X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GR når nye højder


Svar
ComradeComradeSkrevet 24/03-05 21:50, rettet 24/03-05 21:52 
Faldt lige over denne nyhed på Gamereactor.. Det er længe siden jeg har set en så dårlig skrevet nyhed på det der skulle være Danmarks største hjemmeside for spil .. :/

Fuck hvor vi glæder os til at PSP'en kommer ...
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
yokanabsteryokanabsterSkrevet 24/03-05 22:11 
http://www.gamereactor.dk/redaktionen/?info=morten

Tilgengæld er det kun den skandinaviske salgchef, der har skrevet det.

Jeg tror han var fuld...
soon the world will be one big computer
JAAJAASkrevet 24/03-05 22:15, rettet 24/03-05 22:18 
Der kan da vist ikke være mange andre forklaringer. Hvad sker der?!

Jeg har aldrig læst GR (eller noget andet dansk site), men jeg har da set navnet ofte nok til at vide, at de er relativt kendte.
SephirothSephirothSkrevet 24/03-05 22:31, rettet 24/03-05 22:32 
Det skulle nok gå hurtigt. GR har lidt svært ved at skjule deres hypende glæde en gang imellem.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 24/03-05 22:33, rettet 24/03-05 22:34 
WOW... helt ufatteligt at læse!

Jeg havde troet det var skrevet af en 12 årig på stoffer hvis jeg ikke vidste bedre.
AsseAsseSkrevet 24/03-05 23:31 
Morten Reichel, skal det lige siges, er ansvarlig for PR, så vidt jeg husker det, og har været medlem af redaktionen så længe jeg kan huske. Claus Reichels bror? Tror jeg :)
ValkyrieValkyrieSkrevet 24/03-05 23:53 
Jeg tror at der er mange der mener at GR er dårligere efter Gamez.dk tog over!
Well crucify the insincere tonight...
RuneSPRuneSPSkrevet 25/03-05 10:48 
nu er det vel heller ikke værre...
ComradeComradeSkrevet 25/03-05 11:09 
Ja det var da en stor skam da det gamle GR blev lukket ned. Der var et meget federe community eller hvad man kalder det, med det gamle hold, som nu er >PCPlayer.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KilroyKilroySkrevet 25/03-05 13:12 
RuneSP>
nu er det vel heller ikke værre...

Ligegyldigt om man synes at GR er fint nok, eller om man synes at det er spild af serverplads, så er det måske ikke den mest heldige formulering?
Kilroy Was Here
HeroldHeroldSkrevet 25/03-05 13:34 
Comrade>
Ja det var da en stor skam da det gamle GR blev lukket ned. Der var et meget federe community eller hvad man kalder det, med det gamle hold, som nu er >PCPlayer.

Øh. Det er da vist ikke helt rigtigt det der :) Der er ingen fra den gamle GR-redaktion på >pc player.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ComradeComradeSkrevet 25/03-05 13:39, rettet 25/03-05 13:49 
Hva? er du sikker på det?

Nick Price, Morten Skovgaard osv. var da på GR engang?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KilroyKilroySkrevet 25/03-05 14:09, rettet 25/03-05 14:15 
Nick Price har da ikke været ansat på GR, så vidt jeg husker. Han skrev en tid fabelagtige anmeldelser PSX-Player, men GR?

Edit: Undskyld. Jeg tog fejl. Nick skrev en anmeldelse for GR, nemlig anmeldelsen af Final Fantasy 9. Så ved jeg det:)
Kilroy Was Here
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/03-05 14:16 
Haha, det er godt nok en underlig "fejl".

Selve quoten "g fuck så bliver ventetiden fandeme i overkanten lang" ligner mest noget fra et chatprogram, som om det er en linie fra MSN Messenger. Resten lyder også meget talesprogs-/chat-agtigt, men jeg ved ikke om det er den generelle stil på GR.
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 25/03-05 14:26, rettet 25/03-05 14:27 
Da vi har en syg redaktør og en syg nyhedsskribent, har de højere magter vist nok set sig nødsaget til at gribe ind. Jeg har dog lovet at aflaste Morten, der hverken er journalist eller begavet med de større skrivekundskaber. Så giv ham lige en chance?

Og inden I begynder at svine GR yderligere til, så kunne jeg måske henvise til andre *host* glimrende *host* gratis danske spilmagasiner, med folk, der arbejder ud af ren og skær entusiasme og glæde for spilbranchen. Eller også kan jeg ikke.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
JimPPJimPPSkrevet 25/03-05 14:30, rettet 25/03-05 14:32 
Må så indrømme at det er meget langtid siden at jeg har læst noget tilsvarende her i danmark, det er jo på højde med "Metroid Prime er klar til afførring" - Eller hvad den nu hed... g fuck
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
HeroldHeroldSkrevet 25/03-05 14:57 
Comrade>
Hva? er du sikker på det?

Nick Price, Morten Skovgaard osv. var da på GR engang?


100% - jeg var der selv :) Men vi sad i samme lokaler som dem i noget tid, før Egmont lukkede >psx og >pc player - for pokker der blev spillet meget Soul Calibur.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 25/03-05 14:59 
cosmos: Måske leder du bare ikke godt nok så? :) At man er gratis er jo heller ikke ensbetydende med at man bare kan publicere hvad som helst, og bruge netop det argument som undskyldning. Når man tænker på målgrupper mm. så skal der altså ikke meget til at regne ud hvad der kan og ikke kan skrives.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ComradeComradeSkrevet 25/03-05 15:01, rettet 25/03-05 15:05 
Lige meget hvad, bør man kunne forvente mere af et site som GR. Eller hvad?
Selvom vi er flere som måske ikke er begavet med de bedste skrive egenskaber, kan vi vel godt regne ud at man ikke bruger de vendinger?

Kunne vi bare få PC Players redaktion til at lave et konsol magasin, hvilket de har snakket om men blev desværre kun ved snakken, tror jeg vi kunne få et rigtig godt dansk konsolmagasin.
Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes de anmelder spillene fra en god vinkel og har også tit taget problematikken med distributørerne op, som jo bliver diskuteret på P:R.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RuneSPRuneSPSkrevet 25/03-05 15:34 
Men nu har de da fået det rettet så at o'et ikke mangler... :)
JAAJAASkrevet 25/03-05 18:37 
g fuck!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/03-05 18:43 
Jeg troede ellers lige at "g" enten skulle læses som det engelsk/amerikanske udtryk "gee" eller var en kommando for *griner* :-) Det ville da være langt mere street :-)
JimPPJimPPSkrevet 25/03-05 18:57, rettet 25/03-05 18:57 
Hillside G Fucker... jo det kunne virke.. aight :)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
JoachimMAJoachimMASkrevet 25/03-05 23:11, rettet 25/03-05 23:13 
Det er en lidt pinlig nyhed, det vil jeg sige. Jeg lavede mere velformulerede nyheder da jeg udgav mine tips og tricks blade i 4. klasse...
Men på den anden side, så gør andre danske spilsider det sgu ikke meget bedre... Det er næsten kun Pcplayer der holder skansen.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
The BruceThe BruceSkrevet 28/03-05 16:18, rettet 28/03-05 16:18 
Yokanabster>
http://www.gamereactor.dk/redaktionen/?info=morten

Tilgengæld er det kun den skandinaviske salgchef, der har skrevet det.

Jeg tror han var fuld...

...men til gengæld demonstrerer han med sin 'beskrivelse' en noget nær diabolsk snedighed og selvstændighed, hvad angår sin humoristiske spændvidde. Outstanding! ;)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
BeanoBeanoSkrevet 28/03-05 19:29 
Nu ikke så sarkastisk :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig