X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PAL PSP launch skubbet nogle måneder


Svar
3of193of19Skrevet 15/03-05 13:58 
Pga. den høje efterspørgsel i USA i forhold til Sonys lave produktions kapacitet er PAL launchen nu blevet skubbet med "nogle måneder"...

Link...
Per SPer SSkrevet 15/03-05 14:24 
PAL: The Third Place
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 15/03-05 16:56 
Så man skal vel regne med en PSP-launch i Europa engang til efteråret?
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SephirothSephirothSkrevet 15/03-05 17:01 
Det tvivler jeg nu på - maj eller juni ville nok være et godt bud. Bliver mere og mere glad for, at jeg importerede.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Le RoofLe RoofSkrevet 15/03-05 17:11 
PAL udgivelsesdato'en er rykket til den 24/6.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
AsseAsseSkrevet 15/03-05 19:12 
Per S>
PAL: The Third Place

;D

Hehe. Og så er det ikke engang løgn. Er der nogen der har importeret?
SephirothSephirothSkrevet 15/03-05 19:18 
Der er nogle stykker herinde, der har importeret.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
JAAJAASkrevet 15/03-05 19:28 
Er det kun mig, der studser over brugen af begrebet "PAL" i netop denne sammenhæng? :P
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/03-05 19:34, rettet 15/03-05 19:34 
Sephiroth>
... Bliver mere og mere glad for, at jeg importerede.

Me too... For vi skal snart spille WipeOut Pure... :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Le RoofLe RoofSkrevet 15/03-05 20:16 
JAA>
Er det kun mig, der studser over brugen af begrebet "PAL" i netop denne sammenhæng? :P

Er bare så vandt til at sætte lighedstegn mellem Europa og PAL ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
RJKRJKSkrevet 15/03-05 20:18 
Det er da egentligt utroligt ringe af et firma med en kapacitet som Sony, at de kan fejlberegne markedet og deres produktionskapacitet så meget. Planen var jo at launche samtidig i alle tre regioner, hvilket det nu ender med at være meget langt fra. Skuffende.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 15/03-05 22:14 
De er sikkert i fuld gang med at re-designe maskinen, så en af knapperne ikke sidder fast i PAL udgaven.

At udgive så fejlbehæftet et stykke hardware i Europa; det ville være helt uforståeligt - ikke mindst prisen taget i betragtning. Og den ligger på de 2600,- pr. enhed (jvf. EB og Sony)

Men nu ligger alle de færdige PAL spil og venter på at maskinen som skal kunne afvikle dem, udgives; Der bliver ikke givet længere udviklingstid til nogle af spillene, så hvis de føles rushed, når hardwaren engang udkommer, så får Sony lige fingeren af mig - igen.

Eller osse vælger jeg bare at ryste på hovedet af dem, og så tænde for DS'en og spille videre.

Artikel på Eurogamer
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
JmogJmogSkrevet 15/03-05 23:17 
Okotta>
De er sikkert i fuld gang med at re-designe maskinen, så en af knapperne ikke sidder fast i PAL udgaven.

Det er de helt sikkert ikke "igang med". De har forlængst meldt ud at knapproblemet er ordnet fra og med de amerikanske modeller.

Og den ligger på de 2600,- pr. enhed (jvf. EB og Sony)

EB, måske, de kan sagtens finde på at fyre gæt af, men Sony? Hvornår har de sagt noget som helst om en europæisk eller dansk pris?
OkottaOkottaSkrevet 15/03-05 23:42, rettet 15/03-05 23:43 
EB fortalte mig, at det havde deres sælger fra Sony fortalt dem.

Det er selvfølgelig ikke utænkeligt at det bare var en sød historie, men det var hvad de sagde.

Mht. knapproblemet, så skal jeg se det før jeg tror de har rettet det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
JmogJmogSkrevet 15/03-05 23:58 
Okotta>
EB fortalte mig, at det havde deres sælger fra Sony fortalt dem.

Det er selvfølgelig ikke utænkeligt at det bare var en sød historie, men det var hvad de sagde.

Det skulle ikke undre mig, at de selv fandt på det for at få dig til at tænke "wow, hvor billigt!", når det viser sig, at prisen bliver omkring 1999,-.
BeanoBeanoSkrevet 16/03-05 08:45 
Okotta>
Eller osse vælger jeg bare at ryste på hovedet af dem, og så tænde for DS'en og spille videre.

Sagde ræven om rønnebærrene...
OkottaOkottaSkrevet 16/03-05 12:09 
psp is teh bezzzt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
MajorPMajorPSkrevet 16/03-05 17:27 
Jeg var i øvrigt nede i EB Games i dag for at investere i en DS.

Ekspedienten dernede sagde, at udgivelsesdatoen på PSP nu var engang i juni... Skidt Sony!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/03-05 17:44 
Well, it's worth waiting for....

Og i mellemtiden er DS vel udmærket tidsfordriv... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
NaieraNaieraSkrevet 16/03-05 18:24 
Hvis højre tommelfinger ikke falder af.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/03-05 18:47 
Ja, det ville da været ret bittert....
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ChronoChronoSkrevet 16/03-05 19:38 
Naiera>
Hvis højre tommelfinger ikke falder af.

Du kan bare lade være med at spænde den thumb-strap så stramt :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 16/03-05 19:42, rettet 16/03-05 19:42 
Det var mere de kejtede bevægelser i ubehagelige stillinger. Det fungerer i og for sig OK, det med at styre med pille-skærmen, men ikke i særlig lang tid. Min tommelfinger kan godt holde til en lidt stram thumb-strap...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 16/03-05 19:46 
Putter du strap'en på højre tommelfinger!?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 16/03-05 20:13, rettet 16/03-05 20:14 
Ja, når jeg skal spille den der Metroid demo...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 16/03-05 20:40 
Man spiller da Metroid demo'en med stylus; Væsentligt bedre styring på den måde.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 16/03-05 20:42 
Jeg spiller da Metroid demoen med thumb-strap. Vist nok. Der.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RuneSPRuneSPSkrevet 16/03-05 21:05 
Jepper me2 - dog med venstre finger! Er du venstrehåndet :)?

Men jeg får nu ikke ondt i fingeren - men jeg har heller ikke spillet Metroid First Hunt mere end 10 min ad gangen da det ikke er så skide interessant :)

Den fulde version bliver forhåbentlig bedre :)
NaieraNaieraSkrevet 16/03-05 21:07 
Nej, jeg er ikke venstrehåndet. Jeg styrer med d-pad og thumb-strap. Det troede jeg lissom var normalt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 16/03-05 21:12 
Tja, jeg er jo selv venstrehåndet, så jeg skal ikke kunne sige hvad der er nemmest for jer. Jeg har heller ikke spillet Metroid.
Analogpind bruger jeg normalt med venstre finger (duh), og mus bruger jeg normalt med højre hånd. :) Så det virker i hvert fald helt naturligt for mig at spille Mario 64 DS med venstre tommelfinger i thumbstrap'en.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 16/03-05 22:27 
Det virker mest logisk at styre med højre hånd i Metroid. Og stylusen virker også bedst for mig i det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RuneSPRuneSPSkrevet 16/03-05 22:33 
Jeg bruger venstre :) Selvom når jeg tænker mig om virker det egentlig også mest logisk for mig at bruge højre, men nu bruger jeg bare venstre :)
SephirothSephirothSkrevet 16/03-05 23:41 
Så har jeg bestilt Metal Gear Acid fra VG+ - var lidt i tvivl om, hvilket US launch spil, jeg skulle vælge, for der er en del, der ser interessante ud.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
JmogJmogSkrevet 17/03-05 04:09 
Metroid styrer jeg med højre hånd/stylus. Det virker mest præcist for mig. Mario synes jeg derimod passer bedst til strap på venstre hånd.

Egentlig er det på samme måde som en almindelig controller. Et 3D-platformspil (som Mario) føles naturligt med venstre tommelfinger (venstre stick) og et FPS (som Metroid) føles naturligt med styring af sigte med højre hånd (højre stick).
SephirothSephirothSkrevet 22/03-05 12:41 


Først til jul...?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/03-05 13:58, rettet 22/03-05 14:01 
Jeg læste det godt på et engelsk site, men det er udelukkende spekulationer... Personligt tror jeg ikke på, at Sony kunne finde på at udskyde et så vigtigt PlayStation marked som EU så længe...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ComradeComradeSkrevet 22/03-05 14:02 
Synes også det virker mærkeligt, at det skulle komme i konflikt med et land som Nordkorea! Nordkorea!
Det er da et kommunistisk land, som ikke vil have noget ind fra vesten??
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NaieraNaieraSkrevet 22/03-05 14:10 
Det er selvfølgelig artiklens forfatter der har misforstået noget. Det er selvfølgelig lanceringen i Sydkorea der er tale om.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig