X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Downtime


Svar
RJKRJKSkrevet 19/03-05 14:59 
For serverkonfiguration er vi nede i løbet af eftermiddagen. Forventet tid: ca. 15.45-17.30.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
189 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 23/10-11 18:49 
At det var endnu en strømafbrydelse :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 23/10-11 21:24 
Sumez>
Skal I ikke snart have flyttet serveren væk fra Jylland? :P

Er glad for at det kun var en strømafbrydelse, og ikke noget seriøst. Og jeg fik ret i min antagelse. :)
Det er vel bedre med et par uskadelige strømafbrydelser end en server fuld af vand ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 23/10-11 21:29 
Vandkøling skulle ellers være så smart...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 24/10-11 00:26, rettet 24/10-11 00:27 
If it's worth doing it's worth overdoing.
UPS'en skal bare have en storebror.

Problem solved! :D
AV Intelligent Terminal
enfenenfenSkrevet 05/02-12 10:17 
Hvad går der galt for PR for øjeblikket? Har oplevet ekstra meget slowdown de sidste dage. Og i dag, har der været store problemer hele morgenen.

Er P:R5 på trapperne snart? ;)
What is the Matrix?
dRxLdRxLSkrevet 05/02-12 15:25 
Jeg mærkede det også, og laved noget kompression af log filerne for at give databasen mere arbejdsplads. Har det hjulpet?

Mht. V5 så afventer jeg at få motherboardet til den nye server tilbage fra reklamation. Det burde ikke vare længe derefter men erfaringen viser at det ikke er klogt at melde et tidspunkt ud.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
enfenenfenSkrevet 05/02-12 15:34 
Lige nu kører det i hvert fald godt.
What is the Matrix?
WonderboyWonderboySkrevet 02/03-12 12:06 
Nu køre det da Super Hurtigt igen dejligt :-)
I love monster land
WonderboyWonderboySkrevet 02/03-12 12:35 
Var måske lige hurigt nok ude, nu køre det langsomt igen desværre.
I love monster land
dRxLdRxLSkrevet 02/03-12 23:08 
Wonderboy>
Var måske lige hurigt nok ude, nu køre det langsomt igen desværre.

Det var sandsynligvis mig der lavede en manuel backup i dagtimerne, fremfor om natten som de plejer at køre automagisk, beklager men jeg fandt det nødvendigt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 16/06-12 12:33 
Der kommer lidt nedetid om lidt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 16/06-12 12:58 
Og vi kører igen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 16/06-12 13:06 
:D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 18/08-12 12:50 
Jeg laver lidt nedetid fra kl 15 i dag (lørdag d. 18. august) i forbindelse med noget vedligehold af serveren. Regner med at den bliver forsvindende kort, men lover intet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 19/08-12 23:14 
Og så endnu en lille nedetid i morgen (mandag d. 20. august) ved 12:00 tiden, mens jeg bytter rundt på to virtuelle harddiske. Med lidt held kommer det til at tage ca. 5 minutter.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 20/08-12 11:44, rettet 20/08-12 11:44 
dRxL>
Og så endnu en lille nedetid i morgen (mandag d. 20. august) ved 12:00 tiden, mens jeg bytter rundt på to virtuelle harddiske. Med lidt held kommer det til at tage ca. 5 minutter.

Ret ovenstående til ca. 30 minutters nedetid som starter om ca. 15 minutter.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 20/08-12 12:19 
Og så skulle den prut være slået. Eller hvad man nu siger ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 19/01-13 14:46 
Der har lige været nogle forskellige problemer, og der er lidt data der ligger lidt mærkeligt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 19/01-13 15:03 
Ja jeg bemærkede lige at mit indlæg fra i dag i 3DS tråden er forsvundet.
RJKRJKSkrevet 19/01-13 15:05 
Der er også røget et par timers data, skulle jeg have tilføjet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 07/01-14 00:49, rettet 07/01-14 00:54 
Der skete noget med den virtuelle webserver omkring 20:22:22 i dag, og jeg lærte et nyt sejt trick med fjernadministration kvm hosts der ikke booter via VNC... Kunne nu godt have brugt tiden på andre ting...

Nu skal jeg bare lige have fikset bootloaderen og så er alt godt igen.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 07/01-14 01:03 
Indrøm nu - serveren kunne ikke modstå presset fra alle nomineringerne til 'årets spil' :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 07/01-14 01:06 
Det er muligt, men i så fald forstår bare ikke hvordan det kunne komme til at slå stage1 bootloaderen ud af kurs... :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 16/12-14 11:50 
Er der nogen forklaring på P:R's næsten daglige nedetid hver morgen for tiden?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 16/12-14 11:58 
Jeg skulle netop til at spørge om det samme. Skal vi spytte i kassen til en større server?
[inspirational quote here]
dchangdchangSkrevet 16/12-14 13:03 
Eller smid nogle partnumre hvis der skal upgrades, så skal jeg nok arrangere noget til ren kostpris. Arbejder med det til dagligt.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 16/12-14 20:51 
Vi er opmærksomme på det. Det er dog (formentligt) ikke et hardwareproblem, men et softwareproblem.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 26/12-15 19:32 
Og vi har været nede det meste af dagen...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 27/12-15 00:21 
Fucking Lizard Squad. De kan da heller ikke lade gamere holde jul.
nerosnerosSkrevet 03/01-16 22:32, rettet 03/01-16 22:33 
Er P:R udsat for et hacker angreb lige nu?!

Jeg oplever at trykker jeg på en vilkårlig tråd i vores forum, befinder sig små underlige links i hvert indlæg fra folk hvor et ord er highlighted.Trykker man på linket kan der f.eks stå at hvis man vil forstsætte skal man oplyse sit telefon nummer osv!

Iøvrigt er denne her tråd også fyldt med det!!

Underligt?
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 03/01-16 22:33 
Kunne det være din browser der er hijacket af et plugin?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 03/01-16 22:38 
Ja det tror jeg sku opdagede lige at det også befinder sig andre steder? Hvordan dælen er det lige sket er lige kommet hjem fra ferien og har ikke rørt min computer i 4 dage! Hvordan slipper jeg af med det skidt..!? :-(
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 03/01-16 22:50 
Hvis du bruger chrome, så prøv at besøge chrome://extensions/ eller chrome://plugins og se om der ligger noget et af de to steder som ikke bør være der.

Ellers kør et anti malware program, de plejer at være de bedste til at opsnuse den slags.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Mes1983Mes1983Skrevet 04/01-16 06:17 
Ja det lyder som malware, download adwcleaner og kør en scanning og hvis det ikke fjerner det hele så kør også en malware bytes scanning, så plejer det at kunne fjernes. Alternativt kan du søge på "remove og så det navn som plejer at stå ved de annoncelinks" så kan man ofte få en vejledning i, hvordan man fjerner snavset.
nerosnerosSkrevet 04/01-16 09:14 
Jeg brugte timemachine og geninstallerede alt på min Macbook Air. Nu ser det ud til at være fjernet. Findes der malware programmer til Mac?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/01-16 10:00 
Ja malwarebytes findes og virker fint. Jeg fik selv en stak lort ind på min Mac da jeg installerede filezilla. Det fjernede det fint.
Spiller nu: Phantasy Star IV
AmbyAmbySkrevet 04/01-16 15:28 
FileZilla? Really? Fra deres egen side?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
OdinOdinSkrevet 04/01-16 15:53 
Mit gæt er at Konsolkongen nok hentede det fra SourceForge. Det er der heller ikke noget at sige til; i årevis var SourceForge defacto-downloadsitet for open source-projekter, og der er stadig mange der endnu ikke har opdaget at sitet gik full-on Sith sidste år. Jeg forventer også en decideret masse-migrering til GitHub i år.

http://arstechnica.com/information-technology/2015/06/sourceforge-locked-in-projects-of-fleeing-users-cashed-in-on-malvertising/
SumezSumezSkrevet 04/01-16 15:57 
Jeg troede for længst den var sket :o
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 04/01-16 16:51 
Trods en spændende drejning, så er det nok bedst at vi holder denne tråd på sporet. Tilbage til emnet, tak.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/01-16 20:29 
Jeg syntes ikke jeg kan søge på titler?

Får fejl besked 81953
XiwanaXiwanaSkrevet 04/01-16 21:18 
Ditto. Jeg får alverdens forskelle fejlnumre ved søgning på både titler og firmaer.
[inspirational quote here]
dRxLdRxLSkrevet 04/01-16 22:06 
Nu kan jeg ikke skrive med fed, men jeg ville mene at fejl i søgning er i en lidt mildere kategori end "downtime", og derfor måske ikke hører hjemme i denne tråd. Jeg har dog heller ikke et konstruktivt bud til hvor det så er man bør melde den slags.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 04/01-16 22:33 
"Venligst informer staben" kan normalt gøres med en besked til mig :)

Det er fikset.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 20/11-17 17:52 
Vi skifter IP-adresse engang i nat, så nogen vil formentligt opleve nedetid ifm. DNS-opdatering.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 12/02-18 12:33 
Til info har vi lige haft nogle timers nedbrud.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 13/09-18 09:41 
Til info har der været nogle timers offline pga fibernedbrud.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 03/10-18 19:26 
Til info er der ustabil forbindelse på fiberforbindelsen i tiden.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 26/02-20 09:52 
Vi har skiftet IP-adresse igen, så der har været og vil opleves nedetid ifm. DNS-opdatering.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 10/01-21 18:12 
Til information skiftes der fiberboks i morgen, mandag, og der forventes derfor nedetid omkring kl. 10-12.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
189 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig