X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Screenshots fra PSP og DS - Hvordan?


Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/03-05 14:22 
Jeg har brug for at lave mine egne screenshots fra de PSP og DS spil jeg anmelder, men hvordan? De skal ikke være i print-kvalitet, men skal kunne vises på nettet uden skam.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 08/03-05 14:52 
Frem med kameramobilen ;)
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
JmogJmogSkrevet 08/03-05 15:02 
Ja, det er faktisk den eneste udvej, når det er et apparat uden video-output. Ellers er der jo screenshots på spillenes sites. De er de eneste med developer kits, som kan lave billeder i høj kvalitet. Vi andre må nøjes med dem eller tage billeder med kamera.
BeanoBeanoSkrevet 08/03-05 16:03, rettet 08/03-05 16:05 
Der er ikke andet at gøre end at få bygget sår'en svend her:

http://www.edge-online.co.uk/archives/screenshooter.php


;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/03-05 16:12, rettet 08/03-05 16:14 
Eller vent til nørderne laver emulatorer.

EDIT: Ikke at jeg opfordrer nogen til at bruge disse naturligvis...
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 08/03-05 19:08 
Med et ordenligt digitalkamera, burde man kunne tage ganske pæne billeder.
Nogleordene er hurtig lukketid og manuel fokus.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CrishakeCrishakeSkrevet 08/03-05 20:08 
Ikke for at være træls, men er det ikke noget med, at udviklerne slet ikke vil se, man tager "selvlavede" billeder op på officielle sites?

/Cris
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/03-05 22:52 
Hvorfor dog det? Jeg havde ikke tænkt mig at manipulere med billederne.

Jeg synes bare det er sjovere når det er mine egne billeder og jeg synes ikke de skal diktere hvilke sider af deres spil som skal vises i mine anmeldelser. Samtidig er det trist at se de samme screenshots gå igen alle steder.

Jeg forestiller mig at de store udenlandske sites som IGN og Gamespot har metoder til det, og tænkte at nogen af jer tekniske hoveder havde nogen ideer. Men jeg må vel have fat digital-kamera og stativ :(
JmogJmogSkrevet 08/03-05 22:59 
IGN og Gamespot laver vel screenshots til de forskellige konsoller via et TV-capture kort i deres PC'er. Jeg kan dog ikke forestille mig nogen måde, de kan få hjemmelavede billeder fra en PSP eller DS. Har du set nogen, der kun var hos dem?
RJKRJKSkrevet 09/03-05 01:05 
Så godt som alle bruger officielle billeder direkte fra producenterne. Det er stort set kun på pc-spil, at der er undtagelser.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/03-05 08:20 
Hvorfor tror du det? Det er ofte tydeligt at se at f.eks. OXM tager deres egne screenshots. Men det er heller ikke noget problem på de "rigtige" konsoller, det gør jeg også selv. Problemet opstår kun i forbindelse de håndholdte.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig