X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt spil fra Diablos skaber


Svar
RuneSPRuneSPSkrevet 30/03-05 23:11, rettet 30/03-05 23:11 
>Gamereactor

I det seneste nummer af amerikanske PC Gamer kan man læse, at "Hellgate: London" er titlen på Flagship Studios første spil. Bag Flagship står Bill Roper og andre Blizzard-veteraner (hovedsaglig fra Diablo-teamet). Hellgate: London er et rollespil, som foregår i første- eller tredjepersons perspektiv, og som udspiller sig i et London, som i de sidste fem år har været invaderet af demoner som har udryddet store dele af menneskeheden. Spillet kommer bland andet til at vægte multiplayer aspektet, med fokus på samarbejde (op til 16-32 spillere samtidigt). I vores øre lyder dette her sindssyg interessant. og vi kommer stærkt igen så snart vi ved mere...

Hvilket jeg er helt enig med, så længe dette ikke er en dum for tidlig aprilsnar eller bare noget bullsh*t, så ser jeg indtil videre rigtig meget frem til dette spil =)

Spillereaktor
ValkyrieValkyrieSkrevet 31/03-05 04:22 
Hehe, det er sjovt at du siger Diablo skaber, fordi netop en anden skaber af Diablo 2(lead designer), Stieg Hedlunder igang med sit eget online RPG:)

Blizzard midste virkelig mange folk! Damn=/

Gods and Heroes
Well crucify the insincere tonight...
KalicolaKalicolaSkrevet 05/04-05 10:17 
wtf... Arena-net udspringer også fra blizzard. Det er snart færdige med spillet guildwars. holy moly. Utroligt at WoW er blevet hvad det er blevet, med alle de manglende talenter.... på den anden side, det er vel heller ikke amatører de så har hyret i stedet vel :)
For The Love Of The Game
dRxLdRxLSkrevet 05/04-05 10:43 
Jeg har også undret mig hvorfor et Blizzard spil kunne tiltale mig så meget. Måske er det fordi der er blevet skiftet ud i alle dem der trak spillene i, hvad der fra mit synspunkt er, uheldige retninger =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RuneSPRuneSPSkrevet 05/04-05 15:31 
Hvilke "uheldige" retninger :/?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig