X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nogen forslag til gode LAN spil?


Svar
DarkenDarkenSkrevet 30/03-05 03:00 
Jeg tager til lan engang imellem og desværre er de kørt ret fast i et par enkelte spil, hvilket ikke kun jeg er ved at være godt trist over. Det hjælper heller ikke på problemet at der på PC multiplayer fronten bliver fokuseret ret meget på online spil og der derved ikke har været (så vidt min begrænset viden strækker) nogle synderlig vilde lan spil på det sidste.

De spil som har domineret vores lans i laaang tid er:
Steam: CS/DOD
Warcraft 3: Custom maps (towergames osv)
BF1942:DC

Så får vi nogle gange, gang i noget spas(og konkurrencer) med små spil som Risk 2, Bomberman, Dogfight, Zap, Worms og gamle klassiker som Rune og AvP.

Det går galt hvis det er spil som ikke lige er til at gå til eller spil der tager for lang tid at komme igang med.
(nogle der prøvede noget Civ, som de vist gik ret hurtigt døde i)

Overvejede at kigge lidt på starwars:republic commando, men har hørt multi-delen skulle være ret tam(true?!?)

Anyways nogen spil forslag? Hvad spiller I når I er til LANs? Det er lige meget om det er nye eller gamle, store eller små, needer bare noget frisk input.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
jaesjaesSkrevet 30/03-05 03:53 
Der er kommet en gratis multiplayer-klon af Bubble Bobble. Det spil burde være til at lære på 5 minutter :)

Det skal nævnes, at jeg ikke har spillet det så meget, og ikke har prøvet det i multiplayer endnu, men styring osv. virker tilsyneladende fint.
http://bub-n-bros.sourceforge.net/
KalicolaKalicolaSkrevet 30/03-05 11:19 
Unreal tournament 2004 og BF vietnam er altid mega grineren.
For The Love Of The Game
AndréAndréSkrevet 30/03-05 11:29 
Brothers in arms er også sjovt hvis man er tilfreds med 4 spillere
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
RuneSPRuneSPSkrevet 30/03-05 16:09 
Jeg har ikke prøvet det, men jeg kunne godt forestille mig at Command & Conquer: Renegade kunne være rimelig phun i multiplayer :/?
HankyHankySkrevet 30/03-05 18:16 
Unreal Tournament (Første udgave!)
Quake 3 Arena
Age of Empires 2 - The Conquers Expansion
Moto GP 2
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 30/03-05 19:30 
Insane

Insane Demo link...
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
QQSkrevet 30/03-05 21:41 
Hvis i er en smule nostalgiske, eller bare til lidt ældre spil sku I give følgende en chance...

Age of Empires 2: Conquerors Expansion
Age of Empires: Age of Mythology (synd at dette spil aldrig blev til mere, det er klasse!)
StarCraft: Brood War
Duke Nukem 3D
Transport Tycoon Deluxe (Hvis der skal stenes...)
Anno 1602 (Mer stenen...)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
DarkenDarkenSkrevet 30/03-05 23:21 
Takker for svarene.

Starcraft:BW er allerede med (hehe blev faktisk gamet af nogle stykker sidst)

Vi gamer BF:DC, fordi største delen af os (der har spillet) er skuffet over BF:V

UT er under overvejelse (har lige checket, er ikke den eneste der er på jagt efter spil, CC:RA2 er også blandt dem og vil bede en af dem om at kigge på AoE2)

Brothers in arms ser psyko ud, bare surt det er max 2on2, så det dur nok ikke.

CC:Renegade er helt sikkert et jeg skal have kigget nærmere på.

og Bub Bros ser helt klart ud som at kunne blive næste lans surprise konkurrence spil (surprise fordi folk ikke skal have en chance for at øve =)

Takker igen, nogen der har flere forslag er de mere end velkommen.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig