X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

En god telefon?


Svar Sortering
MrCaseMrCaseSkrevet 07/03-05 21:02 
Jeg er i den lettere pressede situation at jeg hver dag er ved at smide min telefon ud af vinduet, mindst 2-3 gange...

...dette er jo naturligvis en uholdbar situation der nemt kunne ende med at nogen kom til skade.

Så jeg er på jagt efter en ny mobil.
Krav: Hurtig (altså responsiv), ikke for stor, og så må der ikke være mere end 200 kroners minimum forbrug om måneden knyttet til et evt. abonnement, lav pris (max. 600-700)

Nogen fornuftige bud?
Have you considered sucking less?
jaesjaesSkrevet 07/03-05 21:16, rettet 09/03-05 21:19 
Sony Ericsson K500i. Jeg gav fornylig 700 kr. med bundet 99 kr. forbrug i seks måneder hos Orange.

Det eneste der generer mig er, at telefonen tilsyneladende ikke husker, hvis jeg ændrer på lydstyrken ved spil, kameraudløser osv. (samtalelyden gemmes). Lyden er vel sat til "middel", også mener de, at det er fint. Det er til at leve med, men lydstyrken er lige i overkanten til nogle situationer IMO. Ellers fed telefon med mange nyttige funktioner.

EDIT: Det skal lige understreges at man (selvfølgelig) kan skrue ned for lydstyrken manuelt, så snart lyden(e) går i gang.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/03-05 18:05 
Nu ved jeg jo ikke helt hvilke funktioner du gerne vil have i din telefon. Men et nogenlunde fornuftigt bud er en nokia 2600. du kan købe den uden abonnement hos www.teleshopping.dk til den nette sum af 745 kr.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SøgAArdSøgAArdSkrevet 09/03-05 21:02, rettet 09/03-05 21:04 
Har lige købt en Nokia 1100. Er glædeligt overrasket! Ingen farveskærm, kamera eller andet unødvendigt lir. Bare 'pure cellphone'. Umenneskelig let at gå til og den fungerer bare godt.

EDIT: Prisen er 549,- uden abonnement på telmore.dk
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 09/03-05 21:12 
Jeg kan godt lide Samsungs klaptelefoner. E700/710, 450, 460 eller 330 er alle rigtig gode. Jeg nøjes med en 450, da det var den eneste man kunne få til en fair pris, med et helt normalt Debillos abonnement (så snart der er gået 6 måneder bliver den skiftet ud med en med skærm på klappen ;).

Jeg har overhovedet ikke et forbrug der kan retfærdiggøre de lettere vanvittige Kvantum abonnementer, men hvis du har det, er førnævnte telefoner jo alle til at købe for menneskepenge.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 10/03-05 12:05 
Jeg er med jaes; K500 og K700 (som kan fås meget billigt) er virkelig nogle fede telefoner.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig