X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad sker der i Karup og omegn?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 31/03-05 13:30 
Her den 18.april og 4 måneder frem er jeg kommet i den lidt kedelige situation at skulle udstationeres til Flyvestation Karup. Nu ved jeg at en del af jer herinde kommer fra Jylland og vil derfor høre hvad I kan anbefale af spændende steder i nærheden af Karup. Det tætteste bliver nok Viborg og Herning. Jeg tænker lidt på steder at gå i byen, spise osv. Generelt bare steder hvor man kan hygge sig og have det lidt morsomt. Der sker absolut intet efter arbejdstids ophør på sådan en stor flyveplads.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
fumfumSkrevet 31/03-05 13:45 
Der er jo altid grillbaren Kopborg i Holstebro. Og så har den store musikhandel i Holstebro også et vidunderligt springvand, som man kan se blive belyst om aftenen.
Altid et besøg værd.
:-)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
JuggernautJuggernautSkrevet 31/03-05 13:47 
NEEJ! Er det virkelig dét? Jeg tager selvfølgelig krydskassen med, men der skulle også gerne blive tid til lidt sol og frisk luft :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KTCKTCSkrevet 31/03-05 18:47 
Og så har vi banket en GAME biks op i Sct. Mathias Centret i Viborg, så kig endelig forbi :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JuggernautJuggernautSkrevet 31/03-05 18:51 
Der var jeg inde i februar. Lille men hyggelig :-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
crushcrushSkrevet 31/03-05 19:09, rettet 01/04-05 08:21 
Er der ikke også både en Game butik og en EBgames i Herning?
Spiller nu: Legend Of Zelda, The: T...
KTCKTCSkrevet 31/03-05 19:16 
Jo, det er der.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig