X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MS fordobler staff til Halo 3!


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 06/03-05 18:32 
Microsoft, where 65 people worked for more than two years to develop "Halo 2," is doubling staff for the next installment, Allard said.

:O

Gad vide så om de vil prøve at få Halo 3 med som et launch spil til Xbox 2?

Det virker sindssygt at have 130 mennesker på et spil! De må have travlt^_^

Hmmm.....
Well crucify the insincere tonight...
SephirothSephirothSkrevet 06/03-05 18:48 
Tror snarere, det bliver en PS3 lancerings-titel (skal ikke misforståes), som IGN tidligere nævnte i sin rygtesektion.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
dRxLdRxLSkrevet 06/03-05 19:00 
Kan man andet end misforstå "ps3", du må venligst uddybe lidt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 06/03-05 19:02 
Det er vel en titel der skal være klar på Microsofts maskine på samme tid som PS3 udkommer.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 06/03-05 19:04 
Ville det så være et realistisk bud, at Microsoft Game studios, Rare, Bungie etc sidder med Xbox developer kits 2 nu og fimser med den nye teknologi?

Hvis det virkelig vil køre på G5 prossesor og med ATI kort*drool*!

Der er så mange kræfter i en G5!
Well crucify the insincere tonight...
SephirothSephirothSkrevet 06/03-05 20:13, rettet 06/03-05 20:14 
dRxL>
Kan man andet end misforstå "ps3", du må venligst uddybe lidt.

Hvad Naiera sagde..
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
MrCaseMrCaseSkrevet 07/03-05 08:42 
Det lidt ironiske er, at projektet kørte lidt af sporet for dem med Halo 2. Og det var til dels begrundet med det store projekt.
Så der skal nogle nye kræfter ind og lave noget effektiv projekt-styring hvis det skal lykkedes at tøjre sådan et stort projekt.
(Jeg henviser til det der bliver sagt i den udsendelse der er på extra-disken med Halo 2. Og man kan også godt mærke på spillet, især Single-player-delen at der er blevet lavet en del om i 11. time)
Have you considered sucking less?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/03-05 09:26 
Kan man??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 07/03-05 09:27 
Hvis resultatet af et stort projekt igen bliver generationens i særklasse bedste fps, så er det da ok med mig...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
enfenenfenSkrevet 07/03-05 10:03 
PalleJensen>
Kan man??

Ja!
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 07/03-05 10:05 
Ja, det bliver mere eller mindre sagt direkte :)
OkottaOkottaSkrevet 07/03-05 10:12 
At Halo 2 var rushed, er et faktum der har været kendt længe.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
WehnerWehnerSkrevet 07/03-05 10:21 
Jeps, ud ad døren i en fart. Typisk EA-stil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 07/03-05 10:31 
Det hjælper altså ikke meget, at du prøver at tysse ned på det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/03-05 22:27, rettet 07/03-05 22:29 
Wehner>
Jeps, ud ad døren i en fart. Typisk EA-stil.


Det er vist mere Okotta stil, at kalde det et faktum. Et faktum er vel noget der kan bevises eller dokumenteres - Okotta, kan du BEVISE, at Halo 2 blev rushed?? Hvis ikke, så lad være med at komme med sådanne platte udtalelser...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ValkyrieValkyrieSkrevet 07/03-05 22:40 
MrCase>
Det lidt ironiske er, at projektet kørte lidt af sporet for dem med Halo 2. Og det var til dels begrundet med det store projekt.
Så der skal nogle nye kræfter ind og lave noget effektiv projekt-styring hvis det skal lykkedes at tøjre sådan et stort projekt.
(Jeg henviser til det der bliver sagt i den udsendelse der er på extra-disken med Halo 2. Og man kan også godt mærke på spillet, især Single-player-delen at der er blevet lavet en del om i 11. time)

Pre order DVDen var i rigtig lækker kvalitet.

Det der kom bag på mig, var at Bungie. Jeg tror det var Parson - Der sagde at på E3 2003, så anede de overhovdet ikke hvad der skulle ske med spillet.

Det kom enormt bag på mig fordi de havde lavet sådan en fantastisk demo med lyd, historie, voice acting, musik.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro. Jeg ved bare efteråret-vinteren 2004 var en sindssyg tid, med få meget hype af for mange mennesker, som gav mange skuffelser. Og jeg henviser her til alt; Pirates, EQ2, WoW, HL2, Halo 2, Metroid Prime 2, MGS, VJ2, Paper Mario, MA2 etc.

Forventningerne over hele linjen har bare været forkert, og personligt synes jeg bare at det virkede som en overflow af spil der prøvede at komme op på toppen. Nogen blev skuffelser, mens andre bare blev glemt, og nogen undervuderet.
Well crucify the insincere tonight...
OkottaOkottaSkrevet 07/03-05 23:01 
PalleJensen>
Okotta, kan du BEVISE, at Halo 2 blev rushed??

Ja.

Men Bungie gør det bedre og mere stilfuldt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 08/03-05 01:57 
Wehner>
Jeps, ud ad døren i en fart. Typisk EA-stil.

Ja, det er skam dårlig stil, kun at give tre års udviklingstid til spillet :P
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 08/03-05 08:20 
I hvert fald, når de ikke kan udnytte tiden bedre...

Jeg håber da, at Halo 3 bliver en bedre oplevelse end den sidste forgænger.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 08/03-05 08:24, rettet 08/03-05 08:28 
Okotta>
PalleJensen>
Okotta, kan du BEVISE, at Halo 2 blev rushed??

Ja.

Det er bare at se extras DVD'en der medfølger filmen - fremgår ret tydeligt at der skete store ændringer i slutfasen af spiludviklingen.
Men om ordet "rushed" er det rigtige ved jeg ikke helt...
OkottaOkottaSkrevet 08/03-05 14:07, rettet 08/03-05 14:07 
Enfen>
I hvert fald, når de ikke kan udnytte tiden bedre...

Præcist; Det er det som er problemet med forskellige ting, i Halo 2.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KilroyKilroySkrevet 08/03-05 14:18 
Det kunne vel også tænkes at Bungie hyrer flere ansatte for at kunne udvikle et andet spil? Bungie har sagt at deres næste projekt ikke er Halo 3, og man kunne jo tænke sig at den ekstra bunke ansatte skulle kigge på dette nye projekt?
Kilroy Was Here
PlaykidPlaykidSkrevet 08/03-05 15:02 
Det er ikke Bungie der har sagt det, saa jeg ved nu ikke hvor meget jeg vil tro paa det.
Som sagt sagde de selv at deres naeste spil ikke ville vaere Halo, men man kan jo haabe.
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 08/03-05 15:08 
Jeg vil æde min gamle hat på at Bungie allerede er i gang med Halo 3, ganske som Square er i gang med næste FF og DQ, Nintendo er i gang med næste Zelda og Mario, og Capcom er i gang med næste Street Fighter og Street Fighter og Street Fighter.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AnastacioAnastacioSkrevet 08/03-05 15:13 
Måske, måske ikke - ved ikke, hvad jeg skal tro :P

Men nu er det sådan at det rent faktisk er officielt at Square er igang med FFXI, Nintendo er igang med Mario og Zelda og Capcom er igang med ResidentEvil5, hvorimod Halo3 ikke er officielt.

Men mon ikke Bungie er eller snart går igang med Halo3, 2'eren fik jo enorm succes. Men de skal nok først være færdig med deres nuværende spil ^^
Winners make it happen, Losers let it happen!
KilroyKilroySkrevet 09/03-05 12:36 
game killer>
...er officielt at Square er igang med FFXI,

Som tiden flyver, Game killer;) Square er faktisk igang med FFXII.
Jeg ved det sikkert er en stavekjeld men alligevel:)
Kilroy Was Here
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/03-05 13:40 
De har arbejdet på FFXII i 100 år! Det siges at på et tidspunkt var FFXII Faktisk længere i udvikling end, FFXI!

Fandt den her nyhed fra 23 Juli, 2003; http://ps2.ign.com/articles/430/430955p1.html

Ikke for at gå off topic, men jeg tror at dette FF bliver ret vildt.

Kan slet ikke fatte at de freakin random battles er væk!:-)
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig