X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilket spil får nu skylden?


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/03-05 08:48 
http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=350744/

Columbine 2: The Sequel
Terror at the Reserve

Titlerne kunne være mange... men hvilket spil tror I får skylden for at en meget syg dreng gør meget syge ting?
dchangdchangSkrevet 22/03-05 08:49 
Jeg tror meget på Grand Theft Auto: San Andreas.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 22/03-05 09:08 
Området taget i betragtning ville det ikke undre mig at det gamle Redneck Rampage bliver synderen...
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
MrCaseMrCaseSkrevet 22/03-05 10:12 
jeg ville gerne komme med et bud, men det er bare så sygt at skyde skylden på et spil at jeg ikke ved hvad jeg skulle foreslå...

...hvordan kan et land hvor unge mennesker har adgang til den slags ildkraft skyde skylden på spil...

..nåh.. men det var jo slet ikke det vi skulle snakke om..

Duke Nukem ... whatever...
Have you considered sucking less?
psychomantispsychomantisSkrevet 22/03-05 10:37 
Custer's Revenge.
The DaneThe DaneSkrevet 22/03-05 11:06 
Det er en lidt underlig kunstpause der er midt i artiklen:

"...og en sikkerhedsvagt"

Det virker lidt som om de gør mere ud af at en sikkerhedsvagt er død end der generelt er en masse skudt ned.
Men mht. om "sorteper" bliver sendt videre til spil industrien må vi vente og så.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/03-05 11:24 
Du mistolker. "Kunstpausen" er bare en uheldigt placeret reklame, som skiller teksten netop dér. Det sker alt for tit på B.T.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig