X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ong-bak


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/03-05 13:41 
Hvor kan man få fingre i Ong-bak?

Ong-bak
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JuggernautJuggernautSkrevet 06/03-05 22:54 
Her bl.a.:

HK Flix
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Per SPer SSkrevet 06/03-05 23:10, rettet 06/03-05 23:18 
Den DVD version (HK Flix) er uden engelske undertekster. Ikke at det betyder så vildt meget i denne film, men det er selvfølgelig klart at foretrække.

Der er en dansk tekstet udgave på vej fra Asian Vision (dog først til juli) og engelske Hong Kong Legends forbereder en special edition (ingen dato). Franske Luc Besson har også købt filmen til europæisk distribution, men den udgave vil være trimmet/omklippet og indeholde et andet soundtrack (undgå venligst).

Disse 2 online shops har begge haft en engelsktekstet (uklippet) DVD udgave af Ong Bak til salg billigt:

www.redsundvd.com
www.hkdvdstore.com

Begge shops er afprøvet og varene blev leveret indenfor 1 uge.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/03-05 10:22 
Jeg kender ikke til Redsun, men jeg ved at Hkdvdstore sælger kopi-varer. Det er IKKE en officiel udgivelse!

Jeg har købt to gange fra Hkdvdstore, og selvom kvalitet og omslag er ganske pæne, er der stadig tale om farvekopierede omslag og "almindelig" kopi-brændingsudgaver... så er folk advaret.
KillgoreKillgoreSkrevet 07/03-05 10:59 
Jeg købte Ong-bak fra HK dvd store, fik den inden for en uge, men det var en kopi i dårlig kvalitet.

Men en super film. Jeg er super nede over at jeg ikke vidste at den blev vist på Copenhagen film festival.
WehnerWehnerSkrevet 31/03-05 00:14 
Filmen er fantastisk. En af de aller bedste fra Asien jeg har set (hvilket faktisk siger en del - jeg er nede med Hyakotake).

Den skal simpelthen ses. Vil nu også gerne se, hvad Luc Besson gør ved den.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 31/03-05 11:40 
I skulle tage og se Kung Fu Hustle, den er alt for vild. Noget af det bedste jeg længe har set, den er for vildt!!!

Glæder mig også til at se ong bak
For The Love Of The Game
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 05/04-05 11:36 
Måske lidt sent at sige det, men udgaven hos Red Sun er også en kopi. Pt er der ikke en engelsk tekstet udgave på gaden, der ikke er en bootleg.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 05/04-05 11:57 
Hvis ikke jeg tager meget fejl er han meget smidig, lidt vildt der hvor han hopper igennem den rulle pigtråd, ser sku vildt ud :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
GakuGakuSkrevet 05/05-05 20:14 
Når man har set Ong Bak og bare må have mere thai-film, er "Born to fight" den rigtig vej at gå.

For hvordan kan man ikke elsker en film, hvor en 6 årig pige ligger wupass på en voksen mand.

imdb
PalsgaardPalsgaardSkrevet 06/05-05 06:56 
Helt enig baku! Jeg glæder mig specielt meget til Tony Jaa's næste film Tom Yum Goon, havde engang en trailer og den ser rigtig vild ud!

Tom Yun Goon
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
BeanoBeanoSkrevet 06/05-05 11:59, rettet 06/05-05 11:59 
Ong-Bak er temmeligt overvurderet IMO.

Ok, der er en del flotte og meget imponerende stunts i filmen som med nød og næppe gør den værd at se. Men historien, skuespillet og instruktionen er så elendigt at man sidder og krummer tæer :!

Som Darknon også nævner, så er Kung Fu Hustle en film man hellere skal se først. Ikke nogen egentligt hard-core action film, men mere en langt-ude action komedie med masser af charme og humor :)
Meget lig samme stil som Shaolin Soccer og God Of Cookery som den samme fyr (Stephen Chow) også har lavet.
WehnerWehnerSkrevet 06/05-05 12:05 
Hvis man ser kampsportsfilm for historien, så er der da vist noget, man har misforstået...

Ong-Bak er den ægte vare.

Men bevares, Stephen Chows fjollerier er da meget sjove.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 06/05-05 12:52, rettet 06/05-05 12:56 
Typisk...

Nej, man ser ikke kamsportfilm (som du kalder det) for historiens skyld - men det skal gerne være sår'n at man ikke sidder og krummer tæer og keder sig med fingeren på stop-knappen imellem kampscenerne. Det gør Ong-Bak.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/05-05 13:14, rettet 06/05-05 13:15 
Så når du har set 'Ong-Bak' har du krummet tæer og kedet dig i, hvad, 10 minutter sammenlagt? :-)

Jeg er med på at thailandske piger græder RIGTIG irriterende, men derudover er der meget få (hvis nogen overhovedet) "døde" scener, som til fulde opvejes af den enorme mængde kvalitetsbevidst bøllebank.
BeanoBeanoSkrevet 02/11-05 13:14 
Ong-Bak (Asian Vision udgave) set i Stereo Studio til 49,-
ValkyrieValkyrieSkrevet 02/11-05 13:28 
Hehe... Kung Fu Hustle er ret crappy i forhold til Stephen's Shaolin Soccer IMO:)

Dog tror jeg at Ong-Bak skulle være en hel del mere seriøs. Jeg har desværre ikke fået den set.


Men en anden rigtig fed film i burde se er Danny the Dog/Unleashed med Let Li, Morgan Freeman og Bob hoskins.
Det er virkelig en vellykket Jet Li film på engelsk... Den bedste han har lavet ovre i vesten.

Det er virkelig nice at han har gået væk fra de der pinlige Jet Li-DMX gangsta kung fu film:P
Well crucify the insincere tonight...
NaieraNaieraSkrevet 02/11-05 14:37 
Beano>
Ong-Bak (Asian Vision udgave) set i Stereo Studio til 49,-

Sejt. Det var egentlig ret hurtigt. Jeg ved da vist godt hvad jeg lige samler op i morgen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
silverstarsilverstarSkrevet 02/11-05 17:18 
Hmm, der er vist delte meninger. Jeg fandt selv Ong Bak middelmådig, men var vel underholdt af Kung Fu Hustle... Smag og behag :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/11-05 09:20 
Naiera, vil du være flink at chekke om Asian Vision-versionen er den irriterende "Luc Besson"-udgave, eller den originale thailandske version?
NaieraNaieraSkrevet 03/11-05 09:50 
Ja, det skal jeg da lige holde øje med. Selvom jeg ikke helt ved, hvad jeg skal lede efter... ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/11-05 12:52 
Oh, jamen, så hør her:

Hvis der er fransk lorte-hip hop på lydsporet som næsten overdøver effekt-lydene er det Luc Bessons version.

Der er desuden (mindst) et klip, hvor de efter min mening piller lige lovligt meget ved en af hovedpersonernes baggrund. Men hvis man ikke har set begge versioner gør det ikke så meget for det "færdige" produkt.
NaieraNaieraSkrevet 03/11-05 17:38 
De havde den ikke i Bruun's. Jeg var for doven til at gå ned i Ryesgade. De har før haft problemer med at få Asian Vision-tilbudene ud i de forskellige butikker.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/12-05 00:12 
Nåååårrrrrhhh, "efterfølgeren" til 'Ong-Bak' kaldet 'Tom-Yum-Goong' er vild!

Der er endnu vildere fights end i 'Ong-Bak'. Og en 3 min 45 sek lang onetake fight/action-scene, som bare er SÅ flot koreograferet. Og skrækkelige sprogspastiske thailændere, der snakker engelsk, som man kun forstår 10% af. :-)

Køb! Køb! Køb!
WehnerWehnerSkrevet 10/12-05 01:01, rettet 10/12-05 01:03 
Jeg vil godt støtte op om, at den film er et must, hvis man kan lide kampsport-film.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/12-05 23:07 
Naiera>
De havde den ikke i Bruun's. Jeg var for doven til at gå ned i Ryesgade. De har før haft problemer med at få Asian Vision-tilbudene ud i de forskellige butikker.

Har lige købt den i butikken nede på Ryesgade, så det er bare med at få lettet endskiverne ;)
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 10/12-05 23:11, rettet 10/12-05 23:12 
Jeg købte den i TP for nogle uger siden.

Temmelig mange DVD'er siden ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 11/07-08 07:33 
Tony er tilbage...

Ong Bak 2
KalicolaKalicolaSkrevet 11/07-08 09:32 
Den ser rigtig cool ud. Fedt at den går lidt mere over i kung fu, fedt der er våben med, fedt at han kæmper i arenaer, fedt at det ikke kun er knæ og albuer. fedt fedt fedt :)
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig