X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt PS2 "memorycard" på vej?


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 26/03-05 22:29, rettet 26/03-05 22:30 
Jeg ved ikke, om jeg husker helt forkert her, men da Sony offentliggjorde den nye slanke PS2, sagde de da ikke også, at de var ved at udvikle en ny memorycard (mini HD?) løsning til PS2'en (med væsentlig større lageringskapacitet, naturligvis), og at denne ville komme på markedet i første halvdel af 2005?

If so, er der så en af jer, der har hørt noget nyt om dette produkt?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
CoreCoreSkrevet 26/03-05 23:14, rettet 26/03-05 23:18 
Er det bare mig, eller er Sony ved at blive SYGT irreterende med al deres hardware-crap?

Den første fjernbetjening er udgået, så folk med de gamle modeller (uden remote sensor), må enten undvære eller købe en ny PS2.

Netværksadapteren er udgået, så folk med de gamle modeller må enten undvære eller købe en ny PS2.

Folk der allerede HAR købt en ny PS2, kan ikke bruge deres gamle multitap, så de må ud og købe en ny. Samtidig med at den gamle er udgået, så man heller ikke kan få fat i den længere.

Eye Toy Platinum som til at starte med var den billigste måde at få et kamera på (320 kr.) er udgået, så folk er tvunget til at købe 2'eren, og for at det ikke skal være løgn er der også lige kommet en ny version af selve kameraet. Denne gang meget mindre, sikkert for at matche PSTWO'erens størrelse, men så (sikkert for at bevare det hele ufuldendt) har man valgt at fremstille de nye kameraer i sølv-farve.

I sin tid havde jeg et ret negativt syn på Nintendos stil, med at hele tiden at udvikle hardware, så det hele ikke er med fra start af (rumble pack, ekspansion pack, earphone-adapter o.s.v.), men Sony har da ret hurtigt overtaget den plads på min "shit-list".

>:(

EDIT: For god ordens skyld, må jeg hellere lige nævne at jeg ikke er sikker på om det er Sony der har ladet de nævnte ting udgå på verdensplan, eller om det er NFI der bare har ladet det udgå herhjemme.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig