X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 2 Spørgsmål?


Svar
nerosnerosSkrevet 07/03-05 10:30 
Jeg har længe tænkt på om det ikke var på tide at købe Halo 2 spillet, men er det så godt som folk siger eller rettere sagt som folk skriver i anmeldelserne derude i den store verden? Jeg må sige at jeg var vild med det første Halo spil og kunne ikke slippe det igen.

Men jeg har hørt at der er bosser i Halo 2 og det bryder jeg mig ikke om.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 07/03-05 10:34 
Spillet er lige så godt som anmelderne siger.

Der er tre fjender i løbet af spillets 13 baner, man kan betegne som bosser. Så ja - der er bosser, men i meget begrænset omfang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 07/03-05 10:39 
Og hvis du var så grebet af Halo 1, så ville det da næsten være dumt ikke at købe 2'eren.
Den kan endda erhverves til næsten ingen penge mange steder.
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 07/03-05 10:43 
Når du var vild med det første Halo, så SKAL du spille 2'eren.

Spillet holder.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
nerosnerosSkrevet 07/03-05 10:55 
okay så er der vist ingen tvivl om at jeg må ha det spil.
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 07/03-05 17:18 
Du tror ikke på anmelderne, men du tror på tre af de største Halo-fanboys herinde? ;pp
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 08/03-05 01:48 
Nerosretro>
Men jeg har hørt at der er bosser i Halo 2 og det bryder jeg mig ikke om.

Så er det næsten helt sikkert, at du ikke vil kunne lide dem i Halo 2. Jeg bryder mig heller ikke om dem. Heldigvis er der så meget andet at holde af i spillet.

Er du i besiddelse af Live, er spillet næsten perfekt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 08/03-05 14:10 
At kalde Halo 2's Live del for næsten perfekt, er meget stærke ord.

Hvis spillet fik en velfungerende co-op del, over Live, så ville det være en mint online del.

Som den er nu, så er den kun god / meget god.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/03-05 11:11 
Da jeg første gang hørte, at nogen mente at der var bosser i Halo 2, blev jeg meget overrasket. Hvad? Hvor?

Vi snakker altså ikke Super Mario end-of-level monsters her.


Halo 2 spiloplevelsen er én lang ubrudt sekvens lissom i Halo.
(Bortset fra cutscenes osv selvfølgelig)
En gang imellem støder man på et monster, der er sværere end de andre, og det skal man bruge lidt længere tid på.
Og få gange kæmper man så mod en unik fjende, jeg kan ikke se hvad problemet er i det.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DarkenDarkenSkrevet 09/03-05 20:00 
SeventhSun>
Halo 2 spiloplevelsen er én lang ubrudt sekvens lissom i Halo.

ikke helt, uden at spoile (håber jeg), så skifter det lidt i spillet (vil helst ikke uddybe), og det er fedt nok, men det er lige som at skifte gear fortideligt i et racer spil, det tager lige lidt tid for at komme op i fart igen (IMHO).

Men det er helt klart et køb værd.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig