X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Timesplitters 3 tråden


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 21/03-05 11:19 
Vi bliver nødt til at ha en timesplitters 3 tråd.

Lejede engang 1'eren med en ven en weekend, mega fed weekend. Købte selv 2'eren til cuben, som nok er mit mest spillede cube spil sammen med burnout til dato. Har brugt utallige timer alene med mapmakeren, det er for nice.

Og nu 3'eren på Onsdag, med en MEGET improved mapmaker, hvor man kan lave udendørs maps, og tilføje ... Se hele indlægget
For The Love Of The Game
72 emne(r).
1 2 > »

Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 21/03-05 11:19 
Vi bliver nødt til at ha en timesplitters 3 tråd.

Lejede engang 1'eren med en ven en weekend, mega fed weekend. Købte selv 2'eren til cuben, som nok er mit mest spillede cube spil sammen med burnout til dato. Har brugt utallige timer alene med mapmakeren, det er for nice.

Og nu 3'eren på Onsdag, med en MEGET improved mapmaker, hvor man kan lave udendørs maps, og tilføje køretøjer. Jeg kan slet ikke få armene ned.

Jeg fik demoen fra www.gametest.dk (tak drenge). Jeg kan kun sige at jeg glæder mig for vildt til på onsdag (lige før ferien, NICE). Selvom spillet ligner utroligt meget de 3 forige spil, virker det alligevel et niveau højere. Og så får vi Harry Tipper at se i kvinde tøj :) lol

Andre som ser frem til denne perle?
For The Love Of The Game
OkottaOkottaSkrevet 21/03-05 11:55 
Udfra demo'en virker det skuffende. Det virker underligt u-involverende at spille og se på.

Frameraten dropper under 60 fps (framerate problemer har aldrig forekommet i Timesplitters serien).

Jeg har det ikke engang på min købsliste mere, og det skal ha' nogle meget overbevisende scores, før jeg vil overveje at invistere i det (Edge's 8 tal har ikke overbevist mig, for de gav 2'eren et 9 tal, og det var alt, alt for højt).
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 21/03-05 12:08 
IGN's anmeldelse er klar.

"Unfortunately, the single-player game is super short. It's easier than the other two games in the series, and it never delivers the feeling, that gut feeling, that you've just played something unbelievable. It's over in about six or seven hours on the medium difficulty level which, needless to say, is disappointing."

"The framerate, however, isn't entirely steady at 60 FPS. When more than about four characters appear on screen, or there is a big explosion, the game stutters substantially."

Spillet kan ikke engang klare 4(!!) figurer på skærmen ad gangen, før frameraten dropper under 60 fps.

Det lugter SÅ meget af, at EA ikke har givet spillet den tid i udviklingen som det skulle ha' haft; Enten det, eller så har Free Radical mistet grebet nu.

Hvorom alting er, så skal jeg ikke ha' spillet.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KalicolaKalicolaSkrevet 21/03-05 12:19, rettet 21/03-05 12:25 
Ok, here goes...

På ign har det gået 9 (flot score). Hvorfor finder du demoen skuffende? hvad er dine forventninger. Humoren er i top, og i demoen spiller man tilmed sammen med en squat ligesom i halo (og det kan du jo godt li). timesplitters er bare mindre flot.

Frameraten dropper også i 2eren, lav en bane med ét stort rum og masser af granater, så skal du bare se løjer. I demoen var det INTET problem med framraten.

Hvorfor mener du at et 9tal til 2'eren er for meget? Det er efter min mening det klart bedste sofa-multiplayer spil på cuben. Desuden er der jo også masser af tage sig til som 1player, med challenges, mapmaker, og generelt bare arcade mode. Indrømmer gerne at jeg har siddet mange mange timer alene med arcade mode og plaffet bots fordi det er så sjovt. Jo, 2'eren er et 9tal vær mener jeg. Husk på, at det primært er et multiplayer spil.

Men det virker som om at du går meget op i frameraten. Jeg tvivler på at det er sådan et stort problem. Desuden er frameraten for det meste på 60, hvis den dropper ryger den måske ned på en 30-40 stykker, og det er da stadig en go framerate. De får det til at lyde som om at frameraten ødelægger alt ligesom i turok 2 til n64. du får mig ikke til at tro på at frameraten er så slem at det ødelægger oplevelsen, i så fald ville det ikke ha fået 9 hos ign.
For The Love Of The Game
OkottaOkottaSkrevet 21/03-05 12:35 
Jeg har allerede skrevet hvorfor jeg finder demo'en skuffende.

Der sker ingenting i demo'en; Det virker uinvolverende og kedeligt.

Et 9 tal til 2'eren er for meget, fordi der ikke er *nok* i spillet, og fordi meget af spillet er meget generisk, og meget kort, og meget basalt udført. Dyrk lige leveldesignet på flere af banerne; Kunne det VÆRE mere spartansk? Og den der ene latterlige gåde man skal "løse" på Aztec (mener jeg det var) banen; Den er jo fuldstændig åndssvagt udført og implementeret i spillet - der er ingen logik i den, og man klarer den på held. Spillet har dog en masse gode challenges osv, så i min bog når den endelige score op på 7.

IGN giver generelt for høje scores - det har aldrig været en hemmelighed.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
JinkJinkSkrevet 21/03-05 13:16 
Synes 1'eren var godt. Men 2'eren derimod var bare det værste jeg nogensinde har prøvet. Nød ikke et eneste øjeblik med det, og det var nok det spil der blev solgt hurtigst.
KalicolaKalicolaSkrevet 21/03-05 13:30 
jink: Du syntes at 1'eren var godt, men 2'eren var ringe... Nu er jeg slet ikke med. Hvad har 1'eren som 2'eren ødelægger fuldstændigt?

okota: har du spillet timespillers i multiplayer? du bygger alle dine mening på story-mode. Jeg siger det lige igen. Dette spil er et multiplayer spil, men en story-mode som bonus :) Lær det nu
For The Love Of The Game
OkottaOkottaSkrevet 21/03-05 13:35 
Ja - vi spillede TS2 i multiplayer, og fandt det ret kedeligt.

Men så lagde vi Halo på maskinen.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 21/03-05 13:45 
Jeg synes også langt bedre om 1'eren end 2'eren. Det var slet ikke lige så godt, ligemeget hvor mange muligheder for variation de havde lagt i 2'erens multiplayer.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JinkJinkSkrevet 21/03-05 14:04 
Ved det ikke Darknon. Måske havde jeg fået for meget af det. Single player var elendigt. Det hele virkede så ligegyldigt, med en hel masse våben der bare var proppet ind.
KalicolaKalicolaSkrevet 21/03-05 14:36 
hmm... outnumbered here....

måske kan jeg bare godt li spil med masser af action, og fede våben :)

Trist at der ikke er nogen som ser frem til det her spil. Jeg troede at TS havde højere rang hos gamere... Men på den anden side, så er halo heller ikke rigtigt et hit hos mig :(
For The Love Of The Game
SaftenSaftenSkrevet 21/03-05 18:35 
jeg vil godt slutte mig til det tilsyneladende lille kor af Timesplitters-nydere.
For mig er TS 2 nok det bedste FPS spil jeg nogensinde har spillet, det har den bedste styring nogensinde.
Har ikke på et eneste tidspunkt siddet og savnet et keyboard og en mus.
Og så er det så befriende useriøst, for fanden man kan ha en deathmatch hvor man kan skyde elvis-kloner og små mænd med bille kroppe med mursten og armbrøste.
Story delen af det er dog ikke noget at juble over.
Det er dog et af de spil jeg har haft det sjovest med.

Nåå ja, TS 3 bliver for fedt når det udkommer, wuuhuu... ahrøm
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
KTCKTCSkrevet 21/03-05 18:37 
Jeg har aldrig spillet det første TS, men toeren kan jeg godt lide, især story mode... Og så kan jeg forresten også godt lide Halo :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 21/03-05 18:42, rettet 21/03-05 18:43 
Darknon>
okota: har du spillet timespillers i multiplayer? du bygger alle dine mening på story-mode.

Story moden er da ihvertfald ganske standard, med halvringe level design, tvivlsom AI og et dårligt fysiksystem.

At spillet er overstået så hurtigt, er vel næsten en bonus...

Multiplayerdelen lider under de samme forhold som singleplayer. Det eneste spillet har som gør at man skal vælge det, fremfor en af de mange konkurranter, er mapmakeren og bots.

Mapmakeren er dog for simpel og at banerne ikke kan spilles i link, gør det ikke bedre.

Botsene har så dårlig AI, at selv FØRSTE gang jeg satte spillet i, var det intet problem, at slå dem på højeste sværhedsgrad. De har også en meget primitiv tilgangsvinkel til problemløsninger i objektivbaserede spil.

Jeg ville heller ikke vurdere spillet til højere end 7/10. Det tjener nogle point på de forskellig challenges.

Det er ganske sjovt at gå efter 100%.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JinkJinkSkrevet 21/03-05 18:51 
Kan ikke forstå hvis nogen synes styringen er god. Det var på xbox jeg spillede det og jeg synes ikke den var god. Mest pga autoaim der er i spillet, som opførte sig mærkeligt.
Husker vidst også at det var alt for let ligesom bede-x siger.
The BruceThe BruceSkrevet 21/03-05 19:13 
Jeg købte først Timesplitters 2 til Gamecube, hvorpå jeg synes styringen var rigtig god, og med udsigt til at kunne linke flere maskiner sammen købte en kammerat og jeg også XBox-versionen (...til billige penge ;-) for kun at bliver slemt skuffede- jeg ved ikke hvad der var gået galt, men styringen var SLET ikke så god sin den på 'Spille-terningens' version... :o(
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
jaesjaesSkrevet 21/03-05 19:47 
Det er desværre et kendt problem, at det halvautomatiske sigtesystem i Xbox-versionen er ringere end i de andre udgaver. Jeg ved ikke, om det var det du mente, men i såfald er det forklaringen.
OkottaOkottaSkrevet 21/03-05 21:56 
Det har jeg aldrig hørt eller læst noget om.

Jaes, har du et link hvor man kan læse mere om det?

Spillet er jo svinebilligt efterhånden, så måske man sku invistere i det til Cuben, og checke det grundigt ud der.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
CoreCoreSkrevet 21/03-05 22:18 
Darknon>
hmm... outnumbered here....

Reinforcements, coming up!

Jeg syntes at Timesplitters serien styrer for vildt, jeg spillede de to første på PS2, og i lang tid var TS det eneste FPS-spil jeg spillede overhovedet.

Hele konceptet med at banerne varierer i tidsperioderne syntes jeg er fantastisk. At man kan vælge imellem at løbe runde med revolvere i det vilde vesten, gå amok med Tommy-guns i 30'ernes Chicago eller tænde af med laserkanonerne på en sci-fi-bane der er taget direkte ud af en rumfilm fra 70'erne, er da klart at foretrække frem for at hjule rundt som en stereotyp grøn mand med visir på 10 baner der alligevel alle sammen ligner hinanden.

Ikke alene er single-playerdelen vildt godt fundet på, men multiplayer-delen er nærmest udødelig da udvalget mellem våben, baner og characters er så kanon stort. Og sjovt nok styrede Timesplitters de fede co-op-oplevelser, længe før folk pludselig opdagede at det var en fed feature i Halo.

Derudover er variationen i hver bane da optimal idet, at de skifter både størrelse og "objectives" alt efter hvilken sværhedsgrad man spiller på.

Jeg glæder mig SYGT til at spille Timesplitters: Future Perfect, og i kan bide jer selv i banditten på at det snurrer i boxen, inden for den første halve time af onsdag aftens fritid. For mig har TS altid været den ultimative FPS'er, hvorimod at jeg på trods af meget god vilje, tålmodighed og åbentsindethed aldrig har kunne se det fænomenale i det ensformige Halo.

PUHA...alt det, og så kom jeg slet ikke ind på "Challenge"-delen.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KalicolaKalicolaSkrevet 21/03-05 22:54 
Core, jeg kunne ikke ha sagt det bedre selv. Måske gør det ikke noget at single playeren er kort, når alle banerne jo er SÅ forskellige.

angående styrringen har i ret. Styrringen på cuben er helt suveræn. Men den demo jeg spillede til xbox, virker det betydeligt sværere at sigte præcist. Men jeg kan jo så bare konkludere igen, at cubes joypads er bedre end de andres :)

Godt at høre at der er andre som holder af TS. Cheers!
For The Love Of The Game
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 21/03-05 23:55 
Okotta>
IGN giver generelt for høje scores - det har aldrig været en hemmelighed.


Af ren nysgerrighed; hvilken side foretrækker du?
KeenKeenSkrevet 22/03-05 00:01, rettet 22/03-05 00:02 
Darknon>
hmm... outnumbered here....

You are not alone...

jeg var også vildt glad for Timesplitters (etteren), toeren har jeg kun prøvet meget kort...
Jeg ejer uheldigvis hverken etteren eller toeren men håber da at der bliver råd til Future Perfect, og måske etteren, på et tidspunkt...
jaesjaesSkrevet 22/03-05 00:09 
Okotta>
Det har jeg aldrig hørt eller læst noget om.

Jaes, har du et link hvor man kan læse mere om det?

Jeg har læst det i et par anmeldelser og jeg er også ret sikker på, at jeg har læst indlæg i fora/nyhedsgrupper af folk, der havde prøvet min. to versioner og bashede styringen på Xbox. Mener at bl.a. IGN nævnte det i deres anmeldelse, men det er så længe siden, at jeg ikke kan huske kilderne med sikkerhed.

Skulle jeg - mod forventning - huske forkert, kan jeg bekræfte så meget, at styringen på Xbox i TS2 er dårligere end styringen var i 1'eren :)
Bede-xBede-xSkrevet 22/03-05 01:37, rettet 22/03-05 01:42 
Core>
Jeg syntes at Timesplitters serien styrer for vildt, jeg spillede de to første på PS2, og i lang tid var TS det eneste FPS-spil jeg spillede overhovedet.

Har man kun adgang til PS2, er spillene vel også stort set, så godt som det bliver.

Hele konceptet med at banerne varierer i tidsperioderne syntes jeg er fantastisk.

Jeg kan ikke se at det hjælper meget, når AI og fysik er så ringe.

Og sjovt nok styrede Timesplitters de fede co-op-oplevelser, længe før folk pludselig opdagede at det var en fed feature i Halo.

Folk fandt ud af det længe før både Halo og TS, i de utallige co-op FPS spil som kom før.

Derudover er variationen i hver bane da optimal idet, at de skifter både størrelse og "objectives" alt efter hvilken sværhedsgrad man spiller på.

Glimrende taget fra Perfect Dark, omend ikke så veludført som i det spil.

For mig har TS altid været den ultimative FPS'er, hvorimod at jeg på trods af meget god vilje, tålmodighed og åbentsindethed aldrig har kunne se det fænomenale i det ensformige Halo.

Nu findes der jo andre FPS at sammenligne med end Halo...

jaes>
Mener at bl.a. IGN nævnte det i deres anmeldelse, men det er så længe siden, at jeg ikke kan huske kilderne med sikkerhed.

Jeg erindrer ikke om de nævnte noget om kontrollen, men jeg er næsten sikker på, at de valgte Xbox versionen som den bedste.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 22/03-05 01:59 
The Bruce>
styringen var SLET ikke så god sin den på 'Spille-terningens' version... :o(

(ved ikke om min mening tæller i en FPS-diskussion ;p)

Jeg har spillet TS2 meget til PS2, og var meget underholdt af det. Da jeg lidt senere spillede det til Xbox kunne jeg overhovedet ikke finde ud af det, jeg kagede rundt i styringen og det var pludselig slet ikke sjovt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 22/03-05 03:21 
Frederikkeller>
Af ren nysgerrighed; hvilken side foretrækker du?

Gamerankings.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KalicolaKalicolaSkrevet 22/03-05 09:35 
Har man kun adgang til PS2, er spillene vel også stort set, så godt som det bliver.

Mener du at man ikke kan lave fede spil på en ps2'er eller hvordan? jeg er ikke helt med.

Jeg kan ikke se at det hjælper meget, når AI og fysik er så ringe.

Han snakker om konceptet bag de forskellige tidperioder. Kan ikke se hvad det har med AI og fysik at gøre. Desuden kan du ikke bashe et spil pga. at fysiken er dårlig, det er jo ikke meningen at TS skal ha go fysik. Ville jo være det samme som at sige at burnout er et skod spil fordi man ikke kan flyve i helikopter.

Glimrende taget fra Perfect Dark, omend ikke så veludført som i det spil.

Jeg erindrer ikke om de nævnte noget om kontrollen, men jeg er næsten sikker på, at de valgte Xbox versionen som den bedste.

Faktisk så mener jeg også at cube udgave var den ign fortrak pga styrringen... Men vi bliver jo nok nødt til at læse anmeldelsen igen.
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 22/03-05 10:09 
Darknon>
Har man kun adgang til PS2, er spillene vel også stort set, så godt som det bliver.

Mener du at man ikke kan lave fede spil på en ps2'er eller hvordan? jeg er ikke helt med.

Det er vel ikke nogen hemmelighed, at selvom PS2 selvfølgelig har generationens suverænt største spilkatalog, så er lige præcis fps'er til topkarakter en mangelvare og et felt, hvor Xbox har sin niche.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 22/03-05 11:17 
Wehner: ja det kan du måske ha ret i... Men ps2 har jo timesplitters 2 .. Og det fik jo en MEGET flot score hos ign. Så det er jo ikke fordi at det ikke kan lade sig gøre på ps2.
For The Love Of The Game
OkottaOkottaSkrevet 22/03-05 12:57 
Hvad angår styringen i TS2, så er her nogle artikler fra IGN, hvor de interviewer Free Radical.

http://cube.ign.com/articles/374/374211p3.html

TS2 head to head:

http://insider.ign.com/articles/375/375002p1.html

Så, well; Make up your own mind.

I selve interviewet synes jeg det kommer ganske godt til udtryk, at Free Radical selv foretrækker Cube'ens kontrol.

Hvad angår grafikken i spillet, så HAR Xbox udgaven faktisk et washed out look i grafikken; Det er bl.a mest tydeligt i de sorte farver (som IGN nævner).

Jeg skal ind til byen og se om jeg kan finde Gamecube udgaven, og da den også er den flotteste af de 3 udgaver, så er det jo afgjort.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KalicolaKalicolaSkrevet 22/03-05 13:19 
Okotta>

Jeg skal ind til byen og se om jeg kan finde Gamecube udgaven, og da den også er den flotteste af de 3 udgaver, så er det jo afgjort.


Mener du 2'eren eller 3'eren? Hvis 2'eren, hvorfor køber du så ikke 3'eren i stedet? hvis 3'eren, hvorfor ikke købe den til xbox som understøtter live?

Ja, jeg mente nok at have læst at cube udgaven var vinderen. Den kan jo sagtens den lille firkant :)
For The Love Of The Game
OkottaOkottaSkrevet 22/03-05 13:52 
2'eren mente jeg; Er ikke overbevist om 3'eren er fuld pris værd.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KalicolaKalicolaSkrevet 22/03-05 14:12 
ok, så er det jo godt at 2'eren stadig holder. Men hvorfor er det umuligt at gennemføre på normal og hard? Er det bare mig som sutter?

Jeg mangler stadig at unlocke den sidste multiplayer bane, det er umuligt. Ahem... back to topic.

Jeg få spillet imorgen, så skal jeg se om jeg kan få tid til at fortælle jer hvad jeg mener om det :) (altså til jer som godt kan li serien)
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/03-05 21:59, rettet 22/03-05 22:02 
Der er i hvert fald noget der tyder på, at Free Radical ikke har haft/fået tid til at bugteste TimeSplitters 3 helt igennem.

Der er voldsom slowdown når der sker meget på skærmen - ofte så slemt, at det går ud over gameplayet - og så er det et problem. Jeg har spillet spillet i 3 timer og jeg oplevede 2 gange, at grafikken gik i kludder, hvor det næsten var umuligt at se noget, da næsten alt var sort og hvor der var store hvide firkanter hvor ens våben og objekter i rummet tidligere havde været. Hvis man genstartede spillet (ikke maskinen) var problemet løst.

Det har dog også nogle fede elementer - f.eks. er levellen ombord på toget ret fed. Future Perfect ideen er da også ret cool. Men det tyder på, at spillet godt kunne have trængt til yderligere 1 måneds optimering og bugtesting.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CoreCoreSkrevet 22/03-05 22:36, rettet 22/03-05 22:37 
Nu har jeg spillet i to timer, og jeg har ikke bemærket noget der hæmmede morskaben. For sige det mildt så...ELSKER jeg det :D

Den demo jeg har spillet gør slet ikke spillet ære, den foregik på spillets allerførste bane, og varede 2,5 minutter, og så var alle cut-scenes og en masse effekter klippet fra.

Alle de fede features fra forgængerne er med, med en god portion flere oven i. Humoren er lige så fed som før, og nu får vi så en historie med også. Det er lige fra den ellers meget maskuline Cortez der til tider udviser en direkte barnlig selvsikkerhed, tidsparadokser og små sarkastiske hentydninger til andre spiltitler. Det er bare for grineren.

[SEMI-SPOILER]

Som eksempelvis en teenagertøs der prøver at snige sig ind i en zombie-befængt villa bevæbnet med et kamera :)

[SEMI-SPOILER SLUT)

Det skal dog siges at jeg er dybt hooked på serien her, så det her er så subjektivt som noget overhovedet kan være.

Og ja, tog-banen er sygt fed.

>Palle: De der grafik-kollaps du nævner har jeg slet ikke set skyggen af. Hvilken version spiller du ?

EDIT: Jeg spiller i øvrigt Xbox versionen.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
OkottaOkottaSkrevet 22/03-05 23:42, rettet 22/03-05 23:44 
Jeg fik iøvrigt TS2 til Gamecube, til sølle 39,- i EB, og kan bekræfte at Cube udgaven faktisk er pænere end Xbox ditto'en.

Spillet har bl.a et skarpere og mere appelerende billede, på Cube udgaven, og (som IGN nævner i deres head to head), så er scener med sort farve, rent faktisk SORT på Cube udgaven, hvor de er lettere washed out på Xbox'en, og dermed ikke så flotte. Farverne er i det hele taget osse pænere på Cuben.

Jeg skal lige bruge noget mere tid med styringen, før jeg kan sige om den er li'som på f.eks Xbox udgaven, men jeg har ihvertfald ingen problemer med den; Den er god og flydende.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
CoreCoreSkrevet 23/03-05 08:06 
Jeg vil mene, at hvis vores fascination af Timesplitters-serien, har motiveret Okotta til at revurdere sit eget syn på det (blot på et andet format). Så er det vel en præstation i sig selv :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KalicolaKalicolaSkrevet 23/03-05 09:51 
Jeg fik det igår, og brugte lige et par timer på det, inden jeg skulle til boller og lagkage fødselsdag (GAB).

Grafiken er noget pænere og mere detaljeret end før, meget bedre textures, men mørkere. Jeg ved ikke om det er xbox udgaven som er lidt mørkere end de andre, men mørkere er det i hvertfald.

Våbene er flottere, lyder bedre, og har en bedre feel med sig, og blodet er en go tilføjelse, da det lige giver en ekstra følelse af impact når man rammer dem. Døds animationerne er suveræne, der er karakteriseret feeling til det når de dør (specielt når de bliver dræbt af en shotgun), det ser bedre ud end den slatne ragdoll vi kender så godt... Jeg glæder mig til de engang kan finde ud af at kombinere ragdoll med animation.

Mapmakeren virker MEGET bedre end før, ja hvad skal jeg sige, det er muligheder i det gylle (valgte ordet gylle pga de strenge regeler herinde). Man kan også lave udendørs maps :) MEN når vi taler udendørs, er det kun loftet som er fjernet, det er altså stadig kun gange og rum man kan lave, bare uden loft. til gengæld kan man vælge forskellige himmeler og weather effects, og det virker godt. Det føles rent faktisk som om man er udenfor.

Vehicles virker lidt mystisk (har KUN spillet arcade og mapmaker), fysiken er ikke på højde med halo1-2, faktisk så vælter de ikke engang rundt når man sprænger dem i luften, men lyfter kun lige det ene baghjul, meget skuffende.

Multiplayer banerne er MEGET bedre end tidligere, flottere og bedre designet, top point der. Tror sgu jeg smutter tidligere fra jobbet idag, der skal jo spilles for vildt i ferien :)

Nåh ja, lyden er også rigtig cool.. Men surrounden er en smule mystisk syntes jeg (har selv digital forstærker, med dts og hele dytten) f.eks når man reloader, kommer lyden i de bagerste højtalere... er det mystisk eller er det bare mig? burde den lyd ikke komme fra center højtaleren?
For The Love Of The Game
KeenKeenSkrevet 23/03-05 11:54 
Darknon>
Vehicles virker lidt mystisk (har KUN spillet arcade og mapmaker), fysiken er ikke på højde med halo1-2, faktisk så vælter de ikke engang rundt når man sprænger dem i luften, men lyfter kun lige det ene baghjul, meget skuffende.

Nu skal du tænke på at på Halo er tyngdekraften ikke så stor...

Men jeg har lige fået spåillet ind af døren idag, men ved ikke om jeg får spillet det, før om et par dage. (kæresten kommer om lidt og hun vil spille bilspil :P)
DommergaardDommergaardSkrevet 23/03-05 12:21 
Jeg får også spillet en af de kommende dage. Jeg prøvede TS på PS2 for et par år siden og købte så TS2 til GameCube på dets release-dag. Nu tager jeg så TS3 på Xbox. Elsker humoren og den grafiske stil i spillene!
KalicolaKalicolaSkrevet 23/03-05 12:41 
I mapmakeren kan man placere sådan nogle fast stående maskin gevær som automatisk skyder på en når man kommer tæt på (hvis den får øje på en). tænk lige på det combineret med assult-mode, og et par vehicles :) Jeg smiler allerede :)
For The Love Of The Game
KeenKeenSkrevet 23/03-05 16:07 
Jeg vil bare sige at jeg er fuldt ud tilfreds med spillet indtil videre... :)
Bede-xBede-xSkrevet 24/03-05 01:05, rettet 24/03-05 01:25 
Darknon>
Ja, jeg mente nok at have læst at cube udgaven var vinderen. Den kan jo sagtens den lille firkant :)

Var det ikke Xbox versionen der vandt Head-to-head på IGN? Er der nogen der kan citere, da jeg ikke er insider, men 99% sikker på, at det var den fortrukne version.

Jeg kan selvfølgelig huske forkert...

Darknon>
Mener du at man ikke kan lave fede spil på en ps2'er eller hvordan? jeg er ikke helt med.

Det Wehner skriver.

RJK>
Jeg har spillet TS2 meget til PS2, og var meget underholdt af det. Da jeg lidt senere spillede det til Xbox kunne jeg overhovedet ikke finde ud af det, jeg kagede rundt i styringen og det var pludselig slet ikke sjovt.

Så er det jo muligt, at der er noget galt med Xbox versionens styring. Noget tyder da ihvertfald på, at flere herinde har haft problemer.

Det uagtet, så var AIen stadig så katastrofal ringe i multiplayer, at de snildt kunne overvindes første gang jeg prøvede. Dårlig kontrol eller ej.

Darknon>
ok, så er det jo godt at 2'eren stadig holder. Men hvorfor er det umuligt at gennemføre på normal og hard? Er det bare mig som sutter?

Ja :P
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 25/03-05 12:27 
haha... Så må jeg jo tage mig lidt sammen :)

Jeg har gennemført det nu¨på easy og easy co-op med en kammerat. Og det er fandeme go underholdning. Historien er go, cutscenerne er mega griner, og superb animeret, virkelig en fornøjelse. banerne bliver bedre og bedre (måske med undtagelse af den sædvanlige robotbane).

togbanen som er et dejligt golden eye rip off er rigtig fed, hunted house er og fed, og pænt klam. Og så er der den der perfect dark rip off, med de der "time grenates" som ser mega blæret ud når man kaster dem. suveræne baner.
Jeg kan slet ikke vente med at gennemføre spillet på normal og hard.

challenges og arcade leages er sjove og meget udfordrende, og man unlocker en masse dejlige ting :)

Vehicles er svære og styre, og jeg kan ikke se pointen med dem i multiplayer, eftersom det nærmest er umuligt at køre bil i de små gange, men det betyder ikke noget, for vehicles er ikke savnet i timesplitters spillene.

Nåh, jeg skal ind og spille noget mere,... Jeg kan ikke få armene ned igen.
For The Love Of The Game
KeenKeenSkrevet 25/03-05 16:35, rettet 25/03-05 16:36 
Hvor lang tid tog det dig at gennemføre? det tog kun 6 timer for mig at gennemføre på normal, lidt ærgelig da det spil er så underholdene som det er...

Jeg er vild med det spil! :)
KalicolaKalicolaSkrevet 25/03-05 18:57 
det tog en 6-7 timer på easy. Det bugger ikke mig så meget, for jeg glæder mig til at spille det igennem igen på normal og hard. Det er bedre at det stoppe efter 6-7 timer end at det bliver ved og ved med ens ligegyldige baner, som man bliver træt af, og til sidst bare spæner gennem banerne for at blive værdig (halo anyone).

Nu er det jo også noget andet man skal på normal og hard (go golden eye stil). Og cutscenerne er klart værd at se igen og igen. Cortez er for griner en person.

Conker's BFD tager også ca. 7-8 timer at gennemføre, men ligesom timesplitters er banerne dejligt varieret, og underholdningen er i top, så jeg klager bestemt ikke :)
For The Love Of The Game
CoreCoreSkrevet 26/03-05 15:13, rettet 26/03-05 15:48 
Nu har jeg lige afsluttet Story-mode på normal, og min samlede spilletid lyder på 5 timer og 48 min.

DAMN, det holder. Ikke alene er banerne alt for fede, og vildt varieret, men humoren er da sygt grineren. En ting er Cortez, men efter hans robot-ven får den virus dér, så bliver det da endnu sjovere.

Og nu, igang med Challenge :)

O.T.: Er der ikke en admin der kan skaffe mig Cortez som ikon, i stedet for Hanna ?

EDIT: WOW!!! En vietnam-bane (!)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KalicolaKalicolaSkrevet 26/03-05 16:37 
ja den der vietnam bane er for vild. spil den i challenge delen, den der hedder noget med story-et-eller-andet.. det er for vildt...

Damn jeg kunne godt tænke mig at se en timesplitters-udgave af invationen i normandiet :) yeah!!!

Men det kan være at det kommer i 4'eren...

Desuden syntes jeg at tilføjelsen af blood i TS er en rigtig go tilføjelse, jeg var bange for at det ville fjerne den der TS feel. men tværtimod, jeg syntes at det øger stemningen betydeligt.

Fik lige unlocked den der human-gun-sound cheat.. FFS Det er griner, jeg var ved at falde ned ad stolen af grin. prøv det.
For The Love Of The Game
JuggernautJuggernautSkrevet 26/03-05 16:42 
Spillet er helt i top.. Desværre sidder jeg lidt fast i 1969 (allerede)....GRRR!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KeenKeenSkrevet 27/03-05 15:03 
Hvis du stadig sidder fast, kan du da lige skrive en besked om hvor det er henne, så kan jeg måske hjælpe dig :)
72 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig