X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GT4 vil ikke virke!!


Svar
BaggyBaggySkrevet 09/03-05 11:06, rettet 09/03-05 11:12 
Har kæmpe problemer.. Alle mine spil, pånær netop indkøbte GT4 virker fint på min PS2, men altså ikke det spil jeg har glædet mig til i 1,5 år.

For ca 1,5 års tid siden fik jeg nyt laserhoved i PS2'en.

Jeg tænker om det kan være et problem hvis GT4 (ved ikke om det er) er brændt i dobbeltlag?

Håber nogle kan hjælpe.. for jeg er bare bitter.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
APHAPHSkrevet 09/03-05 11:44 
Dette er desværre ikke et enestående tilfælde. Har læst om en del andre med ældre PS2 modeller, der ikke kan afspille GT4.

Jeg tror den eneste udvej er at købe en ny PS2 :/
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BaggyBaggySkrevet 09/03-05 11:58 
DET DA SUPER LATTERLIGT !!! JEG GÅR AMOK:: JEG KØBER FANDME XBOX NÆSTE GANG :: ARHHHHGGGGGGG
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
BaggyBaggySkrevet 09/03-05 12:05, rettet 09/03-05 12:05 
Nogen der har interesse i et spritnyt GT 4 =?
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
RJKRJKSkrevet 09/03-05 13:10 
Du kan selvfølgelig få spillet byttet eller i værste fald pengene tilbage.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BaggyBaggySkrevet 09/03-05 13:44 
Har fået det byttet 1 gang ( køb i bog og ide).

Fik af vide at hvis det ikke virkede denne gang var det bare sur røv.

Er det ikke brud på købeloven hvis det ikke virker på alle PS2er og der ikke gøres opmærksom på dette ?
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
RJKRJKSkrevet 09/03-05 13:49 
Du skal selvfølgelig have pengene tilbage, hvis spillet ikke virker på din maskine.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BaggyBaggySkrevet 09/03-05 13:53 
Min bror der læser jura mener at andre også helst skal have haft lign problemer

:
tror du kan få en mangelsbeføjelse efter Kbl § 76 nr. 3 HVIS altså andre end dig har det problem du nævner

og så kan du hæve købet efter Kbl. § 78


men ellers bør jeg bare banke i bordet og kræve ?
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
RJKRJKSkrevet 09/03-05 14:05 
Det ville jeg da gøre. I værste fald har du vel otte dages returret eller sådan noget.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/03-05 16:20 
paasch>
Dette er desværre ikke et enestående tilfælde. Har læst om en del andre med ældre PS2 modeller, der ikke kan afspille GT4.

Hvor kan man læse lidt mere om dette? Hvis det er sandt er det da fuldstændig gak-gak.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 09/03-05 17:19 
Jeg har en v1 model fra launch i 2000 og kan fint spille GT4.

Så det kan måske være noget med den replacement-laser du har fået i ?
APHAPHSkrevet 09/03-05 17:43, rettet 09/03-05 17:44 
DeluxScan>
Hvor kan man læse lidt mere om dette?

Flere personer på GTplanets forum har i hvert fald brokket sig over det problem.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BaggyBaggySkrevet 09/03-05 19:24 
ja.. virkede også fint i butikken gamle ps2, men de gav mig mine penge tilbage, så er ok tilfreds selvom der er halvstort tudefjæs over at gå glip af GT4.. Indtil videre har kun Paasch overgået mig i bilviden her på sitet....
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
SumezSumezSkrevet 09/03-05 20:09 
Det er da noget pis!
Varen er jo reelt ikke defekt, så butikken har ikke pligt til at give dig pengene tilbage. Men hvis spillet ikke virker på alle PS2'er, som det burde, er ALLE kopier af spillet vel på sin vis defekte? Det burde reelt være distributørens hovedpine.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BaggyBaggySkrevet 09/03-05 23:20 
Ja. Men nu alligevel glad for den gode service og mine penge :D Butikken tager kontakt til distributøren nu.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
BaggyBaggySkrevet 09/03-05 23:23 
Iøvrigt ville det være dejligt hvis i havde et forslag til et andet godt spil jeg kunne købe i stedet. Eftersom jeg allerede har MGS 3 i US, er jeg helt blank.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
JAAJAASkrevet 10/03-05 01:56 
Shadow Hearts: Covenant!
Zzap!Zzap!Skrevet 10/03-05 19:42 
Du kunne jo passende købe et *sjovt* bilspil for pengene, nemlig Burnout 3.
Born to kill space
BaggyBaggySkrevet 10/03-05 20:52 
Har skam allerede Burnout 3 :D
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/03-05 16:10 
Syntes ligesom JAA at du skal få fat i Shadow Hearts: covenant! Det burde kunne underholde dig i lang tid.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BaggyBaggySkrevet 12/03-05 18:10 
hehe.. Vil nu hellere have et andet bilspil eller måske mercenaries.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig