X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Revenge of the Sith trailer (bio version)


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 11/03-05 18:24, rettet 11/03-05 19:07 
Så meget som jeg nogen gange "hader"(ja hader... 1 og 2 ødelagde alt), så har jeg virkelig aldrig set noget ligende som det her.

Aldrig i en trailer:o

Wow...

Serveren er hammered og langsom, men kvaliteten er ok fin; http://www.movie-list.net/exclusive/star-wars-ep3-trailer-hd-640.mov

Det er den eneste jeg har kunne finde! Jo, der var nogen mirriors men de var i så dårlig kvalitet at man ikke kunne se hvad der skete.

Det her er til dato den mest sindssyge trailer til en film, jeg nogensinde har set.

Den ser så mørk og kold ud at jeg ikke engang vil forbinde det med starwars:O

EDIT: hurtigere link og bedre kvalitet; http://www.imp-no.net/goodies/ep3finaltrailer.avi
Well crucify the insincere tonight...
KamekKamekSkrevet 11/03-05 18:45 
Ja, det lover godt :)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
JAAJAASkrevet 11/03-05 19:46 
Gud hvor jeg dog AFSKYR Quicktime, men for helvede hvor kan jeg ikke vente med at se Episode III. Fed trailer.
tastasSkrevet 11/03-05 20:09 
€"%!

Jeg kan ikke sove i nat.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
BeanoBeanoSkrevet 11/03-05 20:23 
Godt jeg havde et par rene underbukser inde i skabet, ellers var der krise!
D.B.M.D.B.M.Skrevet 11/03-05 20:42 
WOW!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/03-05 22:56 
*guhhhh tsiih guhhh tsiiih*

Jeg har da fået en del mere lyst til at se den nu efter denne flotte trailer end før... jaja, blasfemi at jeg ikke allerede står i kø udenfor nærmeste biograf for at sikre mig de aller-allerførste billetter, men der er nu også så meget andet og se frem til.
SumezSumezSkrevet 11/03-05 22:58 
Synes folk lyder overraskede. o_O
Den viser jo præcis, hvad man kunne vente og ikke andet, men fedt ser det da ud. Det er jo Star Wars.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 11/03-05 23:28 
Der er jo så mange der hader prequelsne.

Specielt Hayden, Jarjar og Jack Lloyd(young anakin)! Er det ikke nærmest en hade fanclub?

Det her er virkelig en film der ser syg ud.

Ikke præget af 1erens kiksede one liners... "Misa jarjar binks!! misa idiota" eller 2erens lidt vandede kærlighedshistorie... "ÅÅhhhhh.... Ani!!!"

Havde ingen forventninger til det... Troede bare det ville blive en bunke meningsløse CGI scener uden indhold eller en historie værd at bide tænderne i!;)

Så ja, jeg er meget overrasket!
Well crucify the insincere tonight...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 11/03-05 23:32 
Sumez>
Det er jo Star Wars.

Hvad det så betyder efterhånden.
Home is where the hardware is..
SøgAArdSøgAArdSkrevet 11/03-05 23:57 
Hvad egentlig med Luke?
Home is where the hardware is..
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/03-05 00:07 
Whiner og talentløs, men håret giver Mr. harmel kultstatus, også er han søn af Darth^_^

Han er vel med i Episode 3 som barn!

Man kan også se at the bad guy i episode 3 heller ikke er med i traileren.... Grevious:D~
Well crucify the insincere tonight...
JmogJmogSkrevet 12/03-05 00:41 
Man tør jo dårligt håbe det, men det ser faktisk ud til, at Lucas endelig giver fansene præcist hvad de vil have: Fokus på ondskab, forræderi og fortabelse. Ser forsigtigt frem til den.
jaesjaesSkrevet 12/03-05 00:50, rettet 12/03-05 00:54 
Jeg er vel en sur, gammel grædekone, men for mig manglede de to første film noget af det essentielle fra Episode IV-VI: Humor og troværdige personer med charme og en stærk personlighed, og det ser ikke ud til at være fikset i Episode III, da mange af de samme figurer (og skuespillere) går igen (logisk nok). Så jeg græder videre. Action, lokationer og stemning ser ganske vist ud til at være toplækker i Episode III, og ses skal den da.
SumezSumezSkrevet 12/03-05 16:41, rettet 12/03-05 16:42 
Jmog>
Man tør jo dårligt håbe det, men det ser faktisk ud til, at Lucas endelig giver fansene præcist hvad de vil have: Fokus på ondskab, forræderi og fortabelse.

Var det ikke det, han gjorde med Episode 2??
Jeg synes Episode 3 ser ud til at være mere af hvad vi fik i Ep2, og det er helt fint med mig.

jaes: Hvordan kan du sige at Episode 2 mangler humor? Der er LANGT større fokus på humor end i nogen andre film i serien, og hvis der er noget problem med den film i min bog, må det nok også ligge der, selvom jeg såmænd også mener at humor er et vigtigt element i Star Wars. Kærlighedsscenerne var omkring 5 minutter af hele filmen, det synes jeg ikke er noget at whine over.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 12/03-05 16:57, rettet 13/03-05 02:22 
Jeg kan sige det fordi, at _jeg_ mener, det forholder sig sådan :P

***spoiler space***




Du har ret i, at der er nogle enkelt-scener med fin humor. Fx scenen på Jedi-skolen, hvor Yoda er lærer og Yodas kamp til sidst. Scenen på fabrikken med robotterne synes jeg til gengæld var et mislykket forsøg på humor - lidt for søgt. Det er mere den generelle lunefulde humor fra de gamle film, jeg savner. I de nye film føles det IMO ofte for påklistret og som enkeltstående scener - tonen og ånden er næsten væk.

***/spoilers***

Det med kærlighedsscenen var vel ikke til mig, for den har jeg ikke snakket om.
SumezSumezSkrevet 12/03-05 17:03 
Tja, det er der vel noget om. Jeg er i hvert fald enig med dig i at humoren i Ep2 er for påklistret, men den havde nu også tendens til at være ret plat i de gamle film. :)
jaes>
Det med kærlighedsscenen var vel ikke til mig, for den har jeg ikke snakket om.

Nej, kan ikke huske hvem der nævnte det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 12/03-05 18:00 
ja det ser mega nice ud.. bare synd at uanset hvor god den end måtte være, kan den ikke hive de 2 andre op af rendestenen :(
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 12/03-05 18:16 
Alle film kan jo ikke være lige så gode som Constantine...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/03-05 18:20 
LMAO
Well crucify the insincere tonight...
KalicolaKalicolaSkrevet 12/03-05 21:46 
Wehner... Skal vi gå udenfor og ordne det? :)
For The Love Of The Game
JmogJmogSkrevet 13/03-05 15:16 
Sumez>
Jmog>
Man tør jo dårligt håbe det, men det ser faktisk ud til, at Lucas endelig giver fansene præcist hvad de vil have: Fokus på ondskab, forræderi og fortabelse.

Var det ikke det, han gjorde med Episode 2??

I Episode II skruede han primært op for action. Der var en smule mere med den mørke side, men langtfra nok. I EPIII ser der ud til at være en del mere. Traileren er selvfølgelig ikke nok til at bedømme, om det rent faktisk forholder sig sådan.
OkottaOkottaSkrevet 13/03-05 17:26 
R rated - det bliver den jo nok, trods alt, ikke.

Men jeg glæder mig.

Om Episode III
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 13/03-05 22:16 
Jmog>
I Episode II skruede han primært op for action. Der var en smule mere med den mørke side, men langtfra nok. I EPIII ser der ud til at være en del mere. Traileren er selvfølgelig ikke nok til at bedømme, om det rent faktisk forholder sig sådan.

Skal der være kæmpe fokus på den mørke side, før det er en god film? I episode 3, ja tak, men i f.eks. episode 1 giver det da ingen mening at fokusere på den mørke side af kraften. Akkurat som i den gamle trilogi. I første film er det noget, der er på afstand, i anden film trænger det sig på i slutningen, og i den tredje film er det i fokus. Ser ud til at være det samme med den nye trilogi.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 14/03-05 02:13, rettet 14/03-05 02:16 
Skal der være kæmpe fokus på den mørke side, før det er en god film?

Ja, når det desværre er det eneste manden kan lave tilfredssillende (fordi det ærligt talt er nemt), så ja.

I første film er det noget, der er på afstand, i anden film trænger det sig på i slutningen, og i den tredje film er det i fokus. Ser ud til at være det samme med den nye trilogi.

Det er netop mit problem med den nye trilogi. Den skulle have haft en helt anden handling som ville passe med mine ønsker om "dark side"-fokus. Ligesom vi har den galaktiske krig i de gamle film, skulle vi have haft klonkrigene allerede fra starten af den nye trilogi.

Alle tre film skulle så veksle mellem krigens udvikling (kloner brugt af alle stridende parter) og Anakins (voksen) oplæring. Palpatines besnæring af Anakin skulle så komme i løbet af toeren og treeren, samtidig med at krigen eskalerer for til sidst at blive vundet i starten af treeren. Et af resultaterne skulle så være Palpatines øgede magt, som ville sætte ham istand til at udrydde jediridderne.

Som det står nu, kommer alt det interessante, den nye trilogi kan byde på i den sidste film, hvilket er en skam. Jeg er også meget spændt på om det kaos, som bøgerne (godkendt af Lucas) beskriver med flere parter der bruger kloner kommer med.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/03-05 13:33 
Er jeg den eneste der synes at den trailer / teaser er rimelig kedelig?

I mine øjne er der alt for meget snak - og for få, hvis nogen, wow-øjeblikke.


I den første teaser fik jeg gåsehud og åndenød af hele: "Lord Vader! - Yes Master - Riiise" sekvensen.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
NaieraNaieraSkrevet 14/03-05 13:46 
Jeg havde store øjne da jeg så den. Vildt spændende.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/03-05 14:42, rettet 14/03-05 14:43 
Var det sarkastisk ment Naiera?:)


Jmog>
Det er netop mit problem med den nye trilogi. Den skulle have haft en helt anden handling som ville passe med mine ønsker om "dark side"-fokus. Ligesom vi har den galaktiske krig i de gamle film, skulle vi have haft klonkrigene allerede fra starten af den nye trilogi.

Jeg ved det ikke helt. Jeg synes at George Lucas har lavet den nye triologi ret godt, hvad angår handlingen.

Det som jeg synes er problemet er mere at meget af det er et totalt rod.

Episode 1: Liam Nesson(sp?) er en fantastisk skuespiller, men det er så tydeligt at både ham og Ewan nærmest ligner idioter når de står med de(Nu) dårlige effekter. Og selv den gang i 1999 var det lidt uimponerende, med den(dengang) kække "the Matrix".

Den her film var spild af historie og den føltes samtidig kort, som en slags trailer. De dramatiske situationer var nærmest blevet til "nå" øjeblikke, og alt for lang tid var blevet brugt på f.eks. Pod racing scenen og Jarjar Binks/Gungans figurene/undervandsbyen.

Og der hvor den blev interresant(for mig ihvert fald) var helt klart det politiske. Pludslig havde man et stort galaktisk epos af en planet(Coruscant) og man blev sat lidt ind i historien og reglerne med Jedierne.

Og jeg synes at Episode 2 byggede videre på det, ret godt, men alligevel føltes det også som om at der var for meget ubetydeligt.

I den her situation, Padme og Anakins kærlighedsforhold. Hvis jeg havde været Lucas ville jeg have fokuseret mere på sorgen over hans mor. Jeg føler også at det er mere end en følelse der har med "the dark side" at gøre, end kærlighed, selvom deres forhold i episode 2 også var et ret negativt paradox.

Og igennem disse to film er det som om at Lucas også har skulle samle andre tråde op. Jango/Boba Fett baggrunden, Anakins mors skæbne og alt det med C3PO og R2D2.

Du har ret i at det nok først bliver spændende i Episode 3, men jeg synes at ideen var god nok med hele den nye trilogi:-)

Jeg har dog aldrig læst bøgerne. Faktisk aldrig noget fra EU(Expanded universe):(


EDIT: Rettet engeliske ord til dansk. undskyld:( Ikke flere henstillinger.. Please! Jeg prøver at rette det:(
Well crucify the insincere tonight...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/03-05 14:59 
Endnu et sigende og brugbart indlæg fra Naiera.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Michael_Michael_Skrevet 14/03-05 16:09 
Valkyrie>
Whiner og talentløs, men håret giver Mr. harmel kultstatus, også er han søn af Darth^_^

Er ikke helt sikker på hvad du mener. Er det Mark Hamill du taler om? Håret, kultstatus?
Michael_Michael_Skrevet 14/03-05 16:26 
I bund og grund mister alle ting jo noget når man helt vælger at afmystificere det. Det er ikke anderledes med Star Wars.
NaieraNaieraSkrevet 14/03-05 17:05 
SeventhSun>
Endnu et sigende og brugbart indlæg fra Naiera.

Jeg mente hvad jeg skrev...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 14/03-05 23:09 
Wow, endnu en trailer, så hurtigt:
http://www.worstkind.com/Swe3_large.mov
:P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 15/03-05 01:00, rettet 15/03-05 01:03 
jaes>
Jeg er vel en sur, gammel grædekone, men for mig manglede de to første film noget af det essentielle fra Episode IV-VI: Humor og troværdige personer med charme og en stærk personlighed, og det ser ikke ud til at være fikset i Episode III, da mange af de samme figurer (og skuespillere) går igen (logisk nok). Så jeg græder videre. Action, lokationer og stemning ser ganske vist ud til at være toplækker i Episode III, og ses skal den da.

Jeg kan kun give dig ret, de gamle film var meget bedre.
Jeg elsker dem....En god historie og masser humor og action. Masser af sjove personer.
Der var lagt mere arbejde i at få en ordenligt historie
Der er en bedre Star Wars ånd i filmene.
Selv Skuespillerne er perfekt valgt.

De nye film er alt for overfladiske og kedelige, jeg tro ikke på at Star Wars 3 kan redde de 2 første fiaskoer (efter min mening). Jeg synes de er kedelig fordi historien er mega elendig og humor er væk.
Valget af Skuespiller er også meget uheldigt
Hvad laver f.esk Samuel L Jakson i en Star Wars film
Han hørre ikke hjemme i den rolle.

Jeg synes den er overfladisk fordi 80% af filmen er jo computer grafik. Selv Yoda er latterlig.
Nej han skulle have lavet filmene dengang
de andre var lavet. Så ville det have været en bedre sammenhæng i filmene.
Star Wars ånden var i de gamle film
De nye er uden Star Wars ånden Det kan mærkes og ses
i både Star Wars 1 og 2.

Det virker jo også latterligt at de har mere moderne våben i afsnit 1-2-3 end de har i 4-5-6
Og så vidt jeg ved forgår 4-5-6 jo efter afsnit 1-2-3
Bare det rumskibe de har er nye og ikke slidte som i 4-5-6
Ingen af rumskibene har så meget som en skramme.
Hvorfor holdte han ikke stilen.


Jeg mener dog at Star Wars 1 og 2 kunne være okay film hvis de ikke hed Star Wars men var en helt anden serie.
Geo Lucas skulle skamme sig.
Jeg fatter bare ikke hvordan en så genial mand kan ødelæggge en så brilliant trilogi.
Føj kan jeg kun sige...
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SumezSumezSkrevet 15/03-05 01:20 
Hvordan er våbnene mere "moderne"? Det er vel udelukkende et spørgsmål om design.

Ligeledes har dusørjægere, smuglere og rebeller vel nok bedre undskyldninger for at have slidte fartøjer end den kongelige flåde?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/03-05 08:45 
solid snake>
Det virker jo også latterligt at de har mere moderne våben i afsnit 1-2-3 end de har i 4-5-6
Og så vidt jeg ved forgår 4-5-6 jo efter afsnit 1-2-3
Bare det rumskibe de har er nye og ikke slidte som i 4-5-6
Ingen af rumskibene har så meget som en skramme.
Hvorfor holdte han ikke stilen.

Det burde da være åbenlyst... Ep. 1+2+3 foregår i en "guld alder" for jedi'erne og civilizationen - en tid med fremgang og generelt fred. Desuden følger man i filmene eliten, dvs. jedi'erne, Dronning Amidala, senatorerne, osv. som jo har pengene og magten til at have udstyret.
Men man ser også det modsatte på Tatooine.

Episode 4+5+6 foregår i tiden efter en lang krig og revolution hvor man primært følger rebellerne om ikke har det nyeste udstyr og alt omkring dem er lidt slidt og beskidt.
Men også her ser man det modsatte hos emperiet og Vader hvor alt er nyt og nypoleret.

Syntes at Lucas og designerne bag filmene har gjort det rigtigt godt - at trinvist lave en logisk overgang imellem den bløde og glatte arkitektur i Episode 1 og den mere industrielle og kantede i Episode 4.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/03-05 15:41 
Sumez>
Hvordan er våbnene mere "moderne"? Det er vel udelukkende et spørgsmål om design.

Det er endnu ikke set i virkelighedens verden, at man er gået fra strømlinet til stort kasseformet og klodset. Men sådan er det altså i Star Wars-universet.

F.eks. er walker'e i episode 1 og 2 langt mere "glatte" end de skrumlede AT-AT fra de "gamle" 4-5-6-film. De spydformede fightere, som Anakin-ungen drøner rundt i i 1'eren er også langt flottere designede end f.eks. X-wings... osv. osv.

Stort set alle maskiner ser mere moderne ud i den nye trilogi end i den gamle trilogi. Lucas kunne godt have gjort mere for at få denne bagvendte anakronisme nedtonet.

Anakinisme? Heh!
solid snakesolid snakeSkrevet 15/03-05 16:21 
Det besvare vel Sumez spørgsmål, så tak for det.
Og jeg kan kun give dig ret.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/03-05 16:37 
Hyakotake>
Det er endnu ikke set i virkelighedens verden, at man er gået fra strømlinet til stort kasseformet og klodset.

Det passer nu ikke.
Hvis du kigger på design af biler eks. er der jo biler fra 60'erne, der er langt mere bløde og strømlinede i deres design end helt nye biler.
Ferrari Testarossa f.eks er langt mere kantet end andre Ferrari modeller både før og efter.

Pointen er at: ja de nye rumskibe i Star Wars er mere runde, end de gamle. Men grunden til at du synes de ser mere moderne ud er fordi de er designet i din nutid, du er på den måde et produkt af din samtid.

Så kan man jo sige, at et strømlinet design er resulatet af en viden om aerodynamik, som man ikke havde i 70'erne, men omvendt er der jo ikke noget luft i rummet, så der er ikke rigtig nogen grund til at lave et rumskib strømlinet.

Og igen foregår Ep. 1 - 3 i en rig tidsalder, hvor der er penge og tid til at designe smukke æstetiske rumskibe, mens vi Ep. 4 - 6 følger de fattige rebeller, der nok ikke har ressourcer til den slags overfladisk pjat.

Designerne bag Skoda'er og Trabanter i østeuropa, var jo også udemærket klar over at en bil kunne designes flottere, og mere moderne end de gjorde - de satsede bare på funktionalitet i stedet.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 15/03-05 16:53 
SeventhSun>
Hvis du kigger på design af biler eks. er der jo biler fra 60'erne, der er langt mere bløde og strømlinede i deres design end helt nye biler.
Ferrari Testarossa f.eks er langt mere kantet end andre Ferrari modeller både før og efter.

For slet ikke at tale om alle de biler i Berlingo-stil, der er kommet frem de senere år. Kønne er de ikke...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/03-05 17:38 
I skal også huske på hvad Obi-wan siger i Episode 4! Noget I stil med; "It's an elegant weapon... from a more... "civilised" age! Before the dark times... Before the empire!"


Darth vaders hjelm i episode 3 ser også anderledes ud end den kommer til. Den er mere symetrisk.

Vi taler jo om fremtiden. Hvordan stilen kan se mere morderen ud når vi taler rumskibe og laserpistoler, forstår jeg ikke.

Jeg tror da at en af de ting der har udviklet sig i den nye film er at kloner har overtaget droidernes plads som kampenheder for det meste. Altså "cannonfooder".

Jeg tror dog at den onde i episode 3. "Grevious" vil have et paradoks parat til den påstand.

Jeg fik for et års tid siden lejligheden til at se skaberen af Samurai Jacks tegnefilm serie baseret på Starwars, kaldet "Clone wars" - Og for at sige det mildt, så er ham Grevious ret cool og special i forhold til andre droider vi har set:)

Jeg tror den eneste grund til at nogen af jer kan komme til den konklusion at de nye film er mere moderen end de gamle i rent design, er at vi ikke har set så store og episke slag i de gamle.

Åbningsscenen i episode 3 som er en kæmpe kamp i rummet mellem Seperatisterne og Republikken, kommer nok til at blive mere vildt end noget vi har set før - Altså hvad angår computereffekter.

Jeg tror at ILM vil blive så populær efter den her film.
Well crucify the insincere tonight...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/03-05 18:47 
SeventhSun>
Så kan man jo sige, at et strømlinet design er resulatet af en viden om aerodynamik, som man ikke havde i 70'erne, men omvendt er der jo ikke noget luft i rummet, så der er ikke rigtig nogen grund til at lave et rumskib strømlinet.

Mange af rumskibene er jo multifunktionelle og kan klare sig både i rummet (design er som du siger ligegyldigt mht. friktion) og i de forskellige planeters atmosfære (design absolut ikke ligegyldigt).

Men ellers kan jeg da godt se pointerne med gammel/ny stil (jeg ved INTET om biler, jeg gentager, INTET!) Det er nok også vigtigere at kværne 1000 klodsede AT-ATs ud af fabrikken end 900 lidt pænere modeller. Imperiet kører jo en typisk overvældelses-strategi.

"Clone Wars"-tegnefilmene er desuden KANON (ikke kanon, men "kaanån", øh, men, de er så også kanon, nå, nok om ordkløveriet). De foregår mellem Ep. 2 og 3 og "bygger bro" mellem filmene. (Jeg har lige fået DVD'en ind af døren).
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/03-05 19:14 
Yep.

For alle interesserede så kan man se afsnittene her. Ikke i særlig god kvalitet, men det er skam acceptabelt; http://www.starwars.com/clonewars/microseries/chapter/archive.html
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig