X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvor køber man Arcade PCB boards i DK?


Svar
ElgenElgenSkrevet 10/03-05 15:09 
Jeg er newbie her på forummet, har prøvet at søge på gamle
indlæg, men har ikke fundet noget brugbart.
-------------
Hvor i DK kan man købe arcade PCB'er, alt har interesse (både JAMMA og non-JAMMA); nogen der har web-adresser osv.?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 10/03-05 15:12 
Du burde nok rette henvendelse til RJK (Rune) som er at finde på dette forum. Han har en del(!) og ejer Sporup Arcade Museum.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 10/03-05 15:14, rettet 10/03-05 15:15 
Det ved jeg, men sælger han også?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 10/03-05 15:19 
Det skal jeg af naturlige årsager ikke kunne svare på, men du kan da prøve at skrive en privat besked til ham. Uanset om han sælger eller ej, så kan det være han kender til steder i DK hvor de gør.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KoludaKoludaSkrevet 10/03-05 15:22 
Jeg har også noget liggende.
Tjek evt. min side.

www.koluda.com
RJKRJKSkrevet 10/03-05 15:26, rettet 10/03-05 15:27 
Ja, han gør faktisk det hele ;)

Derudover er der selvfølgelig Koluda, der handler med boards, men mest har de lidt nyere ting. Ellers kan man vel sige, at vi "har været der" og ryddet de fleste steder. Der er nogle enkelte vi har holdt os fra, fordi de er deciderede svindlere, så dem kan man også ske at støde på.

Alle er generelt velkomne til at kontakte mig, inden de handler i arcade herhjemme, og så skal jeg nok guide dem objektivt.

EDIT: Ja, jeg skrev lidt langsomt...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 10/03-05 15:49, rettet 10/03-05 15:49 
Beklager. Havde lige glemt Koluda som også gør en del i arcade :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig