X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DS Kopier?


Svar
BlossomBlossomSkrevet 15/03-05 08:08, rettet 15/03-05 09:49 
Er der nogen der har hørt noget om, om der skulle være DS spilkopier på markedet (ebay)?

Det ville være meget rart at vide om man også skal passe på dér!
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
ChronoChronoSkrevet 15/03-05 08:11 
Det er der ikke - endnu da.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BlossomBlossomSkrevet 15/03-05 08:14 
takker..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
fumfumSkrevet 15/03-05 08:49 
Jeg har iøvrigt læst et eller andet sted at den nye gameboy er blevet fremrykket pga kopiproblemerne med den. Bare det ikke også sker på ds'en. Jeg ved ikke hvor let det bliver at støve crtridges op til den. Til gameboyen er det tilsyneladende ikke noget problem.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
RuneSPRuneSPSkrevet 15/03-05 15:56 
Jeg tror ikke at "kopi-cartridges" bliver det store problem ved DS, da Nintendo jo har udmeldt at de selv vil udgive nogle slags "memory-monduler", og så kan "piraterne" jo meget nemmere spille uoriginale spil den vej?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/03-05 16:07, rettet 15/03-05 16:07 
...så blir' det vel netop et problem?
Spiller nu: Phantasy Star IV
RuneSPRuneSPSkrevet 15/03-05 16:49, rettet 15/03-05 16:56 
Nej, for så er det jo ikke aktuelt at fremstille direkte cartridge kopier! (i hvert fald ikke lige så meget).

Generelt tror jeg at "pirat-spil" vil blive mere udbredt på DS end på GBA, men bare ved at brugere køber disse memory monduler og ligger roms derned på...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/03-05 17:34 
Det var også min tanke. Men hvad er grunden til at Nintendo selv udgiver disse cartridges, det kan jo ikke være for at lægge roms ned på.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 15/03-05 18:38 
Hvor har du læst det med de "memory moduler" RuneSP?

Ville da være rart hvis Nintendo gjorde det let for folk at teste deres egen kode på maskinen.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RuneSPRuneSPSkrevet 15/03-05 19:07 
Kan ikke huske hvor jeg læste det. Men altså de var sådan beregnet til film, musik og software (snakker ikke om movieplayer), og hvis de skal være store nok til at kunne lægge film og musik ned på, så burde de så sandelig også være store nok til spil. Så skal en eller anden bare lige cracke den, men det skulle svjh allerede være sket?
RitesRitesSkrevet 16/03-05 09:57 
Jeg har hørt det samme.
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 16/03-05 11:58 
På PSP kan man jo allerede gøre det med Sony memory sticks. Det ville helt klart gøre DS'en mere attraktiv overfor PSP, hvis de gjorde det, og jeg ville personligt blive mægtig glad.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 16/03-05 13:57 
Jeg kan ikke huske, hvor jeg læste det, men multimedia dimsen til DS skulle vist kunne tage en allerede udbredt medietype. Det var vist SD-kort eller CF. Hvis jeg husker rigtigt, er det jo tæskelækkert, for de er rimeligt billige i de store størrelser.
JmogJmogSkrevet 16/03-05 14:12 
Nåda, der er allerede to forskellige ude. Lik-Sang kigger på dem her:
http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3594

IGN har også anmeldt Play-Yan, som er den der tager SD-kort, her:
http://gameboy.ign.com/articles/589/589659p1.html

Et 1GB SD-kort ligger på omkring 600 kroner i Danmark. Man skal dog have en kortlæser til PC'en for at overføre til Play-Yan.
ChronoChronoSkrevet 16/03-05 14:21, rettet 16/03-05 14:22 
Det er jo bare til film (og andre småting...), og er lavet til GBA - den virker bare på SD også.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RuneSPRuneSPSkrevet 16/03-05 16:24 
Sumez>
På PSP kan man jo allerede gøre det med Sony memory sticks. Det ville helt klart gøre DS'en mere attraktiv overfor PSP, hvis de gjorde det, og jeg ville personligt blive mægtig glad.

Memory sticks er bare generelt langt dyrere :( (sådan var det i hvert fald en gang - ved ikke hvor meget det har hjulpet på prisen at 3. parts selskaber også må producere dem?)
SumezSumezSkrevet 16/03-05 17:00 
Hvorfor tror du, Nintendos format skulle være billigere?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 16/03-05 17:38 
Ærgerligt at det nok igen først bliver muligt at teste sin egen kode på DS'en, når piraterne får lavet flash-kort til den (det er godt nok muligt nu, men er for besværligt for de fleste). Hvorfor kunne Nintendo ikke bare tillade at sende kode til den via den trådløse forbindelse?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 16/03-05 18:24 
Nintendo vil ikke have, at kloge nørder skal kunne programmere til maskinen, så de kan vise Nintendo hvor dårlige de selv er til det ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 16/03-05 19:09 
Sumez>
Hvorfor tror du, Nintendos format skulle være billigere?

De kunne jo i teorien lave en filmafspiller, der tager SD og flash-kort ligesom dem der allerede er ude til GBA.
RuneSPRuneSPSkrevet 16/03-05 19:22 
Sumez>
Hvorfor tror du, Nintendos format skulle være billigere?

Har jeg heller ikke sagt, men kunne da sagtens forestille mig at de ville lave det med SD/MMC kort el lign... Men lad os nu se om de overhovedet udgiver noget...
--Skrevet 20/04-14 18:14 
Fik lige strukket en lille video sammen om kopi spil.

Nogle som ligger inde med et eller flere DS kopi spil? Kunne da være sjovt at de om det er samme serie nr på på alle kort, uanset spil.

Spot DS kopier
Spiller nu: Animal Soccer World
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig