X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

WoW - Jeres meninger...


Svar
LessCDTLessCDTSkrevet 03/03-05 22:41 
Tjah, på opfording af Okotta vil jeg lige sætte lidt fut i en debat.

Nu har WoW jo kørt i et stykke tid, og derfor må diverse spillere have fået nogle erfaringer vedr. spillet. Hvad synes i så? skilder det sig virkeligt så meget ud fra mængden som man siger, og hvordan? Hvis i har nogle argumenter for at spillet er noget lort i forhold til gamle retro sager som Ultima så fyr dog løs!... Se hele indlægget
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
81 emne(r).
« < 1 2

Svar
psychomantispsychomantisSkrevet 11/06-05 12:21 
D.K>
Er det nemmere at komme ind hvis man er alene, i forhold til hvis man er i en gruppe?

Jeg tror ikke der er noget klart svar på det. Men jeg hælder til "ja", hvis der er tilmeldt en masse ikke fyldte grupper. Mit råd er, hvis det tager for lang tid at komme ind med en gruppe, og det ikke er nogen man absolut skal spille med så prøv at tilmelde dig solo og se hvad der sker. Og omvendt.
kingsizekingsizeSkrevet 11/06-05 13:29 
jeg havde eller mistet interressen for WOW, men må indrømme efter BG er kommet til er jeg hooked igen!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
The DaneThe DaneSkrevet 13/06-05 09:19, rettet 13/06-05 09:21 
ang. at komme ind vil jeg tro det er forskelligt fra server til server, da det som sagt kommer an på hvor mange der prøver at komme ind. Det har ikke taget så lang tid at komme ind for mig inde på Dragonmaw de gange jeg har prøvet.

Det er efter min mening rimeligt fedt, men noget sværere nu end det var på testserverne - nok mest pga. dem på testserverne blot ikke kunne finde ud af at spille ordentligt med deres figurer. Men eller så er det en god mulighed for at få nogen hk/cp hvis man normalt ikke spiller så hårdt pvp.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/06-05 11:58 
kingsize>
jeg havde eller mistet interressen for WOW, men må indrømme efter BG er kommet til er jeg hooked igen!


Jep:) Man må så sige at det måske føles lidt begrænset og simpelt i den mængde udfald i kampene der kan være. Jeg synes at når "det nye" element falder fra og man bliver god til dem, så bliver det lidt små kedeligt.
Måske fordi jeg er lidt ligeglad med honor rewards og at det er meget tidskrævende at få høj rank:-)

Jeg tror jeg holder WoW på hold indtil en expansion, men Battlegrounds er virkelig et fedt tiltag og Blizzard fortjener ros for det.
Well crucify the insincere tonight...
ValkyrieValkyrieSkrevet 28/06-05 22:41 
Jeg har lige set den vildeste WoW video nogensinde. En fyr hacker sig igennem alt det der content der ikke er færdigt. Vi ser blandt andet Outland(orcernes hjemverden), hyjal, blackwing lair, emerald dream og meget mere. Fantastisk og mere relevant end nogen WoW Video jeg har set før. WoW's "coming soon" side på worldofwarcraft.com er lige blevet owned;)
Det er dog en stor fil, men den her er det værd. http://picard.hgo.se/~roli001/WOW/ExplorationMovie.wmv
Well crucify the insincere tonight...
FourDFourDSkrevet 12/08-05 17:49 
*bump*
Valkyrie - vil utroligt gerne se den video, men linket er dødt.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/08-05 18:23 
Sorry mate. Alle links jeg har set er døde:(
Den er blevet "ulovlig" af Blizzard.

Søg på google efter "Exploration: The movie":-)
Well crucify the insincere tonight...
FourDFourDSkrevet 13/08-05 18:01 
Skal google det til helvede :P
Tak tak.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
TLTLSkrevet 10/09-07 04:34, rettet 10/09-07 04:36 
Ville lige genopfriske dette emne i stedet for at lave et nyt om WoW.

Jeg er blevet totalt fanget af spillet og laver idag næsten ikke andet i min fritid. Har næsten droppet alle andre spil til fordel for WoW og har da også en af de bedste druids man kan få ud af det.

Spiller fortsat på Tarren Mill med Milas, og ville bare høre hvor langt i andre er nået. Jeg har være i Twenty Four Seven 4 måneder nu. De er desværre så disbanded her i dag, så det er jeg ikke mere. Nåede op til Lady Vashj i Serpentshrine Caverns or Kael'thas i Tempest Keep. Jeg joiner en anden guild i morgen, som er lidt mere stille og rolig end den anden var.

EDIT: link til min char her:

link
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
dpldplSkrevet 10/09-07 08:34 
Uh den først del lyder som mig da jeg spillet WoW.
Hvilket så endte som den største fejl i mit liv som gamer. :/
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
happyEDhappyEDSkrevet 10/09-07 08:50 
Hørt! Har også slettet min account og smidt spillende ud.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
FourDFourDSkrevet 10/09-07 09:30 
Dobbelthørt! Var jeg den eneste der var ved at bryde ud i latter, da jeg skulle igennem account-freeze proceduren? Jesus Christ, det var da ynkeligt som Blizzard forsøgte at holde fast på éns penge!

Det må siges, at det var rart at få sit normale liv igen.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
ChronoChronoSkrevet 10/09-07 10:26 
Jeg har lige haft fundet spillet frem igen efter 2 år. Godt nok bare på en 10 dages trial, men så fik jeg da lige set de nye racer og områder. Det er stadig et flot og fængende spil synes jeg. Det er bare fængende på en lidt trist og triviel måde... i det mindste så længe man ikke rigtigt har nogle at spille med eller gider/kan spille på deres niveau.

Og så blev jeg da lidt skuffet over at ingen af dem jeg havde på min friend-liste stadig var online, ligesom at min gamle guild heller ikke eksisterer mere - men okay, efter 2 år er de fleste nok blevet kloge nok til at prøve noget nyt :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
fumfumSkrevet 10/09-07 11:15 
Jakob, min søn på 10 år, spiller det meget. Som regel sammen med nogen fra klassen.
Det har hjulpet ham en hel del med at lære at skrive, og skrive hurtigt.
Og nu hvor de er startet med engelsk, så har det også hjulpet ham meget med engelsk.
Skriftligt altså, udtalen kan vi stadig arbejde videre på. :-)
Selv spiller jeg det også af og til. Jeg kan godt lide opdagelsesfaktoren i spillet.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
ChronoChronoSkrevet 10/09-07 11:32 
Du skal nok ikke satse på at det er helt korrekt engelsk han lærer :)

WTS epic loot
LF2M tanks

Heh, okay - jeg kan ikke så meget WoW-slang :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
quadquadSkrevet 10/09-07 12:48 
Jeg startede med TBC, har dræbt Illidan, 3 arena teams med +2000 rating - synes efterhånden spillet er "slut" for mig, indtil næste patch.

Forskellem imellem spillets kvaliteter ved low-end raiding, leveling, soloing og så til high end raiding og det nye arena system er enorm. Alt for tit bliver spillet bedømt på et grundlag som ikke indbefatter de aspekter, som er forbeholdt for de få dedikerede eller gode spillere.

Nu kan jeg dog fokusere lidt på skolen igen, indtil Wotlk.
psychomantispsychomantisSkrevet 10/09-07 14:50 
Spiller det stadigvæk. Er ikke hardcore, og er i en casual raiding guild (fyldt med flinke folk) med Karazhan og Gruul på farm. Men hele tiden på vej frem gennem content. Samtidigt morer jeg med at levelle en alt som jeg kun spiller med min fætter. Jeg kan ikke se pointen i at stoppe da jeg ikke har problemer med at skelne mellem spil og virkelighed, og stadigvæk morer mig.

Ofte har jeg på fornemmelsen at folk der hader wow inderligt og har brændt cd'erne og deres account, er dem der ikke har formået at kunne sige stop og fokusere på andre ting. Har jeg ret? Hvor mange der idag siger de hader spillet, hader det fordi de synes det var FOR sjovt og dermed overtog deres liv? Hvorefter de indser det kun er bits og bytes på en server i Paris, tilføjet en chat klient?
KeenKeenSkrevet 10/09-07 17:10, rettet 10/09-07 17:13 
Jeg spilleg også stadig, og synes stadig at jeg har mange timer igen...

Knights of Dannebrog
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 10/09-07 17:49 
jeg er blevet beta tester af MMO spillet Tabula Rasa.

- et spil jeg syntes ser spændende ud.. spiller dog stadig også wow, bare ikk i det ekstreme mer
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
HeroldHeroldSkrevet 10/09-07 18:10 
psychomantis>Ofte har jeg på fornemmelsen at folk der hader wow inderligt og har brændt cd'erne og deres account, er dem der ikke har formået at kunne sige stop og fokusere på andre ting. Har jeg ret? Hvor mange der idag siger de hader spillet, hader det fordi de synes det var FOR sjovt og dermed overtog deres liv? Hvorefter de indser det kun er bits og bytes på en server i Paris, tilføjet en chat klient?

Njarh, jeg synes ikke det er fordi det er for sjovt. Denne type spil skaber bare en form for afhængighed, fordi du kan blive ved med at bygge videre på din figur - der er altid mere at opnå, og det opnår du kun ved at bruge tid, tid og mere tid. Vi er nok tættere på en form for ludomani, end egentlig morskab.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/09-07 18:14 
dpl>
Uh den først del lyder som mig da jeg spillet WoW.
Hvilket så endte som den største fejl i mit liv som gamer. :/

Det er simpelthen nature of the beast. Men hvad hvade i regnet med, mates? I var fuldstændig addicted. Det måtte jo backfire.

Men det jeg ikke havde forudset, er antallet af mennesker der vender tilbage senere. Det kan godt være at man er; "screw this game!" ligenu, men mange som har dette som deres første MMO, føler sikker stadig den der honeymoon nostalagi, som siges at alle mennesker har med det første MMO de bliver fanget af.
Well crucify the insincere tonight...
dpldplSkrevet 10/09-07 19:00 
Personlig havde jeg regnet med det vil være som alle andre spil. :p

Men jo, jeg ender nok også med at prøve den nye exp. Men har lært en del af min fejl førhen med WoW. (ikke selve spillet jeg hader, men mere raiding. Stadig ikke fundet nogen PvP der kan overtage for WoW, men koster for meget for kun pvp engang om ugen)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
QQSkrevet 10/09-07 22:09, rettet 10/09-07 22:12 
Chrono>
Jeg har lige haft fundet spillet frem igen efter 2 år. Godt nok bare på en 10 dages trial, men så fik jeg da lige set de nye racer og områder.

Samme her. Modtog du også den der Burning Crusade 10 day trial med posten? Jeg ville lige ind og se igen efter et års pause, og blev hurtigt mindet om hvorfor jeg stoppede.

Var lidt addicted i næsten 3 måneder sidste sommer, hvorefter det fik en ende, fordi jeg spillede det igennem med en noget nederen, nærmest trist fornemmelse.
Grund: Spillet emmede af at jeg var kommet 2 år for sent. Det var så tydeligt at man skulle have været med fra starten, eller i det mindste senest et år efter udgivelsen, for at kunne følge med på den nyeste patch, hvis ikke jeg skulle spille dag og nat for at komme op i endgame. Men selv hvis jeg gjorde, ville jeg være gået glip af en stor del af det fede ved spillet. Da jeg spillede, var man nået til patch 11, og det var tydeligt at det var umuligt at få den samme oplevelse, som dem der kunne spille hver patch, lige når den udkom. Langt størstedelen af brugerne dengang, og endnu mere idag, er på højeste level, og det er næsten umuligt at finde folk til instances under lvl 70.

Jeg var og er utrolig begejstret for spillet. Egentlig ikke fordi gameplayet fascinerer mig (bortset fra raids og instances (under 10% af spilletiden)), men pga historien, universet, musikken og storslåetheden, der altid har appeleret til mig.

Måske kan i ikke følge mig i min skuffelse, men forestil jer at komme løbende som en sølle lvl 38 ved Blackrock Mountain, Naxxramas, The Dark Portal og alle de andre endgame instances og fede historierelaterede steder der emmer af episk drama, helt mutters alene og vide at her engang blev spillet noget fedt, som jeg med garanti aldrig kan komme til at prøve, medmindre jeg lægger mit liv om 24/7...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
FourDFourDSkrevet 10/09-07 22:48 
Valkyrie>
dpl>
Uh den først del lyder som mig da jeg spillet WoW.
Hvilket så endte som den største fejl i mit liv som gamer. :/

Det er simpelthen nature of the beast. Men hvad hvade i regnet med, mates? I var fuldstændig addicted. Det måtte jo backfire.

Men det jeg ikke havde forudset, er antallet af mennesker der vender tilbage senere. Det kan godt være at man er; "screw this game!" ligenu, men mange som har dette som deres første MMO, føler sikker stadig den der honeymoon nostalagi, som siges at alle mennesker har med det første MMO de bliver fanget af.

Jeg vendte også tilbage til spillet, 2-3 måneder efter jeg stoppede første gang, men uden success. Den der storslåede følelse jeg havde engang, med WoW, var bare væk, og det virkede bare for tomt. Jeg savner stadig den stemning spillet osede af i starten, da man rendte rundt i Westfall som en low lvl, og tog sig tid til at nyde "udsigten", så at sige. Måske lidt melodramatisk, men spillet var til tider betagende. Men som jeg kom op i lvl, blev det i mindre grad en nydelse, og i højere grad bare en nødvendighed at spille i sin fritid, eller bare så ofte muligt.
Og til sidst havde jeg glemt hvorfor jeg rent faktisk startede med at spille WoW.

Jeg tror lidt at WoW er mange drenges måde, at komme ud med nogle aggresioner, de har haft over, ikke at måtte (eller ture) lege med barbiedukker.

For det er jo stortset alt hva end-game går ud på, ud over lore og lidt koordinationsevne; at pynte sin dukke.

Jeg kom virkeligt så langt ind i min afhængighed, at jeg knapt nok kunne tænke på andet, og næppe koncentrere mig om skolen. Det var bare WoW-WoW-WoW. Hvis det var koldt tænkte jeg, "må hellere tage noget frost-resistance gear på"... (!!!)

Havde aldrig troet at et spil ville fange og hypnotisere mig, i den grad som WoW gjorde. Så det må siges, at det er rart at være off the crack! Og selvfølgelig er der nogle som kan styre det, men det er langtfra alle.

Mit navn er Cartridge, og jeg er WoW-oholiker.
("HEJ CARTRIDGE!")
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
WehnerWehnerSkrevet 10/09-07 23:05 
Cartridge>
Jeg tror lidt at WoW er mange drenges måde, at komme ud med nogle aggresioner, de har haft over, ikke at måtte (eller ture) lege med barbiedukker.

For det er jo stortset alt hva end-game går ud på, ud over lore og lidt koordinationsevne; at pynte sin dukke.

Den her kommer jeg nok til at stjæle :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FourDFourDSkrevet 10/09-07 23:10 
Hehe, be my guest :)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
quadquadSkrevet 10/09-07 23:16 
Hølmkjær>
Chrono>
Jeg har lige haft fundet spillet frem igen efter 2 år. Godt nok bare på en 10 dages trial, men så fik jeg da lige set de nye racer og områder.

Samme her. Modtog du også den der Burning Crusade 10 day trial med posten? Jeg ville lige ind og se igen efter et års pause, og blev hurtigt mindet om hvorfor jeg stoppede.

Var lidt addicted i næsten 3 måneder sidste sommer, hvorefter det fik en ende, fordi jeg spillede det igennem med en noget nederen, nærmest trist fornemmelse.
Grund: Spillet emmede af at jeg var kommet 2 år for sent. Det var så tydeligt at man skulle have været med fra starten, eller i det mindste senest et år efter udgivelsen, for at kunne følge med på den nyeste patch, hvis ikke jeg skulle spille dag og nat for at komme op i endgame. Men selv hvis jeg gjorde, ville jeg være gået glip af en stor del af det fede ved spillet. Da jeg spillede, var man nået til patch 11, og det var tydeligt at det var umuligt at få den samme oplevelse, som dem der kunne spille hver patch, lige når den udkom. Langt størstedelen af brugerne dengang, og endnu mere idag, er på højeste level, og det er næsten umuligt at finde folk til instances under lvl 70.

Jeg var og er utrolig begejstret for spillet. Egentlig ikke fordi gameplayet fascinerer mig (bortset fra raids og instances (under 10% af spilletiden)), men pga historien, universet, musikken og storslåetheden, der altid har appeleret til mig.

Måske kan i ikke følge mig i min skuffelse, men forestil jer at komme løbende som en sølle lvl 38 ved Blackrock Mountain, Naxxramas, The Dark Portal og alle de andre endgame instances og fede historierelaterede steder der emmer af episk drama, helt mutters alene og vide at her engang blev spillet noget fedt, som jeg med garanti aldrig kan komme til at prøve, medmindre jeg lægger mit liv om 24/7...

Det ville da også være forbandet med et MMORPG som intet krævede af dig, problemet er at WoW kræver for meget af den almene gamer. Det kan ikke siddestilles med et RPG hvor oplevelsen forhåbentlig er lige stor hele vejen igennem. Selvom Blizzard prøver at finde en balancegang så er endgamespillerne krævende og toneangivende for spillets udvikling. Spiller man WoW og vurderer det i den kontekst at man ikke kunne leve op til spillets krav, giver man ikke spillet den chance det fortjener.
Jeg spillede selv en character til 60 for et par år siden, slemt skuffet over den spildtid jeg havde lagt i dét. Ugen efter stoppede jeg.
Startede igen med TBC, denne gang indhentede jeg viden før jeg begyndte, imens jeg spillede og satte mig ind i den tankegang man skal følge for at opleve spillet fuldt ud. Nu er jeg skuffet over hvordan jeg reagerede første gang jeg spillede, jeg er gået glip af et par fantastiske år - ihvertfald fraregnet tiden imellem instance-clears og ny content.

At konkurrere og spille med verdens bedste giver spillet en ny dimension uden for lore eller simpel leveling. Det er et miljø som er mere konkurrencepræget end noget andet jeg har oplevet, hvor den hierakiske styring og nul-tolerance overfor fejl skaber et minisamfund af perfektionister som stræber efter et, godt nok imaginært, men for dem vigtigt mål.

Mine største klagepunkter er uden tvivl den stejle indlæringskurve, folk kan spille i måneder uden nogensinde at nærme sig stedet hvor 95% af morskaben i spillet findes. Derudover har Blizzard stadig ikke opnået at skabe en balance hvor bosskampe er svære nok, uden at blive direkte umulige eller frusterende tilfældige. Et klagepunkt der dog kun er berettiget for <1% af de spillere som kæmper sig igennem instances før justeringen er færdiggjort.
quadquadSkrevet 10/09-07 23:21 
Wehner>
Cartridge>
Jeg tror lidt at WoW er mange drenges måde, at komme ud med nogle aggresioner, de har haft over, ikke at måtte (eller ture) lege med barbiedukker.

For det er jo stortset alt hva end-game går ud på, ud over lore og lidt koordinationsevne; at pynte sin dukke.

Den her kommer jeg nok til at stjæle :)

Hvilket selvfølgelig kun gør sig gældende for den enorme mængde af underpræsterende spillere dér udelukker raider for shiny epics. Dem med evnerne konkurrerer for æren i at være de første, og i det nye arena system, for at være de bedste.

Selvfølgelig ville en frusterende andel af spillerne foretrække bare at få foræret armor i posten, og det er Blizzard også klar over, hvorfor det også er så let at geare op i TBC.
ValkyrieValkyrieSkrevet 11/09-07 00:10 
Problemet med WoW, er at det i sidste ende blev, det som det sagde det ikke ville være.
Disse posts - Af folk der mindes med nostalagi om da de først "startede" deres WoW karaktere, er ikke anderledes end for de mennesker der startede i UO, EQ, DAOC, AO, eller i mit tilfælde... SWG.
Der er simpelthen noget der. Og det er ikke gameplay. Det er ikke pixels. Det er ikke det overordnede indtryk. Det er en social barrikade der bliver løftet, og det er den storslåethed over at man ikke er i en verden mere fyldt med NPCer. Man er i en rigtig verden hvor ens handlinger får konsekvenser. De har konsekvenser at dræbe visse personer, at sige bandeord osv osv.
Vi er alle sociale væsner. Det kan vi ikke løbe fra. WoW er intet specielt udover sin popularitet. Dette vil aldrig blive anset rigtigt af den almene befolkning, simpelthen fordi - at deres første MMO oplevelse var WoW.

Og lad mig sige det til jer her og nu - I vil sikkert prøve mange MMOs eller online spil, som på alle måder vil være bedre end WoW. Men det er næppe muligt at i vil finde et MMORPG, der vil give jer den samme følelse som jeres første MMO har givet jer. Det er ligesom at have sex første gang. Første gang er noget helt specielt. Medmindre man er fuld og ikke kan huske noget, og faktisk var sammen med en anden mand... <- Som i gaming tilfælde ville svare til at man har spillet et MMO som man ikke blev fanget af eller i en eller anden grad ikke kunne spille indtil man kendte det godt.
Og det skal i vide. I elsker ikke WoW. I elsker kommunikationen. Også selvom i legede lone WoW, hadede guilds og nægtede at snakke med andre. MMOs er virkelig en glorified chat kannal. Og ligesom myspace, og piger der stripper på Youtube, så er MMOs, i sidste ende opmærksomhed. Det er også fair nok.

Jeg tror at det er der, hvor hadet til WoW kommer ind. MMO aktivister på www.onrpg.com og www.mmorpg.com er meget oppe på trapperne, omkring hvor dårligt WoW er, og hvorfor ingen burde spille det.
Det er vigtigt at huske at alle - Selv disse WoW-hadere var glade for WoW i starten, fordi i 2004, var opmærksomhed det som MMOs behøvede mest for at udvide markedet.
Det eneste folk er sure over, er når andre folk kalder WoW det bedste MMO. De folk der hader spillet, er ikke glade for at man glemme de spil, som giver det samme, og var grunden til at WoW kunne eksistere.
Well crucify the insincere tonight...
FourDFourDSkrevet 11/09-07 00:26, rettet 11/09-07 00:26 
Virkeligt god post, Valkyrie.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
TLTLSkrevet 11/09-07 07:24 
Ja selvf. er det sociale det mest vigtige i spillet. Det ville jo slet ikke fungere hvis man ikke var social... Eller man ville gå glip af ca. 50% af spillet.

Man KAN godt løbe rundt alene og i sin egen verden lidt. Men det er jo kun lavet til dem som keder sig imellem de fælles aktiviteter. I the burning crusade er der jo instances (5 man) næsten fra level 60 til 70. Så i teorien behøver man aldrig løbe alene rundt hvis man er heldig at kunne finde en gruppe til disse hele tiden.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
81 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig