X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gran Turismo 4 scans


Svar
RonaldoRonaldoSkrevet 03/05-03 01:04, rettet 03/05-03 11:22 
FreddiE skal ha' en PS2... igen...

UPDATE:
http://members.fortunecity.com/jozefx/mix.jpg

Jeg tror faktisk at det her spil bliver bedre end at køre med rigtige biler... næsten.
FanboyFanboySkrevet 03/05-03 08:17 
Jeg tør ikke tænke på hvordan det ville se ud på Xbox. Det ser godt nok lækkert ud!
dRxLdRxLSkrevet 03/05-03 08:38 
pft. jeg vil tro det når jeg ser det. GT3 havde også nogle helt vilde screens før det kom ud, mens virkeligheden viste sig at være en ganske anden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RitesRitesSkrevet 03/05-03 10:35 
Det er fandme grimt!

Det første Ridge Racer var 100x flottere!
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 03/05-03 10:57 
bortset fra det rent faktisk ligner fotografier ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RitesRitesSkrevet 03/05-03 11:05 
Ja, men nu skal det jo ligne biler, ik'!
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 03/05-03 11:14 
bilerne på billede 2 fra venstre ligner da rigtige biler. Det ligner et fotografi !
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RitesRitesSkrevet 03/05-03 11:24 
Ja, men et fotografi er 2D!

Herre-grimt.
» a winner is you «
enfenenfenSkrevet 03/05-03 11:40 
Billederne ser ok ud, men jeg tvivler på, at GT4 kommer til at se sådan ud, når det engang kommer ud. Det ville i hvert fald kræve en harddisk i PS2'en, da den efter min mening, har for lidt ram.

Det kan jo være, at vi bliver overrasket og det vil jo være godt for min PS2, som ikke har været rørt, siden jeg fik min Xbox. Det ville i hvert fald også kræve, at AI'en er meget bedre end de gamle GT spil - gider ikke se biler køre på skinner.

Jeg tvivler dog.
What is the Matrix?
quadquadSkrevet 03/05-03 13:56 
Spillet måtte gerne ende med en grafik der så sådan ud :) Meeeeeeeeeeen ;P
jaesjaesSkrevet 03/05-03 15:40 
De første mange GT3 billeder, var fra replayet, det samme er sikkert tilfældet her...
jaesjaesSkrevet 03/05-03 17:45 
De ligger også her i højere opløsning...

GT4 - 56 k warning!
RonaldoRonaldoSkrevet 03/05-03 19:33, rettet 03/05-03 19:39 
Mit personlige problem med de scans er billedkvaliteten, altså ikke selve scans'ne men selve spillet, ingen jaggies, ingen trapper? Det er vel muligt hvis billeder er taget fra dev kit'sne?

Enfen >
Billederne ser ok ud, men jeg tvivler på, at GT4 kommer til at se sådan ud, når det engang kommer ud. Det ville i hvert fald kræve en harddisk i PS2'en, da den efter min mening, har for lidt ram.

En harddisk ville stadig aldrig løse det problem, den er alt alt for langsom til at virke som seriøst hukommelse.
enfenenfenSkrevet 03/05-03 22:35 
Nu skriver jeg jo også at jeg tvivler på, at det kan lade sig gøre.

Men en harddisk - brugt som virtual memory - er bedre end ingen ekstra hukommelse.
What is the Matrix?
quadquadSkrevet 03/05-03 22:51 
Tror nu stadig ikke det ville hjælpe :)
Måske hvis de loadede hele spillet ind på harddisken og kørte det derfra ;D
jaesjaesSkrevet 28/06-04 17:57 
Der ligger nogle nye streamede videoer på the-magicbox.com. Paris ser sq godt ud. Meget mere stemningsfuld end i PGR2 IMO.

http://www.playstation.jp/ch/pv/asx/mv_gt4_paris_qv.asx
http://www.playstation.jp/ch/pv/asx/mv_gt4_paris_dv.asx

NB. Det kører ikke super hurtigt, da serveren ligger i Japan.
enfenenfenSkrevet 28/06-04 18:17 
Det ser ok ud. Jeg håber så bare, at AI'en er i top, eller i hvert fald meget bedre, i forhold til ditto i GT3.

Jeg kan dog huske, at grafikken var en del pænere i GT3, når det var replays man så. Så mon ikke, at det samme er tilfældet i GT4?

Det kan være, at jeg bliver glædeligt overrasket :)

Er der forresten nogen, som har prøvet demoen af GT4 og eventuelt kan fortælle lidt om den?
What is the Matrix?
jaesjaesSkrevet 28/06-04 18:33 
Enfen>
Jeg kan dog huske, at grafikken var en del pænere i GT3, når det var replays man så. Så mon ikke, at det samme er tilfældet i GT4?

Jo, videoerne er ret sikkert replays :)

Jf. folks erfaringer med Prologue, så skuffer grafikken, bortset fra bilerne. Men jeg synes de fleste glemmer, at der er mange flere detaljer omkring banerne, så polygontallet er uden tvivl væsenligt højere end i GT3.

Og så kan der jo nå at ske en del finpudsning fra Prologue til GT4.
APHAPHSkrevet 28/06-04 19:03, rettet 28/06-04 21:03 
Jeg synes at disse film er imponerende..i hvert fald rent grafisk. Det skal så siges, at jeg tvivler meget stærkt på, at spillet bare tilnærmelesvis kommer til at se så godt ud ingame. Jeg har set GT4 Prologue blive spillet, og grafisk virkede spillet kun forbedret en smugle samlignet med GT3. Prologue er svjv en build fra 2003, så spillet som det står i dag, er selvfølgeligt blevet forbedret på mange punkter, men ligefrem så meget forbedret tvivler jeg på.

Jeg har ikke kunne finde en ingame film (med hud) fra GT4, men her er en fra Prologue:
link ordentligt

Men ligegyldig hvor grafisk imponerende spillet bliver, så kan det hele være fuldstændigt ligegyldigt, hvis spillet lider af de samme alvorlige fejl som sin forgænger...
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 28/06-04 20:30 
Ja, den video er så ikke imponerende. Jeg synes også, at bilen ligger meget uroligt på vejen. Det kan selvfølgelig bare være den ene.

PS.
Ret linket Paasch. Det refererer til http://ftp://.....
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 28/06-04 20:58 
Linket virkede ikke fordi en Mod åbenbart har smidt det ned de rubrikker der er beregnet til links, men det hjælper bare ikke så meget, når der ikke må stå http foran det jeg linkede til...

Link rettet.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
jaesjaesSkrevet 28/06-04 23:43, rettet 28/06-04 23:44 
Jeg kan godt huske denne film. Jeg synes det ser lækkert ud, som sagt fordi grafikken er meget detaljeret omkring banerne. Det er ikke en overraskelse synes jeg, at teksturer og effekter ikke bliver væsenligt forbedret fra GT3, når de tilsyneladende har prioriteret, at gøre mest ud af detaljegraden.

Desværre er det ikke engang 100% sikkert, at det er in-game fordi der er HUD, da der også er dette i replays. Men det _ligner_ nu in-game sammenlignet med GT3.

AI´en var forhåbentlig ikke implementeret da klippet blev lavet ;)

Mener faktisk ikke engang, at den er fuldt implementeret i Prologue, men kan ikke huske det med sikkerhed.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 29/06-04 01:06 
Jeg tror PS2'eren har gjort, hvad den kunne for at imponere mig grafisk. Jeg spår grafik som i GT3.

Hele ideen med "fotorealistiske" baggrunde finder jeg tåbelig. Baggrundene er i de fleste spil blot et fotografi - eller en 'udsigt' om man vil, så hvorfor Polyphony er ved at genopfinde den dybe tallerken, det ved jeg ikke - men én ting ved jeg: Der bliver ikke polygon landskaber og bjerge, som nu engang ser bedst ud.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
NaieraNaieraSkrevet 04/08-06 22:48 
Er der monstro nogen der ved, om der også er 1080i i PAL-udgaven?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig