X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad hed arcadespillet?


Svar
ElgenElgenSkrevet 18/03-05 08:35 
Kan nogen hjælpe mig (måske Rune?)?
Jeg leder efter navnet på et arcadespil., jeg spillede på grillen som lille purk.

- Det er er en slags adventuregame, og perspektivet ca. ligesom i Diablo II.
- Man er i en slags middelalderverden og slås mod monstre.
- Man kan vælge at være en slags "troldkvinde" i sort kjole (tror jeg nok) der skyder med ild, en ridder i fuld rustning der har en morgenstjerne eller en bard/bonde-artig person der har en høtyv/trefork. Alle de nævnte våben kan opgraderes i løbet af spillet.
- Jeg er næsten 100% sikker på at man kunne spille to-player.

Jeg husker det som ret fedt, man hvad var det nu lige det hed?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KTCKTCSkrevet 18/03-05 09:02 
"Dark Seal", garanteret :)
Det er ganske rigtigt et af de bedre arcadespil, som jeg selv har ofret en del mønter på.

Dark Seal på KLOV
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ElgenElgenSkrevet 18/03-05 09:59 
Genkender det straks fra billederne på KLOV,
Mange tak
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/03-05 11:12 
Nøj, et sjovt sammentræf. Jeg har de sidste par uger tænkt på det samme spil, og ville poste her for at få fat i titlen. :-)

Så tak da!
NaieraNaieraSkrevet 18/03-05 12:07, rettet 18/03-05 12:27 
Dark Seal var, så vidt jeg husker, et af de spil der kom rimeligt ofte i Trivia før servercrashet. Så altså: Spil noget Trivia! ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 18/03-05 12:19 
Er der da nogen forbindelse mellem Cadaver og Dark Seal?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 18/03-05 14:12 
Hmm... Anden gang dette spørgsmål kommer op. Dark Seal har åbenbart været rimeligt udbredt herhjemme.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ElgenElgenSkrevet 18/03-05 16:00, rettet 18/03-05 16:34 
Er du (RJK) interesseret i at sælge det ene af dine PCB'er måske?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 20/03-05 23:56, rettet 21/03-05 00:14 
Yes! Dark Seal husker det godt mega fedt spil. Det brugte jeg seriøse mange penge på back in the day. Findes det til nogen konsol?
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 21/03-05 00:25 
Ikke så vidt vides. Men SÅ godt er det altså heller ikke...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarkenDarkenSkrevet 21/03-05 11:44 
Men fedt var det, husker også hvor meget det blev gamet i kælderen hos Palads (kbh for jer uvidende =P ) Inden de gik over til kun at have de store racer maskiner osv...
De havde nogle fede klassiker engang =D
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
ElgenElgenSkrevet 21/03-05 12:25 
Har iøvrigt lige købt toAt's eksemplar og det skulle være på vej til mig; jeg glæder mig som en lille dreng.
}:-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BifkimBifkimSkrevet 21/03-05 13:24, rettet 21/03-05 13:34 
Darken>
Men fedt var det, husker også hvor meget det blev gamet i kælderen hos Palads (kbh for jer uvidende =P ) Inden de gik over til kun at have de store racer maskiner osv...
De havde nogle fede klassiker engang =D


Ja det husker jeg tydeligt har brugt mange penge der eller retter sagt min store bror gjorer for jeg var ikke så gammel men det var tider.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig