X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Splinter Cell: Chaos Theory - på Live


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 01/04-05 09:47 
Hvem er klar?

Jeg vil super gerne få afprøvet dette spil over Live både i versus og coop.


Hvad synes I ellers?
Jeg er ret imponeret.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
OkottaOkottaSkrevet 01/04-05 10:14 
Umiddelbart synes jeg det virker godt; Det er sjovt og godt at spille, og der er puttet nogle nye og gode ting ind i styringen (hvis man vender mod f.eks højre, og bevæger pinden langsomt den modsatte vej, så bakker man, istedet for at dreje rundt - det er en god ting, hvis man lige vil lydløst væk fra en fjende).

Grafikken er fino, men der er tearing (fuck Xbox og dens lousy hardware). Og så håber jeg at man rent faktisk får lov at SE en hel del til grafikken nu, og at det hele ikke kun foregår i mørke omgivelser.

Vær iøvrigt klar over, at det åbenbart kun er 4(!) baner man kan spille i coop, over Live, og bortset fra én af dem (som skulle være glimrende), så er de andre mere eller mindre hit and miss. Så vidt jeg har forstået ud fra manualen, så kan man spille ALLE baner i coop, når man har gennemført dem i singleplayer - men ifølge Gamespot, så er det altså kun de her 4 baner man kan det på.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
JmogJmogSkrevet 01/04-05 10:25 
Amerikanerne er godt igang med at bitche over, at 16:9-mode er slået fra, når man kører over Live. Gælder det også PAL-udgaven?
OkottaOkottaSkrevet 01/04-05 10:29 
Det jeg har ikke checket, men jeg jublede igår, da jeg opdagede at TV'et selv switchede over på 16:9 - et dejligt tiltag i denne spilserie.

Checker lige om 16:9 ryger fra på Live..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SeventhSunSeventhSunSkrevet 01/04-05 10:34 
Det gør det - meget underligt
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
OkottaOkottaSkrevet 01/04-05 11:07 
16:9 ryger fra i Versus mode, på Live.

I coop, på Live, beholder man 16:9.

Måske har Ubi beholdt den gamle engine fra Pandora Tomorrow, i Versus mode, så den er selvfølgelig ikke blevet optimeret til 16:9. Ret slapt gået, egentligt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SeventhSunSeventhSunSkrevet 01/04-05 20:29 
ARGH! - hvor jeg dog hader standard Live spil og deres OptiSearch og #€%#€%

Især UbiSoft er bare elendige til at få det til at fungere.
Næst efter EA.


Og hvor er det dog bare et svært spil i Versus
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Goose FrabaGoose FrabaSkrevet 03/04-05 02:44 
Jeg har opdaget en træls tendens, hvor spillet hele tiden disconnecter efter 45 minutters tid. Det gør det næsten umuligt at gennemføre co-op missioner online for mit vedkommende. :-(

Men bortset fra det så er det en fed ny feature, der giver serien nyt liv.
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/04-05 03:59 
Er plottet så dårligt som mange gør det til?

Jeg er en fan af hr. Clancy og synes det er underligt at han ikke selv har skrevet historien til disse spil, men siden han har godkendt dem med sit hellige stamp, så kan jeg bare ikke forstå hvordan kvaliteten var så lav i de to første.

jeg synes skam at Sam fisher har, potentiale. Sådan en George Clonney(sp?) agtig latex fyr. Men bare plottet!

Jeg har det virkelig svært med splinter cell. Jeg ligger på begge sider af hegnet. Arghhh...
Well crucify the insincere tonight...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/04-05 17:00 
Men er der virkelig slet ingen der gider spille det på Live?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
OkottaOkottaSkrevet 03/04-05 17:09 
Det er vel lidt svært at spille det, hvis spillet disconnecter? ;-)

Another great Ubi Soft title.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
WehnerWehnerSkrevet 03/04-05 17:41 
SeventhSun>
Men er der virkelig slet ingen der gider spille det på Live?

Spillet ser bestemt godt ud, og der er en del på min friends list, der spiller det. Selv gider jeg ikke rigtig købe fuldprisspil, så længe jeg alligevel mest spiller Halo. Men jeg køber det nok, når det kommer ned i 199,- :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 03/04-05 17:51 
Det skal købes for den gode singleplayer campaign.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 03/04-05 18:32 
Jeg venter også med at købe spillet, men det er nu ikke fordi, jeg ikke gider give fuld pris for spillet. WOW er bare det eneste, jeg gider spille for tiden. Det holder simpelthen bare :)

RE4 bliver derfor også først købt på et senere tidspunkt.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig