den anden styrede en helikopter. tanken kunne hoppe, man bevægede sig mod højre ligesom i super mario. hvad var det nu det hed?

Faktisk brugte jeg osse rimeligt mange penge på virtual fighter og nba jam, og mortal kombat 2... men det var jo den lidt nyere generation
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 11/04-05 10:01 
Lyder som konceptet fra Silkworm/SWIV, bortset fra at disse scroller opad, set fra oven. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 11/04-05 10:05, rettet 11/04-05 10:10 
Nej? Silkworm er horisontalt scrollende. Som jeg husker det fra Amigaen.

Silkeorm
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 11/04-05 10:13 
Når, så er den jo god nok. Jeg kender kun den her: http://www.playright.dk/infotitel.php?id=1085
:)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 11/04-05 14:33 
Darknon>
nåh ja, jeg glemte et spil, kan ikke huske hvad det hedder. Man kunne spille 2 samtidigt, den ene styrede en tank, den anden styrede en helikopter. tanken kunne hoppe,

Det var en jeep. Den var jeg mesteren til at styre. Silk Worm er stadig ganske sjovt i dag. Jeg kan stadig huske mange af fjendernes mønstre. Helt sikkert en lidt overset klassiker.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 11/04-05 14:40 
ja, silk worm, det var det spil, virkelig et godt spil, specielt når man spillede 2, those where the days...

Men hvor er det egentligt grimt når man kigger tilbage på det... Dooh! Man husker altid de spil som meget flottere end de egentliger :(
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 11/04-05 14:44 
Tjah, det synes jeg nu ikke. Det har klassisk 2D-charme og holder inden for de begrænsninger, der nu har været.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 11/04-05 16:29 
SWIV var genialt på Amiga.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Freddie-buhuFreddie-buhuSkrevet 18/04-05 14:27 
outrun 2 eller metal slug serien
65 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig