X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

YES! (fodbold)


Svar
FeldthausFeldthausSkrevet 04/05-03 19:05, rettet 04/05-03 19:14 
så vandt Manchester premier league og hvor var det fortjent, Arsenal tabte til Leeds sådan nogle tabere.
Når men håber kraftedme de får købt en ordenlig målmand sådan de kan vinde champions league næste år, men det er lige meget nu for nu har Manchester mesterskabet!!!!!!
CHMAP UNITED CHAMP UNITED CHAMP UNITED
GLORY GLORY MAN UTD. GLORY GLORY MAN UTD.
UNITED FOREVER!!!!!!!!
gamertag: FELDTHAUS DK
51 emne(r).
1 2 > »

Svar
FeldthausFeldthausSkrevet 04/05-03 19:05, rettet 04/05-03 19:14 
så vandt Manchester premier league og hvor var det fortjent, Arsenal tabte til Leeds sådan nogle tabere.
Når men håber kraftedme de får købt en ordenlig målmand sådan de kan vinde champions league næste år, men det er lige meget nu for nu har Manchester mesterskabet!!!!!!
CHMAP UNITED CHAMP UNITED CHAMP UNITED
GLORY GLORY MAN UTD. GLORY GLORY MAN UTD.
UNITED FOREVER!!!!!!!!
gamertag: FELDTHAUS DK
tue hazukitue hazukiSkrevet 04/05-03 19:07 
Tillykke! Men pas nu på! Liverpool kommer og banker jer i CL næste år... grrrr...!
»You'll never walk alone«
FeldthausFeldthausSkrevet 04/05-03 19:08 
tro på det, liverpool er jo ikke ingang sikret CL og ligger ikke ligefrem til det, men det ville være synd hvis de ikke kommer med i CL
gamertag: FELDTHAUS DK
dchangdchangSkrevet 04/05-03 19:28 
Hulk, hulk, hulk!

Damn hvor er det sygt at være Arsenal-fan lige nu. Jeg er selvfølgelig ret nede over at de smed mesterskabet væk, men endnu værre er det at Man U vandt. Men heldigvis fik vi lidt glory over at Thierry Henry tog begge titler som årets spiller. Det viser bare at folk bedre kan lidt angribere der har teknik. :-)

Og så napper vi lige FA-cuppen som trøstepræmie.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ComradeComradeSkrevet 04/05-03 20:42 
Bah, United kan ik en skid! :P

Kan godt lide den sang Tottenhams? fans har lavet mod dem (Eller hvem det nu er)
Det er en "parodi" på Glory Glory Man united..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
FeldthausFeldthausSkrevet 04/05-03 20:43 
er det den der.
who the fuck are man utd. who the fuck are man utd. osv.
gamertag: FELDTHAUS DK
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/05-03 21:01 
Man. Utd. - Hva' ka' de?
Forza Barca kan vi sige her på egnen! ;)
FeldthausFeldthausSkrevet 04/05-03 21:03, rettet 04/05-03 21:03 
ja, barca kan jeg også lide men helt ærligt, de har da klaret sig af lort i denne sæson
gamertag: FELDTHAUS DK
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/05-03 21:04, rettet 04/05-03 21:04 
Tjaa, en ægte fan følger sit hold i tykt og tyndt, og skider på, hvis en sæson ikke har gået optimalt :D

Bare vent. Nye mænd bag roret skal nok gøre godt...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 04/05-03 21:22 
Ja det har sku ikke været verdens bedste sæson for barca, men de satte da rekord i Champions League med antan vundet kampe i træk - havde nu hellere set dem, ligge over Franco facisterne aka Real Madrid.

Men håber nu på, at de tager sig tid til at bygge et hold op, med lokale spillere som omdrejningspunktet i stedet for den meningsløse indkøbspolitik de har praktiseret siden van Gaal kom til(en sorgens dag). Hvis de gør det, er de igen med hvor det er sjovt om 2/3 sæsoner. Men det vil deres nye præsident nok ikke vente på..
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
FeldthausFeldthausSkrevet 04/05-03 21:25 
Pieyanthikos >
Tjaa, en ægte fan følger sit hold i tykt og tyndt, og skider på, hvis en sæson ikke har gået optimalt :D

Bare vent. Nye mænd bag roret skal nok gøre godt...

jeg er heller ikke rigtig barca fan, kan bare godt lide deres indstilling og deres spille måde
gamertag: FELDTHAUS DK
PoulPoulSkrevet 04/05-03 21:41 
Ja, det var jo forrygende at United vandt, men røveri ved højlys dag at Ruud ikke fik nogle "awards". Hvordan kan Shearer blive valgt frem for Ruud på årets hold? Det er mig komplet uforståeligt.
john1983john1983Skrevet 04/05-03 21:47 
Pieyanthikos >
Tjaa, en ægte fan følger sit hold i tykt og tyndt, og skider på, hvis en sæson ikke har gået optimalt :D

Bare vent. Nye mænd bag roret skal nok gøre godt...


Hvad mener du med den sidste linie?? Det ville da være for dumt at skifte Radomir Antic ud. Han har gjort det fremragende efter han kom til. Men et par indkøb til dem ville være perfekt. Men ville heller se et par indkøb til Spurs og jeg har 4 spillere som jeg specielt gerne så i den hvide trøje. En til hver position.

Målmand: Thomas Sørensen(Sunderland)
Forsvar: Hermann Hredeirason(Ipswich)
Midtbane: Anders Svensson(Southampton)
Angreb: Fernando Morientes(Real Madrid) eller James Beattie(Southampton)
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
ComradeComradeSkrevet 04/05-03 23:46 
Inter skal nok løbe med CL trofæet i år, bare vent! :p

Kan gode lide deres spille stil, selvom den er blevet meget kritiseret, men jeg finder den provokerende og effektiv. :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/05-03 23:51 
john1983 >
Hvad mener du med den sidste linie??

Der kommer en helt ny bestyrelse op, da den gamle holdte op. Jeg er sikker på, at det bliver noget der gavner holdet. Og at Antic bliver, det er bare herligt. Bare vi ikke ser Van Gaal mere, han er dælme da så dum...
dchangdchangSkrevet 04/05-03 23:51 
Poul >
Ja, det var jo forrygende at United vandt, men røveri ved højlys dag at Ruud ikke fik nogle "awards". Hvordan kan Shearer blive valgt frem for Ruud på årets hold? Det er mig komplet uforståeligt.

Måske fordi Shearer, ligesom Henry, scorer rigtige mål... :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 05/05-03 00:02 
Jeg mener nu stadig, at Shearer altid har været en tak bedre end franskmanden... (min mening ;) )
dchangdchangSkrevet 05/05-03 00:07 
Ja vi kan jo ikke allesammen have forstand på fodbold... ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
APHAPHSkrevet 05/05-03 00:09 
Set over hele seasonen, syntes jeg at Thierry Henry og Ruud van Nistelrooy ,har været de ubetinget bedste angribere i PL, men lur mig om vi ikke kommer til at se meget til Liverpool´s tjekkiske angriber Milan Barros i næste season...han har spillet ekstremt godt i de seneste par kampe
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dchangdchangSkrevet 05/05-03 00:14 
Ja han har spillet udmærket. Ellers er yndlingsstrikeren nu Alessandro Del Piero. Når han ikke er skadet, er han simpelthen noget af det bedste.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
APHAPHSkrevet 05/05-03 00:20, rettet 05/05-03 00:21 
mine yndlings angribere må være Martin Palermo (Villareal), Owen og Raúl, men som sagt er jeg også blevet imponeret over Milan Barros
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dchangdchangSkrevet 05/05-03 00:53 
Raúl er osse kanon. Martin Palermo er osse rimelig god, lige med undtagelse af den landskamp hvor han brændte 4 straffespark i regulær spilletid. Det var rimeligt sjovt. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 05/05-03 13:37 
Barros mener jeg også er i god fremgang. Glæder mig til at følge ham i kommende sæsoner...
FeldthausFeldthausSkrevet 05/05-03 14:13 
fatter heller ikke hvorfor van nistelrooy ikke er på holdet, hvis han ikke har spillet best så ihvertfald anden best, men det viser også bare at angribs nivuet er meget godt i England for tiden, de har sjerner som:
van nistelrooy, henry, Sharer, beatie, owen og en masse unge angriberer som rooney m.m.
gamertag: FELDTHAUS DK
tue hazukitue hazukiSkrevet 05/05-03 16:41 
Jeg tror godt Baros kan gå hen og blive en rigtig god spiller - han har vist at han er ret god til det med at score mål. En slags Owen junior

Fedt at Houllier viser ham den tillid som han gør!
»You'll never walk alone«
AssassinAssassinSkrevet 05/05-03 20:14 
tue hazuki >
Jeg tror godt Baros kan gå hen og blive en rigtig god spiller - han har vist at han er ret god til det med at score mål. En slags Owen junior

Fedt at Houllier viser ham den tillid som han gør!

Jeg synes ikke han viser ham en meter tillid. Han har spillet alt for lidt i forhold til hvor meget ravage han skaber. Personligt synes jeg Houllier's dømmekraft er noget underlig. Vi har igennem næsten hele sæsonen spillet med centerforwards på kanterne, hvilket gør at de ingen mål laver, mister selvtillid osv. Taktikken lader også meget tilbage at ønske, og jeg er ret træt af den defensive indstilling han har, hvilket koster mange mål bagud, da forsvarsspillet til tider er karastrofalt. Som jeg ser det har Liverpool intet at gøre i Champions League næste år, da holdet simpelthen er for tyndt på visse positioner til at gøre sig gældende. Men ellers tillykke til Manure med mesterskabet, selvom det mere var Arsenal der soldede det væk end Utd der vandt det.
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
AssassinAssassinSkrevet 05/05-03 20:16 
Poul >
Ja, det var jo forrygende at United vandt, men røveri ved højlys dag at Ruud ikke fik nogle "awards". Hvordan kan Shearer blive valgt frem for Ruud på årets hold? Det er mig komplet uforståeligt.

Fordi Alan Shearer's betynding for holdet er noget større end Van Nistelrooy's for United. Enhver angriber der bare kan finde ud af at stille sig i boksen kan jo lave 30 mål for United, grundet de gode spillere til at skabe chancerne (Andy Cole, anyone?)
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
dchangdchangSkrevet 05/05-03 20:18 
Ruud Van Nistelrooy = International Erik Bo...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
APHAPHSkrevet 05/05-03 21:20 
Jeg tror at vi alle sammen mener, at hverken Solskaer eller diego Forlan, er den mest optimale angrebsmakker til Van Nistelrooy, men hvem kunne i godt tænke jer at Man u købte??

Personligt kunne jeg godt tænke mig at de køber Roy Makaay fra Deportivo...selvom han er en meget overste spiller på det hollandste landshold, syntes jeg at han har været blandt de 5 bedste angribere i denne season i europa, med 27 mål i la Primera og 11 kasser i CL...(Desværre) Ser det ud til at Bayern har tiltænkt Mayaay som afløser til Giovanni Elber, selvom jeg tvivler at hans spillestil passer til Tysk bold

BTW Skulle vi aldrig igang med et CM4 netværksspil???
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
tue hazukitue hazukiSkrevet 05/05-03 21:48, rettet 05/05-03 21:49 
----> Assassin

Det jeg mener med tillid er at Houllier har mange (bedre/"modne") alternativer end Baros - så det er fedt at Houllier tør at satse på ham. Selfølgelig skal han ikke have fuld spilletid i samtlige kampe - det er han ikke nok udviklet til...

Desuden synes jeg Houllier har gjort et godt job. Han har formået at vende en kæmpe nedtur på 3 måneder til (snart!!!) en CL plads. Det er altså godt!

Men det er rigtigt at hans opstillinger er lidt wird en gang imellem og at han burde satse mere på en offensiv opstilling.

Desuden vil jeg lige henlede opmærksomheden på liverpools sejr over ManU i kampen om pokalen.

2-0 sir jeg tæ dej! Rimelig godt efter en massiv krise...

----

Desuden er jeg enig i at det mest var Arsenal der tabte PL frem for ManU der vandt.
»You'll never walk alone«
PoulPoulSkrevet 05/05-03 22:25, rettet 05/05-03 22:32 
Assassin >
Poul >
Ja, det var jo forrygende at United vandt, men røveri ved højlys dag at Ruud ikke fik nogle "awards". Hvordan kan Shearer blive valgt frem for Ruud på årets hold? Det er mig komplet uforståeligt.

Fordi Alan Shearer's betynding for holdet er noget større end Van Nistelrooy's for United. Enhver angriber der bare kan finde ud af at stille sig i boksen kan jo lave 30 mål for United, grundet de gode spillere til at skabe chancerne (Andy Cole, anyone?)

Nej, nu må du lige holde. Enhver angriber der scorer over 40 mål i en sæson, må da have en enorm betydning for sit hold. Shearer har haft en god sæson, men jeg mener absolut ikke han har været lige så eminent som Ruud og med al respekt til Shearer, så er han da vist også det man kalder en boksspiller. Han skaber i hvert fald ikke ret meget på egen hånd.
Jeg ved ikke om du ser Premier League fodbold jævnligt, men jeg har Canal+ abonnement og har set langt de fleste af United's kampe + en god portion af de andre topholds kampe, derunder Newcastle og Ruud kan altså MEGET mere end bare at stå inde i boksen og prikke dem ind.

Til dchang:
Jeg ved ikke hvor seriøs din kommentar om Ruud var, men jeg kan kun grine af den....
AssassinAssassinSkrevet 06/05-03 00:11 
Poul >
Jeg ved ikke om du ser Premier League fodbold jævnligt, men jeg har Canal+ abonnement og har set langt de fleste af United's kampe + en god portion af de andre topholds kampe, derunder Newcastle og Ruud kan altså MEGET mere end bare at stå inde i boksen og prikke dem ind.


Bevares, han kan andet end at prikke den ind fra 2 meter, men det jeg mener er bare at selv en middelmådig angriber som Andy Cole kunne jo lave masser af mål for Utd. Forskellen på Shearer og Van Nistelrooy er, at Newcastle's spil i langt højere grad er bygget op om Shearer end tilfældet er med Van Nistelrooy og Utd. Newcastle var tæt på at nå kvartfinalen i CL og bliver nr. 3 i PL, hvilket i høj grad skyldes Shearer's egenskaber i at holde bolden og vinde fysiske nærkampe. Jeg er ikke decideret enig i nomineringen, men jeg prøver bare at argumentere hvorfor han formodentlig er blevet valgt.
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
AssassinAssassinSkrevet 06/05-03 00:20 
tue hazuki >
----> Assassin

Det jeg mener med tillid er at Houllier har mange (bedre/"modne") alternativer end Baros - så det er fedt at Houllier tør at satse på ham. Selfølgelig skal han ikke have fuld spilletid i samtlige kampe - det er han ikke nok udviklet til...

Han er aldeles glimrende udviklet til at være fast mand på førsteholdet. Han har været fast mand på Tjekkiet's landshold i snart 2 år (og laver mål næsten hver gang), var med til at vinde U21-EM for samme land. Bedre alternativer har jeg svært ved at få øje på. Nu har vi godt nok ikke set meget at Diouf i forward-rollen, men Heskey er ved at være så drænet for selvtillid at han ikke har megen nytte.

Du siger at Houllier har vendt 3 måneders nedgang til noget positivt, men hvem har så ansvaret for den katastrofe periode vi gennemgik? Jeg er træt af hans fejlplaceringer af spillere, hans taktiske negativitet og at han bruger spillere der intet har at gøre på Liverpool's hold.

Fint nok vi vandt et trofæ, men det skete stadig udfra en defensiv taktik og det faktum at Dudek spillede en kanon-kamp. Du kan ikke lukke øjnene for at vi røg ud af CL til Basel, af FA-Cup'en til Palace og iøvrigt har spillet elendigt på Anfield hele sæsonen.
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
FeldthausFeldthausSkrevet 06/05-03 14:56 
Poul >
Assassin >
Poul >
Ja, det var jo forrygende at United vandt, men røveri ved højlys dag at Ruud ikke fik nogle "awards". Hvordan kan Shearer blive valgt frem for Ruud på årets hold? Det er mig komplet uforståeligt.

Fordi Alan Shearer's betynding for holdet er noget større end Van Nistelrooy's for United. Enhver angriber der bare kan finde ud af at stille sig i boksen kan jo lave 30 mål for United, grundet de gode spillere til at skabe chancerne (Andy Cole, anyone?)

Nej, nu må du lige holde. Enhver angriber der scorer over 40 mål i en sæson, må da have en enorm betydning for sit hold. Shearer har haft en god sæson, men jeg mener absolut ikke han har været lige så eminent som Ruud og med al respekt til Shearer, så er han da vist også det man kalder en boksspiller. Han skaber i hvert fald ikke ret meget på egen hånd.
Jeg ved ikke om du ser Premier League fodbold jævnligt, men jeg har Canal+ abonnement og har set langt de fleste af United's kampe + en god portion af de andre topholds kampe, derunder Newcastle og Ruud kan altså MEGET mere end bare at stå inde i boksen og prikke dem ind.



er helt enig med dig her poul, har selv canal + og har set mange af kampene, og synes Ruud er verdens beste lige nu, så at Shearer er ikke bedre ind ruud, og har heller ikke været det i år, men som jeg har sagt før så er angriber super gode i premier league
gamertag: FELDTHAUS DK
JinkJinkSkrevet 06/05-03 16:28 
Kan kun være enig i hvad Assasin siger. Ruud er en utrolig god angriber, nok en af de bedste, men det er altså heller ikke så svært at blive topscore når man spiller for Man U. Solskjæer, Andy Cole, Dwight Yorke er spillere folk troede var gode fordi de scorede mange mål.

Feldthaus jeg forstod ikke det sidste. Synes du angriberne i premierleague er gode eller hvad?

Jeg mener nemlig ikke at de er noget specielt, men bare har det lettere end andre ligaer som fx serie A
SideshowSideshowSkrevet 06/05-03 16:37, rettet 06/05-03 16:41 
Der er vidst ingen tvivl om, at det er mig som har lidt mest denne sæson. Som Villa fan har man absolut intet opnået. Men vi har et ungt hold nu, efter alle de gamle gutter er forsvundet, så jeg er sikker på vi kommer til at spille i Europa næste år. Vi har stadig gamle Dion Dublin som trods alderen virker bedre end nogen sinde. Og Vassell bliver naturligvis i klubben, så fremtiden ser lys ud.

UP THE VILLA !!

Edit: HOV HOV Papa!!

Dwight Yorke skal du ikke kritisere. Han var sindsyg god da han spillede i Villa. Personligt mener jeg han blev dårligere efter skiftet til United. Han var klart den bedste og vigtigste spiller i hans lange Villa periode.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
JinkJinkSkrevet 06/05-03 16:54 
Hvorfor skal alle komme med den der "vi har et ungt hold" den holder jo ikke. Tror I selv på at alle spillere vil blive i klubben i 10 år? Da Ajax vandt champions league snakkede alle også om, hvor ungt holdet var og hvor meget de kunne gå hen og vinde i fremtiden. Senere gik det så ikke så godt, og det er først nu de er ved at komme op igen.

Fodbold handler om nutiden!
FeldthausFeldthausSkrevet 06/05-03 18:16 
ja jeg mener at angriberne er rigtig gode i premier league, og ja seria A´s angriber er også meget gode men jeg synes bare ikke de har gjort det godt nok international, men de har da folk som del piero, montela, casano, vieri, crespo m.m. som alle er gode, men jeg synes alle mangler lidt for at komme op på samme højte som van nistelrooy og henry
gamertag: FELDTHAUS DK
dchangdchangSkrevet 06/05-03 18:24 
De har måske bare ikke været så heldige som Van Nistelrooy. Han er meget afhængig af hans medspillere, mens folk som Del Piero, Cassano, Totti, Crespo osv. kan noget mere på egen hånd.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
FeldthausFeldthausSkrevet 06/05-03 18:42 
kan van nistelrooy ikke noget på egen hold, det er sku det dummeste jeg nogensinde har hørt, jeg tror hvist ikke du ser premier league og seria A
gamertag: FELDTHAUS DK
JinkJinkSkrevet 06/05-03 19:00 
Jeg vil mene at spillere som Del Piero, Schevchenko, Totti, Crespo, Vieri + nogle flere er bedre end de angribere.

Nistelrooy kan noget, det er helt sikkert. Men jeg tror en spiller som Kezman også kan blive rigtig god, Han scorer lige så mange mål som Nistelrooy gjorde i PSV.
dchangdchangSkrevet 06/05-03 19:07 
Feldthaus >
kan van nistelrooy ikke noget på egen hold, det er sku det dummeste jeg nogensinde har hørt, jeg tror hvist ikke du ser premier league og seria A

Jo jeg ser Serie A og Premier League og har nok osse gjort det i noget længere tid end du har. Du er ihvertfald ikke særlig objektiv hvis du vil påstå at Van Nistelrooy er ligeså god teknisk, som fx Del Piero, Henry og Totti.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
FeldthausFeldthausSkrevet 06/05-03 19:12 
det siger jeg heller ikke, men jeg synes ikke han er dårlig teknisk, men han kan bare sætte en modstander af på mange måder eller få frispark et farlig sted.
ps. papa, du kan ikke menne du synes schevcenko han er god vel, han er ikke blandt de beste i verden, jon dahl er bedre, også har vi glemt at nævne pipo Inzaghi
gamertag: FELDTHAUS DK
tue hazukitue hazukiSkrevet 06/05-03 19:52 
----> Assasin

Bedre alternativer:
Heskey, ok han har en dårlig periode men det gør ham ikke til en dårlig spiller

Owen, fucking god!

Diouf, desværre har han ikke spillet forward ret mange gange... der er jeg enig i at Houllier er lidt wird. Det var jo netop i forward rollen at Diouf imponerede til WM

Og alle hold (ALLE) har nedture på et eller andet tidspunkt - bare ærgeligt at LFC fik det da det gik så godt. Men det mener jeg bestemt ikke er Houlliers fejl.

Jeg mener stadig ikke at Baros skal være 100% førstevalg på forward-pladsen. Men Owen - Diouf kunne udgøre et godt par.
Baros har stadig en del at lære - men når man ser på hvor ung han er, er han en helvedes god spiller.

Jeg giver dig fuldt ud ret i at Houlliers taktik af og til er ret wird...

Men jeg ser frem mod næste seson med oprejst pande - især hvis vi kommer i CL.

Lad os nu se hvad der sker - og, Assasin, i stedet for at blive ved med at argumentere for og imod indtil serveren bryder sammen ;) Så lad os står sammen :)

YOU'LL NEVER WALK ALONE!

---- Alt dette bare min mening ----
»You'll never walk alone«
FeldthausFeldthausSkrevet 07/05-03 10:59 
har aldrig synes om heskey som angriber, synes ikke han er farlig nok men han har en god fysik.
Ville hellere bruge Baros eller sætte diouf der op, synes det er forkert at "om skole" en spiller som houlier har gjort med diouf
gamertag: FELDTHAUS DK
DopedogDopedogSkrevet 07/05-03 21:50 
Merchandise United fucking sucks
dchangdchangSkrevet 07/05-03 22:12 
Sjovt du nævner det. Jeg kan huske en sæson hvor United havde en 8-9 trøjer, som deres trofaste fans kunne købe.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
FeldthausFeldthausSkrevet 08/05-03 08:40 
hvad var det for en sæson, det må være før min united tid
gamertag: FELDTHAUS DK
dchangdchangSkrevet 08/05-03 08:44, rettet 08/05-03 08:45 
Det var enten 95/96 eller 96/97. De havde 2 til hver turnering. Premier League, Champions League, Fa- og Liga-cuppen. Flot.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PoulPoulSkrevet 08/05-03 10:04 
Man kan sige meget om United merchandise osv., men et eller andet må de jo gøre rigtigt, når klubbens anses som verdens rigeste.
51 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig