X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play:Right forening?


Svar
3of193of19Skrevet 05/03-05 12:44 
Jeg ved ikke om den har været oppe og vende før, men ville det ikke være muligt at stifte en Play:Right forening?
Jeg tænker meget med henblik på vores problemer med at skaffe lokaler til spiltræf i København.
Jeg var en overgang medlem i Trekkies.dk og de har tilgang til vildt lækre lokaler på Den Kongelige Veterinær- og Landbohøjskole (sandsynligvis fordi de er en forening, havde tænkt mig at undersøge hvor meget de giver for det).
RJKRJKSkrevet 05/03-05 12:52 
Teknisk set er vi en forening. Det skulle fremgå helt af FAQ'en.

Men der skal stadig laves en masse benarbejde i København, jo...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SarnathSarnathSkrevet 05/03-05 13:47 
Hvis P:R var en forening burde de da godt kunne få lokaler. Komunen skal da stille lokaler til rådighed når man er en forening.
The dictionary defines "wedding" as... The process of removing weeds from one's garden - Homer J. Simpson
SumezSumezSkrevet 05/03-05 13:49 
"Kommunen" er jo i dette tilfælde ikke København.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 05/03-05 13:59 
Problemet som vi har oplevet er netop, at den slags regler er lavet til foreninger med base i én kommune. Når man dækker hele landet, som vi gør, så er der pludselig ingen hjælp at hente...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 05/03-05 14:28 
Men Trekkies.dk er også landsdækkende, og de ser ikke ud til at have problemer med at få lokaler...
RJKRJKSkrevet 05/03-05 14:35 
Måske ser kommunerne forskelligt på det. Vi har snakket med Århus Kommune, og de er mildt sagt ikke positivt stemte. Men det kommer selvfølgelig også an på, hvad man er ude efter :) Hvis det drejer sig om lov til at låne nogle klasseværelser på en skole i en weekend, så er det sikkert ganske muligt. Men igen: det er nogle københavnere der må tage den kamp :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SarnathSarnathSkrevet 05/03-05 15:40 
Man kan a bare oprette en forening i flere komuner under samme navn. Det skulle der vel ikke være noget problem i?
The dictionary defines "wedding" as... The process of removing weeds from one's garden - Homer J. Simpson
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig