X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilket DS-spil skal jeg vælge?


Svar
ElgenElgenSkrevet 31/03-05 10:55 
Min kone har lige spenderet 1200+ kr. på nyt tøj, så jeg er blevet enig med mig selv om at jeg også har råd til en DS. Men nu kommer så problemet: Hvilket spil skal jeg vælge at købe? (havde egentlig tænkt mig at vente til Advance Wars DS kom med at investere i det lille vidunder, thi det spil er jeg sikker på at jeg kan bruge mange+ timer på.)
Har lidt overvejet RayMan, SuperMario eller WarioWare, men hvad har I af foreslag? (gerne med kommentarer osv.).
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
fumfumSkrevet 31/03-05 11:29 
Rayman skulle være en skidt tittel. Selv har jeg zoo-keeper, polarium og super mario.
De tre kan jeg varmt anbefale.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SumezSumezSkrevet 31/03-05 11:48 
Super Mario 64 DS er jo et genialt spil. Ja, det er gammelt, men det er sjovt at spille igen, selvom der ikke er så meget nyt. Det er og vil altid være et sjovt spil. Og så er der jo masser af minigames at gå i gang med også.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 31/03-05 13:17, rettet 31/03-05 13:18 
Tror jeg snupper så'n en SuperMario og sætter mig i en god stol med min DS og venter på at AW DS og Metroid Hunters ukommer }:-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 31/03-05 13:45 
Så må vi håbe, at du kan overleve styringen i Mario DS...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ElgenElgenSkrevet 31/03-05 13:53 
Er der ikke noget med at man ikke BEHØVER at bruge stylus'en?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 31/03-05 14:00, rettet 31/03-05 14:00 
Jo, men så får du bare dårlig kontrol, ligemeget hvor meget du prøver.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 31/03-05 14:05 
ja, måske for dig... jeg spiller fint med D-pad'en, no problem!
NaieraNaieraSkrevet 31/03-05 14:06 
Det kan godt være du synes, at det går fint, men faktum er at digital kontrol er dårligere (til denne genre, selvfølgelig) end analog kontrol.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 31/03-05 14:11 
Det er ikke faktum - det må da være helt op til den enkelte spiller at vurdere hvad han/hun syntes fungerer bedst i Mario 64DS.

Jeg syntes D-pad'en er bedre end touch-screen i Mario 64DS, men bare min preferance. Lad dog folk selv vurdere hvad de syntes fungerer bedst for dem!
NaieraNaieraSkrevet 31/03-05 14:16 
Jeg tror du går lidt forkert af hvad jeg siger.

Analog kontrol giver i 3d-spil generelt mere præcis styring end digital kontrol. Det kan jo ikke diskuteres, når vi snakker om spil som Mario 64.

Det er dét jeg siger. Der forholder jeg mig ikke til problemerne på Nintendo DS. Der har det jo en lidt anden vinkel, hvor man skal vurdere om man vil ofre bevægelighed eller kæmpe med pille-skærmen. Derfor mener jeg personligt, at det ikke er helt så nemt, bare at anbefale Super Mario DS. Ingen af styringsmetoderne er optimale.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 31/03-05 14:18 
Naiera>
Ingen af styringsmetoderne er optimale.

Der er vi så enige :)
seebergseebergSkrevet 31/03-05 15:15 
Ungå Rayman!
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
RuneSPRuneSPSkrevet 31/03-05 15:23 
Wario Ware kan jeg i hvert fald sagtens anbefale =)
BlossomBlossomSkrevet 31/03-05 16:20 
Jeg har
Super Mario 64
Polarium
Feel The Magic xy/xx
Wario Ware Touched
Sprung

Jeg synes alle 5 er sjove spil på hver sin måde.
Feel The magic er dog alt for kort.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
ChronoChronoSkrevet 31/03-05 16:23 
Tiger Woods synes jeg er rigtigt godt.

Stille og roligt tempo så det kan spilles under en forelæsning uden at man behøves være opmærksom på spillet hele tiden :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig