X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Timesplitters 3 tråden


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 21/03-05 11:19 
Vi bliver nødt til at ha en timesplitters 3 tråd.

Lejede engang 1'eren med en ven en weekend, mega fed weekend. Købte selv 2'eren til cuben, som nok er mit mest spillede cube spil sammen med burnout til dato. Har brugt utallige timer alene med mapmakeren, det er for nice.

Og nu 3'eren på Onsdag, med en MEGET improved mapmaker, hvor man kan lave udendørs maps, og tilføje ... Se hele indlægget
For The Love Of The Game
72 emne(r).
« < 1 2

Svar
OkottaOkottaSkrevet 02/04-05 00:40 
Jeg må erkende, at jeg bøjer mig i støvet for TS: Future Perfect.

Fik pludselig en underlig trang til at spille det, så jeg gik ind og returnerede mit ny-indkøbte SC: Chaos Theory og fik dette i stedet.

Det er et fremragende spil, og efter den lidt korte (men hektiske) første bane, så er det jo et nærmest non-stop orgie i lækker gunplay og flotte våben-effekter. Iøvrigt synes jeg det er rigtigt fedt, at man kan hente andre folks replay's, i bl.a Challenges; Jeg ELSKER at se replays, og replays i en FPS = Guld.

Og så fik man endelig et spil, hvor bots'ene faktisk virker meget tilfredsstillende i multiplayer. Mig og en ven har spillet CTF og team deathmatch, imod en bande bots; Sætter man bots'enes sværhedsgrad på minimum 3 og gerne 4, så bliver de faktisk ganske underholdende at spille i mod. Og ja - de kan snildt spille CTF, og gå efter flaget (noget de havde problemer med i TS2, men det er helt sikkert rettet her).

Hvis I forresten gerne vil fjerne stort set al den slemme slowdown der noglegange titter frem i spillet, så skal I fravælge PAL60 på jeres Xbox. Jeg læste om det på Rllmuk forummet, og den er god nok; Spillet er åbenbart 50Hz optimeret, og ved at fravælge PAL60 i dashboardet, så eliminerer man den fæle slowdown. Jeg har checket det på den bane hvor der forekommer en del slowdown (den i slottet, i Skotland), og det virker sgu! Hvor der før var fæl slowdown her og der, så kører det flydende nu, med kun få hak. Spillet er iøvrigt meget flot; Dejligt cleane textures, flot lys, og lækre grafiske effekter.

Godt at demo'en ikke var representativ for det færdige spil.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 02/04-05 23:34 
Okotta>
Iøvrigt synes jeg det er rigtigt fedt, at man kan hente andre folks replay's, i bl.a Challenges; Jeg ELSKER at se replays, og replays i en FPS = Guld.

Det glæder også mig, at den feature er i spillet. Så slipper man for en masse bøvl med at optage kampen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CoreCoreSkrevet 03/04-05 10:20 
Hvis det endelig var at man ikke kunne få det til at køre ordentligt med AI'en i 2'eren, var der jo altid den mulighed at man bare kunne tage de flere bots med, så antallet udlignede underlegenheden, anyway så syntes jeg da at det er i super at du/i har givet det en chance på trods af jeres skepsis. At det så indfrier "kravene" gør det jo meget bedre :)

Jeg selv er nået dertil hvor jeg i frustration jævnligt gnaver i min controller, over banen "Screw Loose". Det er den første bane i "Elite League", og selve spiltypen er "Thief". Man spiller mod aber, og der er dæl'me mange af dem, og at de stort set hele tiden løber rundt i flok, gør at hver gang man nakker en, så tager de andre aber mønten. Derudover så skal der ufatteligt få skud til, før man selv dør, mens et headshot ikke altid er nok for aberne, så løber de bare videre uden hoved. Jeg er efterhånden drevet til randen af vanvid over den bane, men jeg giver heller ikke op før jeg har klaret den. :(
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
A.MoyetA.MoyetSkrevet 05/04-05 01:09 
Foruroligende nok fik jeg en mail idag fra mig selv i fremtiden. Året var 2083. Jeg var udnævnt til Korporal og havde til opgave at redde menneskeheden. Da fjenden var Timesplitters lugtede jeg lunten og var nød til at advare mig selv så jeg kunne forhindre dette sker i fremtiden.

Forvirret? Også jeg.. For at komme tilbage til den virkelige verden, var det en mail jeg modtog fra EA idag, som en del af markedsføringen for Timesplitters 3. Jeg synes den var vældig sjov og godt lavet så derfor tænkte jeg at det kunne være den var noget for jer fans af serien. Desværre kan jeg kun smide et generelt link til siden, men når filmen først er færdig kan man sende den til sig selv eller en ven med eget navn, og man bliver selv en interaktiv del af filmen.

Timesplitters personlig mail
Fuckin´ Dante...poetry writing faggot´
CoreCoreSkrevet 22/05-05 20:56, rettet 22/05-05 23:23 
Bliver lige nødt til at dele dette wallpaper, med jer andre Timesplitters-entutiaster...

Det er det til venstre, jeg er oppe over ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Bede-xBede-xSkrevet 11/07-05 03:45, rettet 11/07-05 04:01 
Okotta>
Sætter man bots'enes sværhedsgrad på minimum 3 og gerne 4, så bliver de faktisk ganske underholdende at spille i mod.

De er stadig fuldstændig elendige. Da Bad Ash og mig for første gang spillede spillet mod bots på højeste sværhedsgrad, pryglede vi dem ud af banen.

Vel og mærke før vi kendte banen og våben placeringen.

Det er ikke kun i multiplayer, jeg synes AI skuffer. Den er som oftest ret ringe, men til tider bliver den skræmmende dårlig.

Og ja - de kan snildt spille CTF, og gå efter flaget (noget de havde problemer med i TS2, men det er helt sikkert rettet her).

Ja, til gengæld dropper de alt, hvad de ellers var igang med, hvis man tager deres flag(bag).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 11/07-05 16:26 
Ang. de mere taktiske spilletyper med bots (CTF, Team DM osv.), så synes jeg de falder til jorden, da botsne stort set altid tonser hovedløst mod fjenden uden rigtigt at dække sig eller vente på hinanden. Ok, det er måske også svært at programmere, men bestemt ikke umuligt, og som helhed synes jeg botsne er dårlige i TS3. Fedt spil derudover, og et dejligt afbræk i en ellers stereotyp genre.
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-05 15:33, rettet 12/07-05 15:34 
Jeg synes skam også spillet som helhed er godt, Jaes. Da jeg indledte min Halo 2 pause, havde jeg da heller ikke forventet, at det var endnu et fps, jeg skulle igang med, men efter et par Rare titler, er jeg alligevel endt ved Timesplitters 3.

Det taler for spillets kvalitet.

Udover AI'en og en lidt for lav sværhedsgrad, morer jeg mig også kosteligt med det. Det er sådan et spil, man bare skal gennemføre 100%.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/12-08 14:39 
Free Radical Design er lukkede her til morgen - en af de største uafhængige engelske udviklere er historie.

Free Radical Design closes doors
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/12-08 14:46 
Efter Haze, fælder jeg end ikke en eneste tåre...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KilroyKilroySkrevet 18/12-08 15:05 
What!? Det er da trist.
Jeg ved godt at en udvikler ikke er bedre end det sidst udgivne spil, men at sætte et punktum med Haze er da sørgeligt. Og jeg som havde glædet mig til TimeSplitters 4 og mere abesjov:(
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 18/12-08 15:19, rettet 18/12-08 15:20 
Echelon VI>
Efter Haze, fælder jeg end ikke en eneste tåre...

Super trist men giver dig ret. Haze var noget sjusket og levede langt fra op til tidligere spil.

Gad vide hvad der kommer til at ske med TimeSplitters 4... om der er nogen der overtager det projekt?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/12-08 15:23 
Min manglende sympati for Free Radical, handler nok om at jeg aldrig har kunnet se det helt vilde i Timesplitters - sjov multiplayer del, men ikke så meget bedre end alt muligt andet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 18/12-08 15:25 
Nej de satte ingen nye standarder inden for genren men sjove nok at spille :)
jaesjaesSkrevet 18/12-08 15:34 
Det synes jeg egentlig, de gjorde. TS1 og 2 var ikke så heldige, men TS3 er da helt vildt cool. Gameplayet er meget varieret for et FPS, og stilen er dejlig uhøjtidelig. Det fortjener stor kredit i min regnskabsbog :)
KeenKeenSkrevet 18/12-08 15:54 
jeg er også glad for timesplitters 3, spillede det så sent som igår :P
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/12-08 16:06 
Jeg har aldrig været begejstret for FRD's spil, men det er altid trist, når en uafhængig udvikler må lukke - især når de, trods alt, har lavet spil som tiltalte en stor skare af gamere.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/12-08 20:12 
FRD? Foreningen for Radiografer i Danmark? :-)
KalicolaKalicolaSkrevet 19/12-08 11:37 
Sad news
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/02-09 11:03, rettet 12/02-09 11:04 
Den her nyhed havde jeg helt overset, men Free Radical Design er blevet opkøbt af Crytek, som nu for alvor er på vej ind på konsolmarkedet.

Free Radical Design purchase accelerates Crytek's console plans
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
millenniummillenniumSkrevet 20/11-12 10:29 
Der er underskrift indsamling for at der kan produceres en Time Splitters HD samling til PS3.

Jeg spillede fornyligt TS3 sammen med sønnike på PS2, og det holder altså 100%.

Link...
The medium is the message.
Captain NCaptain NSkrevet 23/11-12 01:06 
Tjah. Det hjalp ikke Mega Man Legends 3 meget.
Men what the hell. Sign me up :)
Så mangler vi bare lige en indsamling til at få Ubisoft til at gå seriøst igang med Beyond Good & Evil.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
72 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig