X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rare, Rare.... Rare


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 22/03-05 09:44 
Jeg kom lige sådan til at tænke på Rare. Udviklerne bag mine aller største favorit spil ever (conker, golden eye, perfect dark). Arhh. Team King of the hill med laptop guns på facility level. Det fås ikke bedre end det.

Jeg tænkte på at det faktisk er MEGET længe siden at der har været nogle nyheder omkring Perfect Dark Zero, Conker Live And Reloaded og Kameo. Hvad sker der? Har de drejet nøglen om? Man hører lidt om conker i ny og næ, men det er satme ikke meget.

De spil har været under udvikling in 100 år snart. Når de engang udkommer, må de jo være de bedste spil EVER, med den tid de har brugt på dem. Hvad sker der? Laver de dem om til xbox2 spil eller hvad? Nogen som ved noget?

Damn jeg håber at PDZ bliver ligeså godt som sin forgænger.
For The Love Of The Game
APHAPHSkrevet 22/03-05 09:48 
Conker har fået en officiel udgivelsesdato. (21. Juni i US)

PDZ og (Kameo?) bliver formenligt xbox2 launch titler.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SephirothSephirothSkrevet 22/03-05 10:37, rettet 22/03-05 10:37 
PDZ bliver Xbox 2-lanceringstitel, mens Kameo skulle udkomme kort tid efter launch, altså osse på Xbox 2.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KalicolaKalicolaSkrevet 22/03-05 10:55 
ok.. og hvornår udkommer denne berygtede xbox2?
For The Love Of The Game
ComradeComradeSkrevet 22/03-05 11:02 
De snakker jo om Oktober/november, men det er nok i USA.

Hvornår den kommer i Europa vides vist ikke.3

Men meget mere om det til E3 ;-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
ValkyrieValkyrieSkrevet 22/03-05 12:31 
Hvis Chris og Tim Stamper virkelig har forladt firmaet så ved jeg ikke hvor meget du skal forvente:(

Det siges at de har enorme problemer med deres management! Man skulle ellers tro at de ville være bedre nu når de var sammen med Mr. Klobb igen, men jeg tvivler desværre lidt.
Well crucify the insincere tonight...
KalicolaKalicolaSkrevet 22/03-05 12:37 
Argh!!! Det lyder jo som om at rare er ved at gå i opløsning, nu hvor nogle af talenterne skrider.. jamen... Hvad nu hvis de nye de ansætter stinker .. Argh!!!

Det var så lige ugens dårligste nyhed.
For The Love Of The Game
DommergaardDommergaardSkrevet 22/03-05 14:44 
Hallo... jeg gider da ikke allerede inverstere i en ny konsol. Hvorfor kommer de maskiner ikke hver 5 år fast? Man kan sq ikke følge med mere! :\

Hvad angår Kameo fx. så kan jeg huske at jeg lavede et preview af det spil for 2 år siden til GameCube. - De bruger da utrolig lang tid på det!
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/03-05 16:04 
14. juni, 2002... 4 eller 5 år... who cares. Der går sikkert også længere alligevel.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
GreaseballGreaseballSkrevet 22/03-05 21:12 
Sonic.dk>
Hvad angår Kameo fx. så kan jeg huske at jeg lavede et preview af det spil for 2 år siden til GameCube. - De bruger da utrolig lang tid på det!

Ved ikke, men jeg syns det virker som spild af tid når de hele tiden er nød til lave spillet til en ny maskine. Først fra GameCube til Xbox, måske ikke de store problemmer. Nu over på Xbox2. Må håbe de bruger tiden fornuftig.

Kameo, er det ikke også det spil som der ligger en demo-film af på Fable disken?
ValkyrieValkyrieSkrevet 23/03-05 00:19 
Sonic.dk>
Hallo... jeg gider da ikke allerede inverstere i en ny konsol. Hvorfor kommer de maskiner ikke hver 5 år fast? Man kan sq ikke følge med mere! :\

Hvad angår Kameo fx. så kan jeg huske at jeg lavede et preview af det spil for 2 år siden til GameCube. - De bruger da utrolig lang tid på det!

Første gang offentligheden så Kameo var på E3 2000, til Gamecube.

Rareware var det første firma i verden der fik Gamecube Developer kits(Bruges til at udvikle spil til GC) udover Nintendos egne studier, og Kameo var det spil som de arbejede først med.

Spillet har morphet sig enormt meget. Det startede som et "mature Pokemon" koncept, hvor man skulle fange dyr og kunne "mutere" sig om til dem.

Senere blev det koncept skrottet og gjort mindre. Jeg tror det sidste vi hørte var at man havde 6 forskellige former, med forskellige unikke egenskaber(klatre på vægge, flyve, svømme, etc) og hovedpersonen havde fået et meget stærkere "sex appeal".

Nu må vi se hvad der sker, men ligesom med Starfox Adventures, så tror jeg desværre at selvom Rare vil lave et teknisk flot spil så vil nogen ting bare ikke kunne klare overgangen til next generation.

Starfox Adventures(dengang Dinosaur Planet) kunne have været udgivet i slutningen af 99 hvis det ikke var fordi de ville skifte platform og proppe Fox Mccloud ind istedet, og havde det kommet ud dengang, så tror jeg at spillet havde fået meget mere positiv kritik.
Well crucify the insincere tonight...
Michael_Michael_Skrevet 17/04-05 22:34 
Valkyrie>
Hvis Chris og Tim Stamper virkelig har forladt firmaet så ved jeg ikke hvor meget du skal forvente:(

Hvor har du hørt/læst det?
The BruceThe BruceSkrevet 17/04-05 22:49 
Ja, er det ikke firmaets grundlæggere?

Var det ikke noget med, at der var en masse folk, der smuttede, da firmaet blev solgt til Microsoft eller er dette blot fanboy-rygter?

Jeg må indrømme, at jeg lige efter nyheden om at Nintendo havde solgt Rare var fuldstændig i chok og i samme ombæring mistede en masse tiltro til at Nintendos top-folk var helt ædru under forhandlingerne, men indenfor det sidste års tid er min lid til Rare tværtimod dalet drastisk!

Hvad er folks mening f.eks. om 'Grabbed by the Ghoulies'?
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
Michael_Michael_Skrevet 17/04-05 22:53 
Helt i Rares ånd. Men folk er vist meget uenige.
Langtfra blandt deres bedste spil, men stadig uhyre underholdende.
The BruceThe BruceSkrevet 17/04-05 22:55 
Hvordan vil du vurdere det i forhold til f.eks. Starfox Adventures? Er de på nogen måde sammenlignelige?
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/04-05 23:58 
Forhåbentlig ikke... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/04-05 10:27, rettet 18/04-05 10:33 
Palmer Eldritch>
Valkyrie>
Hvis Chris og Tim Stamper virkelig har forladt firmaet så ved jeg ikke hvor meget du skal forvente:(

Hvor har du hørt/læst det?



Det var et rygte, men jeg kan nu bekræfte at det er løgn. Chris og Tim Stamper fungere stadig som Technical og Creative director. Det sidste spil som Tim selv designede var Donkey Kong Country(1994), og med Chris var det Diddy Kong Racing(1997).


Dog er det i sidste ende rigtig slemt(efter hvad jeg har hørt). Rare er i opløsning, tror jeg.

Martin Hollis var Producer, Director og Project leaderen bag Perfect Dark(2000) og Goldeneye(1997). Han forlod Rare efter Perfect Dark, og startede sit eget firma Zoonami.
Hvad der også er rigtig vigtigt at huske, er at Nintendo faktisk hjalp Rare rigtig meget. Folk som Minoru Arakawa(svigersøn af Hiroshi Yamauchi og ex-president af Nintendo of America) , Michael Kelbaugh(metroid prime producer) og Howard Lincoln(ex chairman af NoA).
Man kan sige at det er godt at Rare er sammen med Ken Lobb igen, som fik et våben kaldt efter sig, i Goldeneye kaldet "Klobb". Han var også en af de vigtigere dele af Perfect Dark og Goldeneye, men han forlod firmaet i forhold til Microsoft efter Perfect Dark(mener jeg - er dog ikke 100% sikker på at det var sådan, det gik til).

Men der er mange andre problemer, må jeg sige. Jamie Williams og David Doak's som primært var dem der lavede Perfect Darks rigtigt fede furturistiske verden arbejder heller ikke hos Rare mere.
Jamie har siden lavet Robots(Pixar filmen) og David Doak var en af de mange Rareansatte der forlod til Freeradical. Han er ihvert fald et bevis på at flere ansatte har forladt Rareware, til Freeradical lang tid efter PD og måske også senere.
Dette forklare også hvorfor Joanna Dark ikke lignede sig selv på de concept art billedere, vi så på 0X2 i 2003.
Graeme Norgates der stod for musikken i Perfect Dark er ihvert fald også væk, hvilket er syndt, da det også var med til at definere Perfect Dark til store længder.
I starten var det faktisk kun 7 mennesker som skabte FreeRadical, 6 måneder efter Goldeneye kom på gaden.


Jeg har et Edge inteview med David Perry(skaberen af Shiny Entertainment) fra dengang hvor han helt klart viser sit had til den slags "geniale" teams der opløser sig selv. Jeg kan huske at han sagde, at han var sur over at ikke at kunne trykke deres hånd, fordi de ikke eksisterede mere, efter Goldeneye var gået "guld".

Der er forskellige sider af sagen. Fra et bestemt synspunkt kunne det ligne at Nintendo bare prøvede at begå selvmord. Hvorfor de ikke gad at have et samarbejde med Rareware mere, finder vi nok aldrig rigtigt ud af. Men Silicon Knights og Factor 5?
Men så igen, kunne man sige, at Retro Studios nærmest var blevet Nintendo's nyeste "champions" og det at de faktisk opkøbte firmaet og lod dem lave et remake af Gunpei Yokoi's klassiske Metroidserie, bekræfter måske den påstand?

Baseret på Rareware's 2 sidste spil, "Starfox Adventures" og "Grabbed by the Ghoulies", som nok er de to værste spil som de har lavet i træk, i en periode af over 10 år, så tror jeg desværre er enden for Rare og deres imponerende(efter min mening) resultater, som de producerede konstant under Nintendo 64, er slut.
Chris Seavors, som var instruktøren bag Conker, er dog måske(?) stadig ved Rare så der er vel håb for at remaket vil fungere, men jeg kan høre på nogen af jer - At det ikke er spor imponerende! Det kommer egentlig ikke bag på mig, men jeg håbede på det, eftersom at spillet skal til sin 3 store fremvisning på en messe.

Set i bakspejlet så tror jeg Nintendo gjorde mere for Rareware end de fleste Rarefanboys, vil indrømme.
Hiroshi Yamauchi, vidste utrolig gavmildhed og lod den britiske udvikler arbejde på en af deres største ældre franchises(Donkey Kong). Miyamoto bidrag vist faktisk kun med art work til Donkey Kong Country, så det må også have været lidt svært for ham at se på, hvis de nu skulle klokke i det:-)
Well crucify the insincere tonight...
Michael_Michael_Skrevet 18/04-05 11:47, rettet 18/04-05 15:57 
Selvom det stadig må anses for pure spekulation (da ingen vil be - el. afkræfte det) var det vist Stamper brødrene som selv foreslog salget til Microsoft.
Jeg tror nu ikke Nintendo var synderligt glade for netop den udvikling, og de lå da vist også i forhandlinger med Rares ledelse omkring sagen i relativt lang tid.
Ken Lobb, som jo havde et ekstremt godt kendskab til Rare, har muligvis opfordret Microsoft til købet mhp integration i Microsoft Studios X.

Starfox Adventures og GbtG er da begge enormt underholdende.
De er ikke Goldeneye, Perfect Dark eller CBFD men kvaliteten og humoren svarer helt til hvad jeg ville forvente fra Rare.
Samtidig er der en del entusiasme at spore på den håndholdte side (selvom Rares "Handheld division" har mistet folk også).
Sabre Wulf og It´s Mr. Pants lever begge helt op til hvad et Rare spil skal kunne.

Ja, de er hulens forsinkede på såvel Conker som Kameo, og PDZ virker ofte som om den er sat fuldstændigt i bero, men jeg tror blot det er et tegn på, at det ikke er såre simpelt at integrere/fusionere to virksomheder.

Chris Seavors er der stadig. Han er ansvarlig for Conker.
Var vist endda lead-designer på det nu nedlagte Quest.

Jeg tror du har ret i, at Nintendo gjorde ufatteligt meget for Rare.
KalicolaKalicolaSkrevet 18/04-05 13:39 
Valyrie: Tak for den kanon Info.... Jeg var slet ikke klar over at det stod så galt til med Rareware :(

Ja, der er en masse som har forladt Rare, MEN vi må gå ud fra at der er kommet nye talenter til firmaet, eftersom de stadig laver spil... Hvis de nye ansatte kan finde den rigtige Rare-ånd, så er der jo ingen som siger at de ikke kan være lige så gode (hvis ikke bedre) end dem som har forladt Rare.. vel? :)

Denne naive tanke får mig til at smile igen :)
For The Love Of The Game
Michael_Michael_Skrevet 18/04-05 16:32 
Jeg tror nu ikke det er helt så galt fat. Virksomheder mister jo folk hele tiden.

Mht "geniale teams der opløser sig selv" skal man jo også huske på, at Rare ikke er et lille sammenskruet team, men faktisk 7-8 forskellige teams med op til 20-30 personer i hvert team.

Helt tilbage i 1997 bestod staben hos Rare af ca. 250 ansatte. Det er ganske naturligt at en del af disse (af forskellige årsager) vælger at forlade virksomheden og at nye kommer til.

Mange af de "gamle" folk er der vist stadig. Det meste af Banjo holdet er der. Holdet der p.t. arbejder på Kameo er størstedelen af Donkey Kong Country og Donkey Kong 64 holdet.
Killer Instinct holdet udviklede CBFD hvorefter de påbegyndte arbejdet på Arc Angel. Dette blev skrinlagt og folkene fordelt på flere andre projekter. En del af disse under ledelse af Chris Seavors er nu tilbage på Conker holdet, og lægger i disse dage sidste hånd på C: L&R.
Michael_Michael_Skrevet 18/04-05 16:40 
Sephiroth>
PDZ bliver Xbox 2-lanceringstitel, mens Kameo skulle udkomme kort tid efter launch, altså osse på Xbox 2.

Er det officielt? Jeg er da næsten sikker på, at Kameo stadig er en XBOX-titel....

Mht PDZ har du jo nok ret.
ValkyrieValkyrieSkrevet 19/04-05 10:46 
Darknon, siden at den anden tråd blev lukket følte jeg at det var en god ide at poste disse to nye Conker video'er her:)


http://www.liveandreloaded.de/cb_ingame.wmv <- Den her har den originale intro. Den er pærcis som jeg husker den. Selve gameplayet virker dog underligt(?). Kameraet ser ikke ud som jeg husker det, og Conkers seje stegepande er byttet ud med en form for kølle:(

http://www.fatalfurry.com/downloads/vids/celebsquirrel.avi <- Den her er ret morsom:) Bungie's Martin O'donnell er med:)
Well crucify the insincere tonight...
KalicolaKalicolaSkrevet 20/04-05 11:35 
tak for linket valkyrie. Det spil ser SÅ svedigt ud, tjek lige den grafik dér. Spillet oser jo af kvalitet. Jeg er IGEN solgt.. Det her bliver DA BOMB :)

Glæder mig til at spille mod alle de der bots, da der jo aldrig er nogen på xbox live som spiller de spil som darknon han spiller :D .. Who cares, jeg kan med garanti få flere måneder til at få med at nakke evil teddiz bots :)
Weee! Jeg kan slet ikke vente. Og så udkommer det satme dagen før min fødselsdag, SÅDAN MAND! Jeg tror jeg aflyser festen :)
For The Love Of The Game
ValkyrieValkyrieSkrevet 20/04-05 13:27 
Heh:)

Så skulle Banjo-Threeie også være på plads.

Boomtown nyhed.
Well crucify the insincere tonight...
KalicolaKalicolaSkrevet 20/04-05 13:56 
Det er gode nyheder :) Tak... Mere af det :)
For The Love Of The Game
ValkyrieValkyrieSkrevet 20/04-05 17:10 
Her er nogen nye multiplayer videoer fra Conker. Det ser meget flydende ud. Kan godt lide deres flammekaster effekter:)

Video 1: http://rmjv.net/vi/conkergp8.wmv
Video 2: http://rmjv.net/vi/conkergp4.wmv
Video 3: http://rmjv.net/vi/conkergp5.wmv
Well crucify the insincere tonight...
KalicolaKalicolaSkrevet 20/04-05 20:35 
SÅDAN!!! Weeee!!!

Mere Valkyrie.. MERE!!! Du er lige blevet min bedste ven :)

Total iorden atmosfære i det multiplayer spil! Mega fed humor, total iorden lyde.. MERE MERE MERE!!!!!

/Clap
/Cheer
/Bow
/Salute
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 21/04-05 14:22 
Jeg syntes lige at jeg ville spice topic'et lidt op med et par fede multiplayer screens :)

Rare, Rare.... Rare

Rare, Rare.... Rare

Rare, Rare.... Rare
For The Love Of The Game
JoachimMAJoachimMASkrevet 21/04-05 18:41 
Indtil videre må Nintendo's salg af Rare siges at være en yderst fornuftig disposition. De er hvertfald ikke de mange hundrede millioner kroner som Nintendo fik firmaet for. Siden skiftet har de udgivet ét middelmådigt spil, det kan da hvertfald ikke kaldes imponerende.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
Michael_Michael_Skrevet 21/04-05 18:50 
Har du læst tråden?
Nintendo var ikke just glade for at miste Rare, som har udgivet i hvert fald 4 spil siden skiftet fra Nintendo til Microsoft.

Salgstallene alene på Goldeneye har bidraget med betydeligt mere end det Nintendo fik ud af situationen.
KalicolaKalicolaSkrevet 25/04-05 09:25 
Nogen som ved hvornår denne perle af et spil udkommer? nogle siger 21 juni, andre siger slutningen af may... Nogen som ved noget?
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/04-05 10:02, rettet 25/04-05 10:02 
I Danmark står det, ifølge distributionskanalen, til 26. juni...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 25/04-05 10:53 
Palmer Eldritch>
Har du læst tråden?

Hvilken del af den - Det hvor du skriver at netop det er "pure spekulation" og at "du tror"? :)

Faktum er at Rare ikke havde lavet noget der egentlig var noget værd i flere år... og hvis det med de 250 mand passer - så er det MEGET dyr idletid.

Samtidigt kan der også være mere i handelen end det. Hvis Nintendo har ejet rettighederne eller delrettighederne til nogle af deres kommende spil, så er der også væltet ind med guld der. Man kan også sagtens forestille sig at de får procenter af overskuddet fra samme titler.

Men det er så også spekulation i ekstremerne :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 25/04-05 11:24 
harold. Hold dig lige fra ordet fakta ok :) Det er fakta, at jeg syntes at starfox adventures er et ganske glimrende spil. Og stadig det eneste spil som viser ordentligt pels og græs.

De har haft 3 spil under udvikling i meget lang tid (conker, perfect dark, kameo), først til den ene maskine, så til den anden maskine. Kunne man forestille sig at microsoft koster lidt rundt med Rare?
For The Love Of The Game
MurphyMurphySkrevet 25/04-05 11:53 
Kunne man forestille sig at Rare med tiden har mistet visionerne, og nu er tilfredse med at lave middelmådige spil og remakes?

Det tror jeg desværre.

Og hvad værre er, så tror jeg at Microsoft er tilfredse med det.

Når Perfect Dark Zero udkommer og det viser sig at være alt hvad jeg drømmer om, så tror jeg på at Rare stadig har dét.
Excuse me, I have to go. Somewhere there is a crime happening
Michael_Michael_Skrevet 25/04-05 12:23 
Herold>
Faktum er at Rare ikke havde lavet noget der egentlig var noget værd i flere år... og hvis det med de 250 mand passer - så er det MEGET dyr idletid.

Det er vel næppe et faktum, men nærmere din personlige mening. At Rare består af henved 250 ansatte er derimod et faktum.


Samtidigt kan der også være mere i handelen end det. Hvis Nintendo har ejet rettighederne eller delrettighederne til nogle af deres kommende spil, så er der også væltet ind med guld der. Man kan også sagtens forestille sig at de får procenter af overskuddet fra samme titler.

Det tror jeg ikke. De ting som Rare havde på tapetet mens de var hos Nintendo, er delt op på en måde hvorpå Nintendo (selvfølgelig) beholder de figurer/trademarks de nu ejer, og Rare beholder grundskelettet til spillet.

På den måde er et Donkey Kong puzzlespil til GBA nu blevet til It´s Mr. Pants.

Men ja, jeg er enig i, at vi mangler konkrete facts og vi spekulerer for meget.
KalicolaKalicolaSkrevet 25/04-05 12:35 
middelmådige spil og remakes... Hmm... Hvis jeg skal være helt ærlig, og det skal jeg jo. Så jeg faktisk helst at Rare lavede en remake af Conker (som de har gjort), og det siger jeg fordi at conker er et så suverænt og lækkert spil, at det fortjener en remake tilført en forbedret multiplayer del.
Det gamle Conker er SÅ gennemført lavet at jeg bare MÅ se det med ordentlig grafik. Jeg er sikker på at alle som har gennemført N64 udgaven er helt enig med mig her. Og dem som ikke har spillet det gamle, så nu muligheden med remaken. Det er helt på sin plads.
Jeg vil langt hellere ha en Conker remake end en Conker 2, og det står jeg ved 100%

Det samme gælder sådan set også for Perfect Dark. Det gamle spil var helt suverænt. Og hvis Rare laver en remake af det, så er jeg også bare super happy. Det spil fortjener også at blive genudgivet i en grafisk liret udgave, jeg æder det rådt, for det holder hele vejen.

Og hvorfor lave en 2'er af de spil, når halvdelen af xbox ejerne ikke kender til 1'eren? Det tror jeg ikke sælger særligt godt hvis man kigger på det med de øjne. Og vi fans af de gamle spil hellere end gerne vil ha remakes af vores favorit spil.

Tjek Conker forums rundt omkring hvis i er i tvivl :)
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 25/04-05 12:40 
Darknon> Det er også fair nok :) Ikke desto mindre er det altså ikke et spil, der lever op til Rares gode navn og rygte.

Palmer> Selvfølgelig er det min mening - at det er fakta :) Men folk roser dem faktisk kun for Perfect Dark og Golden Eye lige umiddelbart - og selvfølgelig også Conker, der er intet af det de har lavet i nyere tid, der ligefrem skriger "instant classic". Wake up and smell the coffee :) - lige nu er der kun Conker og Kameo på tapetet, hvoraf det ene er et remake + live og det andet er et tvivlsomt adventure om en fe, der kan skifte form.

Du må da indrømme at det er meget svært at finde en økonomisk model for et firma, der huser 250 ansatte og ikke laver flere/bedre spil?

Jeg tænkte nu også mere på om Nintendo mon havde haft rettighederne til Perfect Dark eller lignende - Det er jo ikke til at vide hvilke detaljer, der har været i den specifikke aftale, men jeg må indrømme at Rare nok ikke lige er den del af min nintendo-muskel, der er stærkest.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Michael_Michael_Skrevet 25/04-05 13:25 
Jeg er da enig med dig i, at Rares storhedstid ikke er lige nu.
Det sagt, har de i min bog leveret varen så tilpas mange gange, at jeg er villig til at lade dem tvivlen komme til gode i en rum tid.
Hvorvidt det er rentabelt ved jeg ikke, men det går jeg ud fra Microsoft har taget højde for.
HeroldHeroldSkrevet 25/04-05 13:36 
Jeg ved det selvfølgelig heller ikke, men det er et regnestykke jeg har svært ved at få til at gå op.

Om Microsoft har regnet på det? Tjah, jeg tror at de tog Rare fordi de har det navn de har, og det manglede både hype og killer apps til at sælge deres maskine på. Hypen har de ihvertfald fået (og vi er jo slet ikke færdige endnu).

Jeg er også ret sikker på at Rare arbejder på noget meget meget stort - til næste generation af Xbox.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Michael_Michael_Skrevet 25/04-05 13:45 
Herold>
Jeg er også ret sikker på at Rare arbejder på noget meget meget stort - til næste generation af Xbox.

Perfect Dark Zero åbenbart. Ikke at det interesserer mig synderligt. Var aldrig den store PD tilhænger.
KalicolaKalicolaSkrevet 13/05-05 14:31 
prøv lige at tjekke det der character design.... Kan man andet end at elske det? :)

Rare, Rare.... Rare
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig