X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Retro butikker i Århus?


Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/03-05 16:41, rettet 14/03-05 16:42 
Er der nogen, som kender nogle gode butikker i Århus, der sælger brugte 8 bit og 16 bit konsolspil?
Findes den slags butikker overhovedet i Århus?
Jeg spørger, fordi jeg selv har vadet rundt i Århus gyde op og gade ned og ledt efter nogle butikker af den slags, men jeg har ikke rigtig haft heldet med mig. Desuden har jeg også søgt et hav af steder på nettet.
Jeg fandt Én butik... Se hele indlægget
AV Intelligent Terminal
59 emne(r).
« < 1 2

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/12-13 16:02 
Haha :D

En gameboy med kamera og printer. Så mangler han bare en scanner :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/12-13 16:02, rettet 18/12-13 16:03 
slk486>
Du har vel en Gameboy med kamera, så?

Nope, men min Nokia tager nogenlunde samme kvalitet af billeder.

Sjovt nok er den fantastisk god, når der skal tages billeder af aktive CRT-skærme. Den lave lukkehastighed og det kraftige lys fra skærmen er åbenbart en god kombination.
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 23/12-13 17:00, rettet 23/12-13 17:09 
KillerBean2>
"Igen" på Åbogade lige ved siden af IT-byen/Storcenter Nord i Århus har en FamiCom i æske til salg.

Der følger 8 stk. løse cartridges med, men de ligner ret meget en gang bootleg. Ved ikke, om det bare er sådan, FamiCom-spil ser ud?

...og så vil de ha' 850,- for dyret. Så jeg valgte at springe over.


Blå Kors, som ligger lige i nærheden, har også 3 stk. løse PS1 fat til at ligge, hvis man skal bruge den slags. De tager 100,- (muligvis 75,-?) pr. stk.

Den bliver sat ned til halvpris d. 27 til den 29 tror jeg det var, har også kigget på den, der står PAL B med tus på den og er ret sikker på det er bootleg spil der er med til den. De skriver også de ikke har kunnet få den til at virke, det er mega sort de vil have så meget for den, syntes også standen var dårlig på æsken, der var tape på. Glemte at tage et billede.

Edit: Det er der på at i biksen
Hoid to colony C05 where the computer is...
CamousCamousSkrevet 23/12-13 17:06 
Vent, de vil have penge for noget der ikke virker?
KroeboCopKroeboCopSkrevet 23/12-13 17:09 
Det er helt blæst, men det er nok pga de ikke har en adaptor til PSUen og tror mere det er sådan noget. Mener der at de ikke har kunnet få den til at virke.
Hoid to colony C05 where the computer is...
scavengerscavengerSkrevet 23/12-13 18:07 
Eller også har de brændt PSUer af ved at sætte 220v til den hvis det kun er en 110v
Nemo me impune lacessit
SvovlSvovlSkrevet 28/12-13 19:15 
Jeg tror jeg samlede den omtalte Famicom op i Igen idag til 425 kr.
Den lader til at virke fint, jeg kan dog ikke lige finde fjernbetjeningen til mit CRT tv så kunne kun finde en kanal som ikke var helt på den rigtige frekvens.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 08/03-14 11:44 
Der er et Chuck Rock til Megadrive uden manual i genbrugen på Norges Allé.....................................

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/03-14 09:11 
Glemte lige at de også har et Commordore Joystick....
Hoid to colony C05 where the computer is...
59 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig