X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilke PSP spil ser I frem til?


Svar
TweelTweelSkrevet 20/03-05 14:55 
DSen har et tilsvarende emne, men jeg har ikke set et fra PSP. Det har til dels været diskuteret i andre tråde, men nu vil jeg gerne prøve at danne mig et klart overblik, samlet i en tråd: Hvilke gode spil er kommet udenfor EU, og hvilke kommende spil tror i bliver gode.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
happyEDhappyEDSkrevet 20/03-05 15:01 
Archer Maclean's Mercury
Viewtiful Joe
GT 4 mobil
Sticky Balls
Death, Jr.
Ys: The Ark of Napishtim
Fifa soccer
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HankyHankySkrevet 20/03-05 15:19 
Ingen af spillene indtil videre, siger mig noget.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 20/03-05 15:26, rettet 20/03-05 15:27 
Wipeout Pure
Twisted Metal Head-On
Untold Legends
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 20/03-05 16:04 
Spider-Man 2 - nye baner, bosser og udfordringer :)
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
RuneSPRuneSPSkrevet 20/03-05 16:54 
Indtil videre, kun et eller andet action RPG som jeg ikke kan huske hvad hedder :)

Det så tilgengæld også pænt nice ud...
JmogJmogSkrevet 20/03-05 17:03 
Mercury ser jeg frem til. Virker som et interessant og anderledes puzzlespil.
Wipeout er jeg også rimeligt interesseret i.
Tales of Eternia er jo rendyrket japansk RPG, så det skal jeg nok også have.
RJKRJKSkrevet 20/03-05 17:04 
Jeg er også på Mercury.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KilroyKilroySkrevet 20/03-05 17:09 
Mercury ser sjovt ud, så det håber jeg da jeg får stiftet bekendtskab med.

Ys: AON ser også spændende ud, selvom jeg ikke tidligere har prøvet Ys-spil. Det giver forhåbentlig ikke problemer.

WipeOut Pure skal jeg også prøve, da det ser ud til at have en god fornemmelse af fart.

Ridge Racer ser også ret lækkert ud.

Sidst men ikke mindst skal jeg prøve Lumines.
Kilroy Was Here
NaieraNaieraSkrevet 20/03-05 17:40 
Hvis jeg skulle have en PSP, skulle det helt sikkert være med Lumines og WipeOut Pure.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/03-05 19:24 
Wipeout, Toca og PES (når/hvis det ellers kommer)
ComradeComradeSkrevet 20/03-05 19:58, rettet 20/03-05 19:59 
Metal Gear: Acid
Madden
Toca
Lumines
Ridge Racer
FIFA

I hvert fald spil jeg regner med at købe hvis de får gode anmeldelser ..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
harboeharboeSkrevet 31/08-05 16:10 
Som sagt så var jeg heldig at vinde en PSP, og nu kunne jeg godt tænke mig nogle gode spil til den.

Umiddelbart kan jeg kun finde to spil som har fået meget positiv kritk; Ridge Racer og Wipeout Pure, og måske Lumines, som jeg også overvejer.

Når jeg finder anmeldelser rundt omkring på nettet, så er det ikke lutter lagkage mht. de fleste PSP spil, og det bekymrer mig. Prisen på spillene bekymrer mig også, for jeg har ikke lyst til at give næsten 500,- for et spil, til en håndholdt maskine.

Jeg har prøvet at låne min lillebrors Nintendo DS og har spillet en del på den. Det synes jeg var sjovt, og spillene koster ca. 150,- mindre, end PSP spillene. Har tænkt over, om det måske var en idé at sælge / bytte PSP'en til en DS istedetfor?

Inden jeg handler uforsigtigt, kan I så anbefale PSP spil af en høj kvalitet?
BeanoBeanoSkrevet 31/08-05 16:18 
Ud over de spil du allerede har kig på, så kan jeg varmt anbefale Everybody's Golf (Hot Shots Golf) og Metal Gear Acid. Virtua Tennis skulle også være super.

Husk der er ingen grund til at give 500,- pr. spil i DK - køb spillene i USA eller UK!
NaieraNaieraSkrevet 31/08-05 16:28 
Elgiganten skal have 350,- for Lumines. De fleste spil jeg har set, står til 400,-. Det er trods alt et stykke fra 500,-.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
la0sla0sSkrevet 31/08-05 16:30, rettet 31/08-05 16:31 
Umiddelbart er der intet jeg ser frem til... men i mangel af bedre er jeg da obs på følgende:

Ghost in the Shell:

Det her bliver nok ikke andet end et 7/10 spil, men kan muligvis bidrage med underholdende action, selvom det sikkert er kortvarigt.

Madden:

Jeg er Maddennørd så det ser jeg da frem til, ikke mindst nu når ESPN ikke findes længere.

Legends of Heroes:

Er efter alt at dømme et middel-RPG, men grafikken ser rar ud, så muligvis kan lidt tid gå med det.

GT4:

Tja tjoo... det bliver vel nok helt fint.

Capcom retropakken:

Der er da lidt guf i den... men det her er virkelig et reach fremfor noget jeg har øje på.

Winning Eleven 9:

Animationerne ser fantastiske ud og gameplayet har de jo "nail'et" så mon ikke det bliver super... selvom jeg ikke længere er den store fussball player.

i parentes: Breath of Fire III
Hvad sker der?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/08-05 16:33, rettet 31/08-05 16:36 
harboe>
Har tænkt over, om det måske var en idé at sælge / bytte PSP'en til en DS istedetfor?

Du må da være vanvittig!!

Lumines kan varmt anbefales og det samme kan Everybody's Golf. Vil man have racing, er Wipeout Pure og Ridge Racer to rigtigt gode bud.

Og spillene koster ikke 500,- de koster mellem 349 og 429 .. De kan dog sikkert stadig fås i USA eller UK til en lavere pris.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HankyHankySkrevet 31/08-05 17:00 
Hvorfor er det vanvittigt?

Ved godt det er latterligt at tage endnu en diskussion om dette, men det kommer an på hvad man helst vil spille, og ikke hvad maskinen er for en.

Jeg har haft begge, og det er min DS jeg valgte at beholde i sidste ende.

For ikke at gå helt af topic, så er der stadigvæk ingen spil til PSP'en, som tiltaler mig. Lumines var sjovt, men længere var den heller ikke.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Freddie-buhuFreddie-buhuSkrevet 31/08-05 17:42 
spil jeg ser frem til:

Ghost in the shell
GT4
Toca Race driver
GTA: Liberty city stories
Daxter
Socom
ComradeComradeSkrevet 31/08-05 18:13 
Lumines! Det spil holder bare 100%. Fantastisk fængende gameplay, fede skins og baggrundsanimationer og så passer musikken ret godt til!

FIFA er også ganske sjovt selvom det har nogle småproblemer, som man sagtens kan overleve med, glæder mig dog til PES.

Men kunne aldrig drømme om at bytte den til en DS. Den er simpelthen for fed og har en masse fede brugbare funktioner; browseren er faktisk ret fed og så kan man hente trailers fra spil og film via den :-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NaieraNaieraSkrevet 31/08-05 18:33, rettet 31/08-05 18:33 
Ingen tvivl om, at hvis jeg skulle have en PSP (ja, køb du bare en PSP efter at have brugt 4k på uni-bøger ;), så skulle jeg have Lumines! Det er måske ikke helt PSP'ens svar på Tetris i forhold til Game Boy, men ud fra hvad jeg har prøvet indtil videre, er det tæt på.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 31/08-05 19:49 
Jeg har erhvervet mig de launch titler jeg skal have. Har ikke rigtig kigget længere ud i fremtiden, men der skulle også komme noget Final Fantasy på et tidspunkt, så det ser da ikke helt stort ud.

Og så slap jeg også af med den forpulede DS... føj for den..
» a winner is you «
KeenKeenSkrevet 01/09-05 08:31, rettet 01/09-05 08:39 
MediEvil Resurrection!

Edit: der skulle også komme et par C&C spil...
CoreCoreSkrevet 01/09-05 21:39, rettet 01/09-05 21:40 
Jeg har lige siddet og kigget den medfølgende demodisc igennem (hvor der desværre ikke er så meget som én demo der er spilbar), og Pursuit Force syntes jeg ser rigtig lækkert ud.

Her får man også lov til at skyde noget ;)

Release i oktober.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
harboeharboeSkrevet 01/09-05 21:57 
Uanset hvor meget jeg leder og læser anmeldelser, så finder jeg frem til følgende:

Der findes 3 rigtigt gode spil til PSP: Wipeout, Ridge Racer og Lumines. Resten af spillene idag, lyder som noget lidt middelmådigt noget, og hvis spillet ikke er middelmådigt, så er det i samme genre som et der er bedre; F.eks det der hedder Mercury, som er et puzzle spil, ligesom Lumines.

Den sidste ting der får mig til at vakle noget er, at jeg i realiteten kommer til at sidde og spille Playstation 2 spil, og det vil jeg allerhelst undgå. De er helt sikkert gode, men jeg har det med at miste interessen for dem, efter kort tid.

Men tak for tippene; Jeg venter og ser tiden an, mht. PSP spil udbuddet, og indtil da, så fortsætter jeg mit spilleri på Gamecube og Xbox - og bror mands DS (som jeg finder mig selv meget interesseret i).
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/09-05 23:07 
Medievil har indtil videre været kanon underholdning for mig, måske grundet jeg ikke spillede originalen. Ellers ejer jeg også de 3 titler du nævner.

Overvejer Virtua Tennis, vil lige se nogen anmeldelser på det. Everybody's Golf ser også morsomt ud på håndholdt. Ellers er der ikke noget der lige slår igennem spændingsmæssigt hos mig.
seebergseebergSkrevet 01/09-05 23:13 
BurnOut Legends!
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig