X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

"Kæresteproblemer"...


Svar
ViolatorViolatorSkrevet 13/03-05 22:00 
Jeg har gjort mig en lille smule upopulær hos damen - det er ikke sindssygt alvorligt - men alligevel nok til at jeg er kommet i minus...

Nå, men ikke desto mindre har hun fortalt at jeg skal være kreativ for at gøre det godt igen, men jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal foretage mig.. blomster + middag er udelukket - dem har jeg brugt før :)

Så jeg tænkte, at der måske var en venlig sjæl herinde, som lige kunne smide et råd eller to i hovedet på mig :)
SumezSumezSkrevet 13/03-05 22:21 
Ikke for at være pessimist, men er det ikke ret sølle, hvis man i et forhold stiller krav om at man skal "gøre det godt igen"?
Et forhold, hvor man elsker hinanden, skal da ikke måles og vejes på gerninger.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephirothSephirothSkrevet 13/03-05 23:00 
Der stoppede jeg også med at læse.
Være kreativ for at gøre det godt igen? "Giv mig en dyr Gucci taske, så er jeg glad igen."
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
MrCaseMrCaseSkrevet 13/03-05 23:44, rettet 13/03-05 23:44 
'Tell her that you love her, and you always will'

...et forhold er ikke et regnskab, men det ved du vel godt...
Have you considered sucking less?
JimPPJimPPSkrevet 13/03-05 23:45 
Er også helt enig, sådan skal et forhold bare ikke være.

Mange af mine bekendte ville skriver under på, at hvis min kæreste gik - så var det med god grund, der er ikke den dommer der ikke ville give hende alt hvad jeg ejer, hvis hun skulle finde på det.

Med andre ord, jeg er verdens værste kæreste :) (hustrumishandlere og utroskab eksklusiv) Kunne komme med den ene uheldige episode efter den anden. Men på trods af dette er vi stadigt sammen på 5. år :)

Vil bestemt ikke mene at man skal opveje økonomisk, for ens fejl, ellers ville jeg være flad.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
SøgAArdSøgAArdSkrevet 14/03-05 00:08, rettet 14/03-05 00:09 
Drop nu jeres løftede pegefingre. Vi mennesker lever, elsker og hader (heldigvis) ikke alle på samme måde. Manden søger et kreativt råd og ikke et fif om, hvor han finder en Gucci-taske billigst.
Home is where the hardware is..
JmogJmogSkrevet 14/03-05 02:01 
Må man spørge, hvad der er grunden til at du skal "være kreativ"? Udover at jeg er nysgerrig, så kune det jo pejle os ind på hvilken genre "trøst" vi skal over i.
JAAJAASkrevet 14/03-05 03:20, rettet 14/03-05 04:24 
Jeg er enig med langt de fleste af de foregående udtalelser, men derfor kan jeg da godt komme med et foreslag alligevel:

Lav en eller anden event over et tema, som hun er interesseret i. Kunne hun for eksempel godt lide sex, så kunne du overraske hende, når hun kom hjem, med at have lavet pile på gulvet formet af hendes P-piller ind mod soveværelset, hvor du så stod og ventede med et selvlysende kondom på i mørket.

Nåja, det er bare et eksempel på kreativitet.
JmogJmogSkrevet 14/03-05 03:36 
Medmindre det gulv er _meget_ rent, så kunne jeg foreestille mig hun ville blive pænt knotten over at skulle smide alle sine piller ud :-)
MrCaseMrCaseSkrevet 14/03-05 08:38 
Okay. Hvis vi liige skal tage moral-brillerne af en enkelt gang:

Lav noget hvor du siger noget. Hvor du udtrykker noget. Det hjælper jo ikke meget på forholdet at i sidder og ser en film ved siden af hinanden.
Sørg for at få kædet den gode handling sammen med nogle gode ord (så glider de nemmere ind... ordene, altså)
Have you considered sucking less?
JuggernautJuggernautSkrevet 14/03-05 12:28 
Jeg er måske lidt gammedags, men var jeg i dine sko havde jeg nok vist hende døren. Når først hun kræver at du skal være "kreativ"..... Men det er kun min holdning.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nullernullerSkrevet 14/03-05 13:12 
hvis jeg var dig, villle jeg gøre rent over hele hytten,
tænde en masse sterainlys, sætte noget godt musik på anlæget
og i køkkenet skal der dufte af noget lækkert i ovnen, og der
skal være dækket op til 2 personer
og i entren lægger du et udklip fra en reklame om en lækker rejse.
og lidt længere henne i gangen, ligger der en reklame for noget dyrt parfume,
og lidt længere ligger der en reklame fra en guldsmed.
og så ligger der også et lille brev.

Kære "navn" jeg vil sætte pris på at du smuttede nu,
da jeg får besøg af en sød pige, der ikke sætter et forhold på højkant
pga mangel på kreativtit

osv osv.

mvh Violator

/nuller
Nu med Xbox 360
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig