X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilke "festspil" til xbox?


Svar
KjartMANKjartMANSkrevet 03/03-05 23:28 
Jeg ved ikke helt hvad man kalder den slags spil: Men dem jeg tænker på er spil hvor man deltager på anden vis end blot ved joypaddet. Ligesom Playstations' Singstar. Hvadfor nogen kan man får til xbox, og er der nogen specielt anbefalelses værdige?
WehnerWehnerSkrevet 03/03-05 23:43 
Dancing Stage Unleashed
Dance UK

som jo bruger dansemåtter.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dchangdchangSkrevet 04/03-05 09:46, rettet 04/03-05 09:47 
Fuzion Frenzy, og i særdeleshed banerne Sumo og Twisted System. Den sidstnævnte bane er fuldstændig vanvittig sjov, især med øl. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
OkottaOkottaSkrevet 04/03-05 10:56 
Kung Fu Chaos.

Det er genialt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
nerosnerosSkrevet 04/03-05 10:59, rettet 04/03-05 12:09 
Burnout 3 er fantastisk hvis man spiller partycrash. Det har mig og gutterne spillet nogle aftener med øl og højt humør. ski skægt!
Bashful Neophyte
KeenKeenSkrevet 04/03-05 11:48, rettet 04/03-05 11:48 
Mashed
WehnerWehnerSkrevet 04/03-05 11:52 
Det, manden beder om, er:

KjartMAN>
spil hvor man deltager på anden vis end blot ved joypaddet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KjartMANKjartMANSkrevet 06/03-05 21:36 
Mange tak for svarene!
Som Wehner siger, var det spil hvor man ikke bruger joypad, jeg egentlig ledte efter. Når det er sagt, så har både, Kung Fu Chaos, Fuzion Frenzy og Mashed vakt min interesse.
Og jeg har lige et par spørgsmål:

Kung Fu Chaos får dårlig anmeldelse på ign. Men er det godt i virkligheden?
Fuzion Frenzy er fra 2001, holder det stadig?
Er Mashed bare en xbox version af micromachines?

Og så tilbage til spillene uden joypad.

Jeg har ikke haft nogen erfaring med pistol-spil til xbox. Er de noget værd? Og er der nogen hvor man kan spille flere samtidig?

Og hvordan er dansespillene? Bliver de ved med at være sjove i længden? Og hvis man skal ud og investere hvilket skal man så købe?

Og til sidst. Findes der virkelig kun pistol og dansespil til xbox hvis man nu ikke vil bruge de almindelige controllers?
crying outcrying outSkrevet 06/03-05 21:41 
Kung Fu Chaos får dårlig anmeldelse på ign. Men er det godt i virkligheden?

giver Okotta helt ret - det ER godt ! - og så skulle det vel være muligt at samle op for en 'slik' ?
Jusqu'a ici tout va bien....
RJKRJKSkrevet 06/03-05 21:50 
Okotta tager fejl :) PowerStone (2) er væsentligt bedre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DommergaardDommergaardSkrevet 06/03-05 21:50 
De sidste 3 uger har mig og nogle venner spillet Kung Fu Chaos før festerne og det er hylende skægt! Her går du ikke galt i byen, det er utroligt underholdende! ;)
DommergaardDommergaardSkrevet 06/03-05 21:51 
RJK>
Okotta tager fejl :) PowerStone (2) er væsentligt bedre.

Vil jeg give dig ret i, men nu snakker vi jo Xbox-spil! :)
RJKRJKSkrevet 06/03-05 21:58 
Hvis man kun må vurdere kvaliteten af et Xbox-spil ved at sammenligne med andre Xbox-spil, så...

Sudeki er verdens bedste RPG ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 06/03-05 22:01, rettet 06/03-05 22:02 
Om ikke andet skulle Kung Fu Chaos være ret underholdende, og det er i hvert fald sjovt at se på. Personligt synes jeg overhovedet ikke, Powerstone 2 er sjovt, hvor SSBM f.eks. er et genialt spil. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 06/03-05 22:18, rettet 06/03-05 22:18 
Man kan vel sige, at i modsætning til SSBM og KFC, så har PowerStone 2 rent faktisk et fungerende kampspil gemt nedenunder galskaben og kaoset. Hvilket måske også gør det til det dårligste partyspil af de tre. Fordi det rent faktisk har dybde...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 06/03-05 22:23 
Det har SSBM altså også, det har folk en tendens til at overse.. Det er måske ikke vildt balanceret figurerne imellem, men til gengæld er det ikke nær så tilfældigt, som det ser ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 06/03-05 22:29 
KjartMAN>
Findes der virkelig kun pistol og dansespil til xbox hvis man nu ikke vil bruge de almindelige controllers?
Nej, der findes også Karaoke Revolution, som er Konamis svar på Singstar. Her skal du skråle i en mikrofon eller dit Live headset.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/03-05 22:34 
...det er også en hel del bedre end singstar.
Nogen der ved om man kan købe en officiel mikrofon, eller om man kan bruge en hvilken som helst med micro-jack stik?
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 06/03-05 23:51 
Mindes at have læst, at Karaoke Revolution modsat Singstar benytter genindspilninger af hits'ne. Nogen der kan be/afkræfte?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 06/03-05 23:52 
RJK>
Sudeki er verdens bedste RPG ;p

Og Killzone er verdens bedste FPS ;p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/03-05 00:32 
Wehner>
Mindes at have læst, at Karaoke Revolution modsat Singstar benytter genindspilninger af hits'ne. Nogen der kan be/afkræfte?

En del af dem er.
Spiller nu: Phantasy Star IV
TurricanTurricanSkrevet 07/03-05 12:57 
Okotta>
Kung Fu Chaos.

Det er genialt.


Enig. ALLE jeg har spillet det med er helt færdige af grin. Konstant. Det er altså svært at pege på hvad det er der virker, synes jeg, det er bare så vanvittigt og alt hvad jeg har prøvet af dansemåtter, congas og andet sjov(og det er det skam), bliver altså slået af KFC, når det kommer til multiplayermorskab.
The Gods pause for a moment...
KeenKeenSkrevet 07/03-05 14:31 
KjartMAN>
Er Mashed bare en xbox version af micromachines?

Det vil jeg nu ikke mene, men der er da en lighed...
men det er altser utrolig sjovt når man er 4 spillere!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/03-05 15:23 
Det er da næsten identisk. Og jeg mener også at det er de samme der har lavet det, som lavede det første.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 07/03-05 15:29 
Knight Keen>
Det vil jeg nu ikke mene, men der er da en lighed...

En slående lighed...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 07/03-05 15:47 
Mashed er et multiplatformspil. Det er lavet af holdet (Supersonic) der oprindeligt lavede Micro Machines. Men Micro Machines er jo en licensting der var hos Codemasters og så endte hos "Atari", der satte et andet hold til at lave MM-spillene til denne generation. Resultat: intet af ånden fra de gamle spil og generelt en kedelig oplevelse. Supersonic lavede siden Circuit Breakers til PS1 (som på mange gameplaymæsige områder overgår MMv3), og nu altså Mashed til alle platforme. Mashed minder _meget_ om Circuit Breakers, der igen mindede ret meget om MM. Uden at have spillet Mashed så meget vil jeg sige, at problemet for både CB og Mashed er, at der er ret mange skodbaner. Det er kun nogle få der er rigtigt sjove. Så er de tilgengæld også sjove. Og LANGT bedre end "Ataris" MM-spil...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 07/03-05 15:55 
Anbefaling af Kung Fu Chaos herfra også :)

Hurtigt kedeligt i single player, men stor-griner hvis man er at par stykker!
KjartMANKjartMANSkrevet 07/03-05 18:36 
Konsolkongen>
...det er også en hel del bedre end singstar.
Nogen der ved om man kan købe en officiel mikrofon, eller om man kan bruge en hvilken som helst med micro-jack stik?

Nu har jeg hverken prøvet Singstar eller Karaoke Revolution, men har fået singstar varmt anbefalet af en klasse kammerat. Og en af de ting han snakker om skulle være specielt sjove, er at man kan konkurrere to samtidigt. Det kan man da ikke i revolution?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/03-05 18:50 
Nej desværre. Men spillet er stadig bedre, pga. bedre sange og langt bedre gameplay generelt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig