X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Brugt Dreamcast på QXL. Hvad sker der?


Svar
JAAJAASkrevet 14/03-05 20:05, rettet 14/03-05 20:06 
Check lige denne auktion. En brugt Dreamcast med 5 spil. køb nu pris på 1500 kr., nuværende bud 960 kr., og mindsteprisen er ikke opnået endnu! Den er da helt gal. Auktionen har tæt på 500 besøg! Man kan bestille en brugt Dreamcast i original æske fra CEX for ca. 450,- inklusiv porto! Er det generalle Dreamcast prisleje i Danmark virkelig gået så meget amok? Så vil jeg da overveje at begynde at importere til videresalg.

DC på QXL går amok
Michael_Michael_Skrevet 14/03-05 20:09, rettet 14/03-05 20:09 
For kr. 1.500.- får man så smidt en PS1 med 7-10 originale spil med oveni:)

Det kan være det er hans massivt lirede/kopierede salgstekst der gør udfaldet.
BifkimBifkimSkrevet 14/03-05 20:12 
Ja det er da godt nok vildt at der er nogle der vil give så meget.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
JAAJAASkrevet 14/03-05 20:14, rettet 14/03-05 20:18 
Det håber jeg ikke. Den er både forvirrende og propfuld af misinformation og løgn.

Ser man bort fra de 1500,- er prisen er da stadig skruet helt op, eller ikke for danske forhold?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/03-05 20:15 
Hehe, jeg kan nu godt lide denne her:

"stadig den dag i dag prøver sony stadig at få den samme grafik som segas dreamcast, sega har altid været kendt for deres unikke grafik, stadig efter snart 5 år kan sony ikke få deres grafik ligeså godt op at køre som segas dreamcast, den dag i dag er det segas gammel titler som bliver udgivet til sony playstation 2."

Jeg er SEGA fanboy, og selv jeg må da indrømme at PS2ens grafik er mange længder foran DC. Ihværtfald på de nye spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Le RoofLe RoofSkrevet 14/03-05 20:19 
JAA>
Man kan bestille en brugt Dreamcast i original æske fra CEX for ca. 450,- inklusiv porto!

Nu har CEX jo ikke nogen på lager, så vidt jeg kan se...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
JAAJAASkrevet 14/03-05 20:21 
Ja, den er grum. Det er ikke fordi, jeg ikke kan se, hvor han vil henad. Der er ting ved DC grafik, der stadig ser bedre ud end PS2 grafik i mine øjne (teksturer, f.eks.), men de der udtalelser er virkeligt langt ude, haha.
JAAJAASkrevet 14/03-05 20:22 
Le Roof>
JAA>
Man kan bestille en brugt Dreamcast i original æske fra CEX for ca. 450,- inklusiv porto!

Nu har CEX jo ikke nogen på lager, så vidt jeg kan se...

Det er så muligt, men det har de normalt, og de får dem ind løbende, så det er ikke noget man skal vente måneder på.
Michael_Michael_Skrevet 14/03-05 20:43 
Nu skal man jo huske på, at QXL ikke just henvender sig til hardcore brugerbasen, men nærmere den brede befolkningsmasse.
De fleste købere er muligvis ikke så velbevandret i importhandel, og har derfor ikke den nødvndige viden til at genkende en god el. dårlig konsolrelateret handel når de støder på den.
JAAJAASkrevet 14/03-05 20:54, rettet 14/03-05 20:56 
Hvis man ikke er så velbevandret i importhandel, så undrer det mig bare, at man har stor nok interesse i en, i Danmark, relativt obskur konsol, til at man vil give 1000 kroner eller mere for den. Jeg får næsten lyst til at sælge min Dreamcast og importere en ny. Jeg gav 120 kr. for den i januar måned, så der er da en god fortjeneste at hente :P
Michael_Michael_Skrevet 14/03-05 20:57 
Sælger informerer jo netop folk om, at det er et ufatteligt stærkt og eftersøgt konsol (hvilket jo heller ikke er helt forkert).
JAAJAASkrevet 14/03-05 21:00 
Man skal godt nok være usædvanligt ubegavet og uinformeret for at give 1000 kr. for en konsol, man ikke ved andet om, end hvad man har læst på en virkelig dårligt skrevet QXL auktion.
Michael_Michael_Skrevet 14/03-05 21:15 
Netop;)
JAAJAASkrevet 14/03-05 22:09 
Hehe. Ja, det kan selvfølgelig bare være det.
msxtrdmsxtrdSkrevet 14/03-05 22:46 
CEX?
WehnerWehnerSkrevet 14/03-05 23:26 
www.cex.co.uk
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dchangdchangSkrevet 17/03-05 11:15 
Låner lige emnet her. CEX har nu nogle unboxed UK-maskiner på lager til 20£. Det eneste jeg skal bruge til sådan én er vel bare en stepdown-converter ikke?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
NaieraNaieraSkrevet 17/03-05 11:17 
Hvad skulle du bruge en step-down converter til?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dchangdchangSkrevet 17/03-05 11:19 
Fordi den er pæn? Det ved jeg ikke, jeg spørger bare. Det er et år siden jeg sidst havde en DC, så jeg kan ikke huske det. Jeg skal bruge ingenting så? :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
NaieraNaieraSkrevet 17/03-05 11:19 
England kører med samme strøm som os. En step-down converter ville intet formål tjene.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
psychomantispsychomantisSkrevet 17/03-05 11:23 
Du skal dog have en adaptor, da det engelske strømstik ikke passer rent fysisk i danske stikkontakter.
WehnerWehnerSkrevet 17/03-05 11:24 
dchang>
Det eneste jeg skal bruge til sådan én er vel bare en stepdown-converter ikke?

Det du skal bruge er et såkaldt adaptorstik fordi de engelske stik rent fysisk ikke kan proppes ind i en dansk stikkontakt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 17/03-05 11:24 
Man kan jo også bare fjerne det engelske stik og sætte et dansk på. Det kan selv jeg hitte ud af ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dchangdchangSkrevet 17/03-05 11:29 
Okay. Jamen det er jo til at finde ud af. Takker. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
JAAJAASkrevet 17/03-05 16:38 
De tager lige over £20 i porto, dchang. Bare så du ikke bliver grimt overrasket :)
dchangdchangSkrevet 17/03-05 17:18 
Hmm, så langt havde jeg så ikke kigget. Jeg prøver ebay istedet. Jeg skal bare have maskinen, resten har jeg, så det burde være til at finde. Takker.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
JmogJmogSkrevet 17/03-05 19:25 
Du kommer nok til at betale det samme i porto via Ebay. Det gjorde jeg i hvert fald for min Saturn og fem spil, og den vejer vist ca. det samme som en DC.
JuggernautJuggernautSkrevet 17/03-05 19:35, rettet 18/03-05 11:37 
Hehe så er den omtalte DC sat til salg endnu en gang. Denne gang under Playstation. Det går fint :) Og samtidig "en af de bedste grafik udøver!".

EDIT: Han har da fået rettet den, så den er under Sega :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JAAJAASkrevet 17/03-05 19:47, rettet 17/03-05 19:48 
Tænk, at han ikke solgte den for 960 kroner.

Annoncen er spækket med gyldne citater;

nej xbox er kendt fordi den har den største
procsersor og har den stærkeste på market,
de to bedste spille konsoller som yder den
bedste grafik og den pæneste er gamecube
og dreamcast, dreamcast er kendt for deres
flotte efket og baggrund, og gamecube er
kendt for at få grafiken til at flyde mere ud og
få det til at se meget naturligt ud.

Han snakker da for sagen!
The DaneThe DaneSkrevet 18/03-05 11:01 
Ja, den er jo sat på igen men uden køb nu pris.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig